A
aapee
Vieras
Kyseessä on siis opettajan kesäajan palkka. Nyt työnantaja perii takaisin liikaa maksettua palkkaa.
Onko oikein!?
Onko oikein!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos kela maksaa sen sulle niin kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ope itsekin:Näin on näreet. Mulla kävi just niin kesällä. Mutta se lukee meidän työehtosopimuksessa kun asiaa tutkin, joten ei kai sovi valittaa. Laskennallisen vuosiloman aikana (15.6. eteenpäin, aika riippuu kertyneiden lomien määrästä, mulla oli noin kuukausi) ei pitäisi menettää mitään ja silloin pitäisi saada sekä palkkaa että ansiosidonnaista äitiysrahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ope itsekin:Työnantaja on oikeassa. Valitettavasti.
Eli siltä ajalta miltä saat minimiäitiysrahaa, vähentää työnantaja sen palkastasi. Laskennallisen vuosiloman aikana saat täyttä palkkaa ja ansiosidonnaista äitiyspäivärahaa.
No, kukaan ei pakota olemaan äitiyslomalla töissä. Ethän sinäkään ole, ethän?Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Jotenkin kuulostaa hullulta, eikö opettajat tavallaan kuitenkin läpi vuoden "säästä" sitä palkkaa kesäkuukausille? Jotenkin tuntuis hullumaiselta, että ensin saisin läpi vuoden hiukan pienempää palkkaa, jotta saisin palkan kesältäkin ja sitten kuitenkin alettais perimään takaisin itse säästämääni rahaa...