Voisitko ikinä seurustella miehen kanssa jolla ei luottotiedot kunnossa ja ulosotossa huima määrä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmm?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä mulle raha merkitsee parisuhteessa. on aika ankeaa,jos toinen holtittomasti tuhlaa rahoja ja jättää asioita hoitamatta. valitettavasti kun tässä yhteiskunnassa lman rahaa on paha tulla toimeen. en tarkoita, että rahaa pitää olla valtavasti, mutta niin, että eläminen onnistuu. mulle on tärkeää, että puolisoni hallitsee talousasiat. en puhu nyt yritystoiminnasta, vaan yksityisen ihmisen raha-asioista.

Välttämättä ne luottotiedot eivät ole menneet yli varojen elämisestä. Joskus eteen voi tulla tilanne, että menee oma firma nurin, velat jää maksettavaksi ja jää täysin työttömäksi... Niin kävi meillä! Eihän tuollaista osaa etukäteen millään arvata. Koska alkuun meni hyvin, mutta sitten asiakkaat eivät pystyneet maksamaan, niin jäi ainoastaan velkaa. En mä jättäis kyllä sen takia tutustumatta ja seurustelematta, jos muuten kaikki hyvin.

Näköjään moni luulee että varsinkin miehellä kenellä luottotiedot menneet on vähintääkin sarvet hiusten alla ja häntäkin kasvaa eivät elää yhtään normaalia elämää. Ovat täysiä luusereita teidän arvon mammojen rinnalla. :D

[QUOTE="Anna";25852035]Näköjään moni luulee että varsinkin miehellä kenellä luottotiedot menneet on vähintääkin sarvet hiusten alla ja häntäkin kasvaa eivät elää yhtään normaalia elämää. Ovat täysiä luusereita teidän arvon mammojen rinnalla. :D[/QUOTE]

Jos yksityishenkilöltä ovat luottotiedot menneet oman toiminnan seurauksena (ei siis esim. yrityksen konkurssin takia), niin kyllä 95 prosentissa kyseisistä luottotiedottomista silloin on luuserin vikaa, kun ei ole kyennyt normaalia elämää tulojensa mukaan elämään.

[QUOTE="eee";25852053]Jos yksityishenkilöltä ovat luottotiedot menneet oman toiminnan seurauksena (ei siis esim. yrityksen konkurssin takia), niin kyllä 95 prosentissa kyseisistä luottotiedottomista silloin on luuserin vikaa, kun ei ole kyennyt normaalia elämää tulojensa mukaan elämään.[/QUOTE]

:D

[QUOTE="eee";25852053]Jos yksityishenkilöltä ovat luottotiedot menneet oman toiminnan seurauksena (ei siis esim. yrityksen konkurssin takia), niin kyllä 95 prosentissa kyseisistä luottotiedottomista silloin on luuserin vikaa, kun ei ole kyennyt normaalia elämää tulojensa mukaan elämään.[/QUOTE]

Jep, samaa mieltä. Jos ne luotot on menny oman toiminnan seurauksena niin heippa vaan!

Se riippuisi osittain siitä, koska nuo velat olisi hankittu ja miksi sekä siitä, kuinka paljon niitä olisi nyt jo vähennetty. Vai olisiko mies työtön ihan laiskuuttaan. Se kertoisi ihmisestä aika paljon.

Naimisiin en menisi, ellei velat olisi maksettu, en haluaisi päätyä itse niitä maksamaan.

Jos on kerran ihan ok ja normaalia menettää luottotietonsa, ja useimmiten se vielä johtuu jostain ihan muusta kuin omasta hölmöilystä ja tuhlailusta, niin miksiköhän kukaan ei vastaa tähän gallupiin?

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2109496-suuri-gallup-miksi-sina-menetit-luottotietosi/

voisin.olen seurustellutkin,kahdesti.Suurimmalla osalla ystäviltä luottotiedot menneet.Osa saanut takaisin,toiset ryssineet uudelleen.Ihania huithapeleita ovat olleet,kaikki ei niin justiinsa.
Ei luottotiedot ole mulle mikään ihmisyyden mitta,elämä on muutakin kuin laskujen maksu ajallaan ja ihmisen läsnä olo jotain sellaista mitä ei paperille voi painaa.

• Tykkää
Reactions: tiinelli
[QUOTE="Anna";25852035]Näköjään moni luulee että varsinkin miehellä kenellä luottotiedot menneet on vähintääkin sarvet hiusten alla ja häntäkin kasvaa eivät elää yhtään normaalia elämää. Ovat täysiä luusereita teidän arvon mammojen rinnalla. :D[/QUOTE]

minä olen niin paljon arvon mamma, etten vilkaisisi päin en perin luottotiedotonta luuseria. se on mulle aivan yhdentekevää, onko mies köyhä vai rikas, mut se ei et ryssii asiansa niin vastuuttomasti et menettää kansalaiskuntonsa.

onneks täs maassa on aivan täysin omavalintainen asia, et kenen kelkkaan kukin lähtee. minullaki on aivan vapaa valinta ollut et lähdenkö luuserin vai vastuuntuntoisen miehen matkaan. valitsin jälkimmäisen. jotku valitsee toisin.

Riippuu paljosta. Miksi?

Jos itsellä olisi luottotiedot kunnossa, voisi se haitata yhteistä tulevaisuutta jos suunnitelmissani olisi "punainen tupa ja perunamaa", tai oma asunto. Myös se että paljonko vouti vie hältä kuussa palkasta, vaikeuttaa montakin asiaa. Asumistukeen kun ei tuotakaan huomioida... esim.

Itse olen menettänyt luottotiedot entisen paskan suhteen jälkeen, masennuin ja menetin työpaikkani ja voimavarani eivät enää riittäneet avun hakemiseen. Kaikki meni elämiseen ja ylimääräistä ei ollut enää mihinkään. Vituttaahan se, mutta ei voi mitään.

Köyhyys ei ole häpeä mutta se on tyhmyyttä jos ei hoida omia asioitaan. En lähtisi toista kertaa tuollaiseen, näillä kun on ikävä tapa sotkea myös muiden raha-asiat valehtelemalla.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;25852269:
minä olen niin paljon arvon mamma, etten vilkaisisi päin en perin luottotiedotonta luuseria. se on mulle aivan yhdentekevää, onko mies köyhä vai rikas, mut se ei et ryssii asiansa niin vastuuttomasti et menettää kansalaiskuntonsa.

onneks täs maassa on aivan täysin omavalintainen asia, et kenen kelkkaan kukin lähtee. minullaki on aivan vapaa valinta ollut et lähdenkö luuserin vai vastuuntuntoisen miehen matkaan. valitsin jälkimmäisen. jotku valitsee toisin.
yksikin tälläinen sinun luuseriksi määrittelemän ukon retale tuli lisää kun muija tilaili miehen nimissä tavaraa internetin ihmeellisesti maailmasta.

Voisin seurustella mutta elättämään en alkaisi. Ja paljon vaikuttaa myös se miten on luottotietonsa menettänyt. Rikas ei tarvitse olla mutta holtitonta en huolisi.

Pääsääntöisesti en. Ei miehellä tarvi olla omaisuutta tai isoja tuloja, mutta kuitenkin itse haluan mahdollisuuden oman kodin hankkimiseen ja muutenkin voi olla että joskus olisi lainalle tarvetta muutenkin.

Riippuu...jos ei tekisi lisää velkaa, ja hoitaisi tunnollisesti saadakseen asiansa kuntoon, niin ok. Vaikka olisi omaa tyhmyyttäänkin menettänyt, niin pääasia on se, onko ottanut opikseen. Kaikki tekee joskus tyhmästi.

Jos taas toimisi kuten muuan, joka minua muinoin vikitteli, niin ei kiitos. Kaveri lusmuili työttömänä, kun oli niin paljon velkaa että työnteko ei olisi kannattanut. Ja siellä ulosotossa oli jotain petosvelkoja, sakkoja ja elareita ties kuinka monelle. En syttynyt :D

Otsikon kriteerit eivät määrittele seurustelukumppanin potentiaalisuutta, mutta tilanteeseen johtaneet syyt saattavat olla ratkaisevampia.

Tärkeintä on että ihmisen kanssa synkkaa. En muutenkaan yhdistäisi kovin helposti talouttani kenenkään kanssa, joten sinänsä yhdentekevää mikä seurustelukumppanin taloudellinen tilanne olisi.

No en ehkä ihan luottotiedottoman kanssa.. Mulla oli raha-asiat huonossa jamassa kun tapasin mieheni. Yhteenmuuttoa suunnitellessa kerroin, missä mennään. Hän totesi vain, että seurustelee mun kanssa eikä mun rahojen kanssa ja on valmis auttamaan tarvittaessa. Tilanne ei siis ollu siten, että oltais vuosia seurusteltu, ennen kun raha-asiani selvis puolisolle, kyse oli viikoista.

En voisi koska haluan mahdollisesti muuttaa yhteiseen omistuasuntooon myöhemmin. vaikka ei muutettaiskaan ni en huolis luottotiedotonta miestä. Mutta eipä sitä ny tarvi miettiä ku on mies :D

Yhteistyössä