V
"vieras"
Vieras
Meistä kukaan ei voi sanoa, ettei rakastuisi ja alkaisi seurustelemaan psykoosin läpikäyneen ihmisen kanssa. Se on sairaus siinä missä muutkin ja ennakkoluulot kirjaimellisesti osoittavat vain tiedon ja kokemuksen puutetta psyykkeen sairauksista.
Voit puhua vain omasta puolestasi. Puhut paskaa jos väität ettei kukaan meistä voi sanoa... MINÄ voin enkä puhu ennakkoluuloisena- tiedän tasan tarkkaan psyyken sairauksista vähintään saman ja enemmänkin kuin sinä arvoisa "sh". Ja silti sanon, että en missään tapauksessa alkaisi suhteeseen henkilön kanssa joka on edes kerran elämässä sairastanut psykoosin.