Voitko rakastua pienirintaiseen naiseen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AA-kuppinen tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensimmäinen suuri rakkauteni oli 17 -vuotias tyttö. Olin itse 16. Hänen kanssaan menetin poikuuteni ja samalla hän neitsyytensä. Hänellä oli pienet ihanat tisut, ehkä A tai AA kuppi. Ne olivat todella tuntoherkät. Kun niitä hyväilin pussailin ja kielellä pyörittelin, hänen alapäänsä oli hetkessä todella märkä. Seurustelin hänen kanssaan lähes kuusi vuotta, kunnes hän lähti stipendiaatiksi Yhdysvaltoihin.

Siellä hän tutustui latinomieheen, jonka kanssa hän meni naimisiin ja sai kolme lasta.

Hänen jälkeensä olen tapaillut useita naisia, seksiä on ollut ehkä parinkymmenen kanssa. Oli 20 vuoden avioliittokin. On ollut iso- ja pienirintaisia. Naisessa on monta tärkeämpää ominaisuutta. Vaimoni oli isorintainen. Kuitenkin parhaat muistot on minirintaisesta ensirakkaudestani. Se herkkyys ja todella voimakas kostuminen vain rintoja hyväilemällä on nyt vain nostalginen muisto.

M 64

Täällä monella palstalla haukutaan pienirintaiset lyttyyn. He ovat poikia ja vaikka mitä. Eikä heidän sallittaisi ottavan silikooneja edes.

Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tarkoitan nyt kuppikoa AA-A, siis hyvin pieniä rintoja. Ja toivoisin asiallisia kommentteja vastauksiksi.
Ensirakkauteni ja poikuuteni vienyt tyttö oli varmasti AA -kokoinen. Miten ihanan herkät nännit ja nännipihat hänellä oli! Niitä oli tosi kiva imeä ja nuolla. Niistä tuntui olevan suora yhteys pil uunsa. Hän kostui todella märäksi vain rintoihin koskemalla. Yhteisen harjoittelun myötä meidän seksimme parani koko ajan. Seurustelimme 5 vuotta. Suhteemme päättyi, kun hän lähti Belgiaan töihin. Hänen jälkeensä minulla on ollut kymmeniä seksisuhteita muutamasta tunnista pariin vuoteen. Yhtä pieniä ja läheskään yhtä herkkiä en ole tavannut.

Mulle ei ainakaan rinnat ole mikään kynnys kysymys. Se on enemmänkin niin et kehen sydän oikeesti tuntee kemiaa ja kuka saa sen syttymään. Mul ei oo ollut yhtä suosikkia ulkonäköasioissa. Oon tapaillut lihavia hoikkia aasialaisia. tummia jnee jnee. Emmä naisen rintojen kaa seurustele. Oli pienet taikka suuret ni ei mua haittaa kaikki on kemiaa ja miten ne kolahtaa ku oikee kemia herättää myös sen seksin nälän olitpa millainen tahansa sitä ei voi koskaan tietää mitä sydän valitsee

Täällä monella palstalla haukutaan pienirintaiset lyttyyn. He ovat poikia ja vaikka mitä. Eikä heidän sallittaisi ottavan silikooneja edes.

Kysynkin siis, että voiko mies ihan oikeasti pitää pienistä rinnoista ja rakastua pienirintaiseen naiseen ?

Tarkoitan nyt kuppikoa AA-A, siis hyvin pieniä rintoja. Ja toivoisin asiallisia kommentteja vastauksiksi.

Kyllä voin, ei ongelma.

Uusimmat

Yhteistyössä