Voi hitsi Jolly. Kuinka lyhennettyä työviikkoa sun piti alkaa tehdä? Tosiaan varmaan harmittaa hiukan... Mutta jos kauniisti pyydetään, niin on niin vaikea sanoa ei! Ja kuten Outikin tuossa sanoi, niin vuodenvaihde tulee kyllä yllättävän äkkiä.
Outik: mulla kyllä menkkakivut tiesi aina menkkojen tuloa ja tiesivät myös km:aa. Raskauden alkaessa niitä ei ollut yhtään eikä edes menkkamainen olo, oli vain sellainen outo painontunne kohdunsivussa. Mutta oireet on kaikilla aina niin eri, että paha mennä sanomaan. Valitettavasti se selviää vain testillä tai täti punaisen kättelyllä.
No niin. Lääkärissä on käyty, labrat otettu ja tulokset soitetaan perjantaina. Itse asiassa tänään on muutenkin ollut vähempi vuotoa, että josko se sitten loppuisi pian... 18. päivä menossa. Mutta sinänsä käynti oli rohkaiseva, puhuttiin siitäkin, kuinka yleistä keskenmenot todellisuudessa on ja varsinkin varhaisilla viikoilla. Ja se myös rohkaisi mua siihen, että ei se vuosi oikeasti niiiin pitkä aika ole yrittää vaikka itsestä siltä tuntuukin. No mä kysyin niistä tutkimuksistakin, ja lupasi, että jos puolen vuoden päästä ei ole tärpännyt uudestaan, niin hän laittaa lähetteen tutkimuksiin jos niin tahdotaan. Mutta että on varma, että meillä kyllä tärppää.
Tuli vain hyvä mieli siitäkin, että mun huoli otettiin tosissaan. Kun oikeasti muut meidän ikäiset plussaa HETI kun vaan haluavat... Me vaan ei, ja sittenkin menee kesken. Mutta nyt, kun sain konkreettisen aikarajan sinne toukokuulle, niin helpotti ainakin henkisesti näitä paineita. Ettei tarvitse kokonaista vuotta taas yrittää, vaikkei tärppäiskään, vaan että jotain apua sitten saadaan. Ja labratuloksista nähdään sitten perjantaina, että kaikki ok uutta yritystä varten... Näin ainakin toivon.
Joten siinä mielessä fiilis on parempi. Onneksi. Oon itsekin niin kyllästynyt vellomaan tässä itsesäälissä koko ajan... Ja näissä katkeruuden tunteissa. Että pieni ripaus positiivisuutta tännekin, kiitos! Mun lääkäri uskoo, että plussa tulee 6 kk kuluessa.

(Eipä se tietysti hänen uskomisestaan ole kiinni, mutta kumminkin. Jakaa se tätä taakkaa.)