Wish a Baby 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Viivi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

-Viivi-

Vieras
Viivi vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä 2/2006
Piparminttu-Pipsa vm -83, esikoinen haaveissa, yritys alkaa 12/2006
Riikka vm -78, esikoinen haaveissa, yritystä: "katsotaan-sitten-joskus-mutta-ei-vielä"
Meirami vm -82, esikoinen haaveissa, yritystä 11/2005
Keiju vm -80 yritystä 7/2006, esikoinen haaveissa.
Tikru vm -84, yritystä 8/06, esikoinen haaveissa
Sara vm -79, yritystä 1/06, esikoinen haaveissa
Thelma vm -82, yritystä 5/06, esikoinen haaveissa
Hilma vm-77, esikoinen haaveissa
Omppu75, toisen yritystä sitten joskus, km 11/06

Uusi ketju taas käyntiin, kun vanhassa poksahti 100 täyteen eilen illalla! :)

Ja nyt sitten asiaan...
Mä tein sen testin äsken. Siihen tuli kaks viivaa!!!!
APUA! Mun kädet ja jalat tärisee, en saa mitään fiksua aikaiseksi ja olo on kuin puulla päähän lyöty! Mutta siis onnellinen.
Kiitos ihan hirveesti teille kaikille peukuista ja tsempistä huonoina ja hyvinä hetkinä! :´)
Niinkuin huomaatte, en poistanu itseäni vielä listalta, en uskalla vielä siirtyä toiselle puolelle. Pitää vähän sulatella tätä juttua...
Äh, mä olen kohta jo myöhässä töistäkin!

ViiviOnnestasekaisin

Huomenta tytöt!

Viivi? MIkä tilanne? Jokos pissit tikkuun? En saanut enää nukuttua kun piti heti tulla kattoo ootkos jo testannut:) bd bd

Pidätte mua varmaan ihan sekopäänä, mutta pakko tunnustaa, että mä löysin jo eilen meijän tulevalle vauvalle vaunutkin:) Surffailin pikkusen netissä ja niiin ihanat löyty. Noh, toivottavasti joskus saa sen oman lapsen, että sitä odotellessa ei paljon vaunuja kannata miettiä. Mut mä aika usein mielessäni sisustan lastenhuonetta ja mietin mitä kaikkee vauvalle pitää hankkia:) Aaaaaargh! Vois jo tulla plussatulos!

MIssä se Tikru muuten luuraa? Ei oo moneen päivään, vai olisko jo viikkoja kun on kirjotellut viimeksi:(

Tulkaahan jännäileen Viiviä:)

ONNEAONNEAONNEA Viivi!!! AIVAN MAHTAVAA!!!!!!! Siis vitsit. Täällä hymy korvissa kirjottelen! Olipas mukava alku päivälle! Ja vielä kerran onnea!!!!! Teittekös muuten tässä kierrossa jotain mikä vois plussaamiseen vaikuttaa?*Tahtoo heti tietää kaikki niksit* :) Aajattele! Teille tulee oma käärö!

Piti kanssa tulla heti koneelle tsekkaamaan tilannetta, ja täällähän sitä oli plussauutisia odottamassa! Älyttömän ihanaa!! Oon tosi onnellinen teidän puolesta :) *iso onnittelurutistus*

Voi itku Omppu, pahoittelut ja lohtu-hali! Lueskelin tota teidän edellistä ketjua ja huomasin sun huonot uutiset. Kannattaisko puhua lääkärin kanssa tuosta km:sta ja lut.vaihe ongelmasta, kun joskushan käsketään syödä lugeja tai teroja jonkun aikaa vielä raskauden alettuakin (tai näin mä muistelisin lukeneeni)?

Kiitos. Joo oli ajatus kysyä lääkäriltä, että miten jatkossa lugejen kanssa. Ne määrännyt lääkärihän sanoi, että lopetetaan, kun raskaus alkaa, mutta... Katsotaan!

Omppu

Iso onnitteluhalaus Viiville! Olen niin iloinen sun puolesta, olet totisesti plussan "ansainnut"! Tulepa vielä vähän lisää hehkuttamaan fiiliksiä...

En nyt muista mitä tuolla edellisessä ketjussa olitte jutelleet, ainakin kodin joulukoristelusta ja missä kukakin on jouluaattona. Meillä ollaan vuorovuosina miehen ja mun porukoiden luona, vaikka ollaan me jo kerran päästy ihan kahdestaankin juhlimaan, kun oltiin ulkomailla. Oli se kyllä romanttisenpaa... Kotia en erityisesti koristele, paljon kynttilöitä vaan joka paikkaan ja joulusiivous, ehkä oveen kranssi. Jouluvalot on koko pimeän ajan, eli lokakuuta helmikuuhun.

Tikrusta ei tosiaan ole kuulunut piiiitkään aikaan, huhuu?!

ON: täällä menossa joko kp 11 tai kp 13, riippuen siitä mistä lasken ne viimekertaiset oudot kolme päivää ensin tuhruttaneet menkat alkaneeksi. Vähän toiveikkaammalla mielellä olen taas, kiitos teille kaikille jotka jaksoitte tsemppailla. Ja kyllä tuo Viivin plussa antaa toivoa myös, onhan meillä melkein yhtä paljon yritystä takana... Lakanoita on pöllytelty tasaiseen jokatoinenpäivä-tahtiin. Tosin lämpöjen mukaan ovis ei ole vielä tapahtunut, saa nähdä minkälainen käyrä siitä tällä kertaa kehittyy. Mites muilla on mittailut sujuneet, PP, saitko jonkun käyrän aikaiseksi tästä kierrosta?

Voi Viivi minkä teit!!!!

Ihanaa, kerta kaikkiaan ihanaa!!!

Mites teillä toi yritys, kuinka kauan yms? Kertauksen vuoksi =)

Nyt kaikki perässä!!!!

Syysmarja rv 15+2

Juups, antaahan tuo Viivin plussa toivoa itsellekin, että kyllä se vauva sieltä ilmoittautuu aikanaan. Pitää vaan jaksaa odottaa... Varmaan ihana tunne saada lopultakin kaks viivaa tikkuun!

Siitä joulunviettopaikasta piti vielä jatkaa, kun Thelma pohti onko itsekästä olla menemättä porukoille jouluna. Ei ole mun mielestä itsekästä! Itsekin olisin toisaalta mieluummin täällä kotona, mutta kun meidän vanhemmat asuu 350 km:n päässä, ja siellä tulee käytyä muutenkin harvoin. Niin on sitten kiva jouluna mennä kun on paremmin aikaakin. Jos asuttais vähän lähempänä, niin käytäis varmaan vaan joulupäivänä tms. Argh! Nyt alkaa taas nostamaan verenpainetta, kun ajattelen sitä säätämistä mikä joulunviettoon taas liittyy... Mies menee siis sinne mielellään, kun taas minä haluaisin viettää joulua romanttisesti kahden kesken. Niin jotenkin se joulu omassa kodissa ei tunnu "oikeutetulta" ennen kuin olisi vaavi ja sillä tavalla "oma perhe". Ehkä pitäis joskus tosiaan lähteä matkalle kuten Sara oli ollut! Ääh, kamalan sekava sepustus tuli taas.. toivottavasti ymmärsitte :)

Lämmöistä: Sara, saitko viime kierrossa selkeän lämpökäyrän aikaan? Mulla alkukierto oli hirveetä sahaamista edestakaisin, mutta oviksen jälkeen aika tasaista viivaa. Nousu tosin oli pieni, että en sitten tiedä mitä se tarkoittaa... :/ Voikohan ovis olla jotenkin "heikko", jolloin lämpö nousee vain vähän? Nyt on ollut koko alkukierron aika korkeat lämmöt 36,6, joten mielenkiinnolla odotan ovista.. Ja huomista gyneä, mitähän se sanoo mun käyristä?

Eipä mulla sen kummempaa asiaa taida olla. Alkaa vähän jänskättämään se huominen gyne! Toivottavasti se sais jotain tolkkua näistä mun "ongelmista" eikä naurais pihalle kuten se edellinen...

kp 11

Ja siis onnea tuhannesti! Kokemuksesta voin sanoa, että kaikki se yrittämisen stressi ja ahdistus häviää jonnekin muistista, kun tajuaa oikeasti että on RASKAANA :) Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja miksei menisi.

Vitsit, nyt kun saatais vielä pari pidempään yrittänyttä plussajunan matkaan ennen joulua. ;) Mut kaikille tietenkin tasapuolisesti tärppionnea!

Keijulle lämpökäyrästä:
Alkukierto sahasi mulla 36,2 ja 36,5 välillä, ja loppukäyrä taas 36,6 ja 36,8 välillä (kerran oli 36,9). Eli ei mullakaan tuo nousu ollut huima. Eikä se hypäys matalasta korkeaan tapahtunut yhden vuorokauden aikana (siis oviksen ollessa päällä), kuten ehkä "pitäisi", vaan n. kolmen päivän aikana hilautui 36,3---36,5---36,5---36,6.

Tulkitse näitä nyt sitten. Kaiken lisäksi olin ihan vakuuttunut, että ovis oli liian myöhään ja l-vaihe liian lyhyt, mutta sitten kun ne menkat alkoikin ihme tuhruttelulla ja pari päivää tavallista myöhemmin, niin periaatteessa l-vaihe oliskin kai ollut riittävä.

Tässä alkukierrossa on taas tullut lukemia 36,2 ja 36,5 väliltä. Lämmönnousua ja mahdollista ovista siis odotellessa...

Muakin kiinnostaisi tietää, että voiko olla "heikko" ovis. Sen tiedän, että ongelmana voi olla se, ettei ovuloi ollenkaan tai sitten ovis on liian aikaisin tai myöhään suhteessa kiertoon. Kyselepä siltä gyneltä huomenna, ja tule sitten jakamaan viisauttasi tänne! Tsemppiä muutenkin gynelle, kyllä se varman on ihan asiallinen tapaus. Ei voi olla niin huono onni, että kaksi kertaa peräkkäin osuis joku kamala sua hoitamaan!

Terveisiä gynekologin vastaanotolta. Kaikki hyvin, ei mitään raskausmateriaalia näkyvissä, puhtaat paikat ja vuotokin kuulemma loppuu lähipäivinä.

Hyvä käynti kaikinpuolin, siis olosuhteisiin nähden. Tämähän oli se sama julkinen gyne, joka ei mulle määrännyt syksyllä mitään hoitoa, vaan lähetteen sairaalaan. Mutta ihan asiallisesti otti tiedon lugeista, ja puhuttiin jatkokäytännöstäkin. Ja jos ja kun satun uudelleen joskus vielä tulemaan raskaaksi, pääsen neuvolan kautta hänen vastaanotolleen ultrausta varten joskus viikoilla 6-7. Sikäli mikäli ikinä selviän niin pitkälle raskauteni kanssa..Olis kirjoittanut saikkua, mutta sanoin meneväni huomenna töihin. Johan mulla on sitten perjantaina se hoitovapaa -päivä.

Keijulle paljon tsemppiä ja positiivisia kokemuksia lääkärikäynniltä. Kyllä se hyvin menee ja hommat rullaa taas etiäpäin.

Kynttiläkutsujärjestelyt jatkukoon... :)

Hyvä Omppu, että sen suhteen hyvin ja sait gynellä käytyä!

Mullaon Saran kanssa samalla lailla tuo lämpöjuttu, eli hilautu pikkuhiljaa korkeelle n. 36,8 oletetun oviksen tietämillä. On aika vaikee siitä tulkita, että koska se ovis nyt sitten tarkalleen oli. Tässä kierrossa en oo päässy mittaileen, koska on ollu lämpöä nytkin koko viikon. Ajattelin alottaa taas huomenna, jos vielä kerkeis tässä kierrossa sen oviksen sillee pongaamaan. Tosin lämpöjen lasku enne menkkoja oli selkee, eli se oli hilautunut sinne 36,9 loppujenlopuksi ja sitte pari päivää ennen tätiä 36,9->36,6.

Tsemppiä Keiju gynelle ja kysäsepäs tosiaan siltä tuota lämpöjuttua et paljonko sen pitää nousta ja mikä on sen gynen mielestä riittävä l-vaiheen pituus:) Toivottavasti tää olis tosiaan parempi gyne kun se edellinen! Tuu sitte heti kertoo meille kui siellä meni:)

Joulunvietosta vielä , et on se varmasti ihan eri tosiaan ku porukat asuu kaukana. Kyllä mäkin sitten varmasti menisin porukoille jouluksi, jos muutenkin nähtäis harvoin. Saa nyt kattoo miten mun romanttinen joulu kahestaan kotona toteutuu:)

Tuuhan Viivi kertoileen sun ja miehes tuntemuksia heti kun kerkeet!

Pakko oli heti tulla tänne puolelle kurkistamaan, kun pikkulinnut lauleli (eli Syysmarja) uutisista! :) Muutenkin aina täällä säännöllisesti yritän vierailla...

Aivan älyttömän paljon onnea Viivi! Tule tosiaan tuonne toiselle puolelle, kun siltä tuntuu. Minäkin olen vasta puolessa välissä menossa... =)

Hyvä Omppu, että kaikki on kunnossa ja jatkosuunnitelmatkin tulevaisuutta varten valmiina! Tsemppiä ja halauksia vielä!

Helmiina ja Natiainen (tänään tasan 20 viikkoa)

Mielettömästi onnea Viivi! Mahtava juttu! *hihkuu riemuissaan*

Joulunvietosta oli kyselyä. Käydään tasapuolisesti molempien vanhemmilla, joilla välimatkaa 350 km. Omien vanhempien luona on ihan erilainen (ja tietysti paljon parempi.. =)) joulupöytä kuin miehen vanhempien luona. En halua missata niitä herkkuja! Vaikka joka vuosi äiti sanoo, että ensi jouluna en kyllä laita enää mitään. Ja silti se vaan laittaa. Itse en kyllä jaksaisi enkä edes osaisi.

Joulukuusta ei meille tule. Juurikin sen takia, ettei olla täällä kotona. Koristeitakaan ei paljoa ole. Jouluvalot ja pari pöytäkoristetta. Jouluvaloja ei miehen mukaan saa laittaa ennen itsenäisyyspäivää. En kyllä tajua miksi... :)

Onpa masentavan pimeää. Kaikki lumi on sulanut, ja sitä oli sentään tosi paljon. Taidan mennä laittamaan parvekkeelle lyhdyt palamaan (tai siis kynttilät niihin lyhtyihin, itse lyhdyt on metallia eikä pala kovin hyvin....). Ne virittelin jo miehen itsenäisyyspäivä-säännöstä piittaamatta.

Nyt tytöt tulee tähän loppuun tosi urpo kysymys. Koskien raskaustestejä. Huom. ei sillä että itse olisin sellaista tekemässä. Mutta jos sellainen päivä joskus koittaa, että testin saa tehdä. Nyt se tulee. Mitä astiaa käytätte virtsan keräämiseen? Tuli vaan mieleen, kun sen varmaan pitää olla puhdas. Mutta ei kai mihinkään juomalasiin kehtaa pissiä? Vai kehtaako? Kertokaapa ihan käytännön esimerkkejä. Ja kuinka paljon pissaa voi tulla kerralla? Siis miten iso astian pitää olla? (kaikille kiinnostuneille tiedoksi että meikäläisen aamupissa on tosi pitkä ja riittoisa...). Okei, nyt vaikenen ja liukenen paikalta... =D

Plussarikasta loppuviikkoa!

Riikalle tulin vastaamaan tuohon r-testikysymykseen: (ei ole mitenkään tyhmä kysymys, itsekin näitä mietin silloin kun aikanaan testejä tein)
eli, itse ainakin pissasin sellaiseen muoviseen kertakäyttömukiin, jonka siis tietysti sitten heitin pois "käytön" jälkeen.
Ei sitä virtsaa tarvita mitään hirveitä määriä, itse ainakin pissasin -mullakin on tuo aamupissa ainakin VARSIN RIITTOISA -sellaisen puoliväliin -ehkä vähän ylitsekin oli -sen mukin, eli mitä siinä nyt sitten olisi ollut, joku 1 dl. Kyllä siitä saa sen tuloksen jo tulemaan, ainakin pitäisi. Eli siis itse käytin aamupissaa, joka kerta.
Tietty hyvä pesu ennen pisua =) on aina SUOTAVAA =)
Mulla siis oli käytössä ne Aconin liuskatestit.

Näin siis mulla, voi olla että muut on tehneet jotenkin eri lailla.

Syysmarja rv 15+2

Hyvä kun Ompulla oli positiivinen käynti gynen luona! Nyt sitten vaan mieltä parantelemaan ihanilla kynttiläostoksilla ja ystävien seuralla :) Kyllä se siitä alkaa sujumaan!

Pissikippokysymykseen vastatakseni (ei mikään tyhmä kysymys ollenkaan!), oon myös käyttänyt kertakäyttökuppia. Oon pissannut sinne ehkä vajaan desin, koska mun käyttämiä tikkuja tarvi vaan vähän kastaa sinne, niin ei todellakaan tarvi saavillista sitä pissaa. Sellainen "alkuliraus" siis riittäne :)

Niin juu, Riikka, mun miehelläkin on sellainen päähänpinttymä, että jouluvalot pitäis laittaa vasta itsenäisyyspäivänä. Enkä oikein tiedä miksi! Mutta oon saanut sen päätä käännytettyä tässä vuosien saatossa, niin laitetaan nykyään valot jo aiemmin.

Kuulin sitten taas raskausuutisia töissä *huokaus*. Tuntuu, että siinä firmassa jokainen hedelmällisessä iässä oleva nainen on raskaana paitsi minä :( Aina se vaan jotenkin kirpaisee... Paitsi teidän ihanien ketjulaisten plussista oon kyllä vilpittömästi iloinen, ihan tosi :) Mitenköhän sitä ei osaa "tosi elämässä" suhtautua samoin kuin täällä?

Missähän se Tikru tosiaan on? Ei ole kuulunut tosi pitkään aikaan... Huhuu?

Viivin fiiliksiä odottelen minäkin... :)

Tere taas!

Siihen pissikippokyssäriin: oon kans käyttänyt kertakäyttömuovimukeja. Sellasia aika pieniä ja lorottanut sinne n. alle desin. Ja sitten tietty kuppi roskiin. Hyvin on pelittänyt eikä oo kalliita:)

Oon kans Keiju miettinyt tuota, että kun ns. "tosielämässä" kuulee raskausuutisia tuttavilta ne aina jotenkin masentaa, mutta sitten täällä kun kaikki tsemppaa toisiaan niin on vaan tosi tyytyväinen jos joku plussaa. Oon järkeillyt sen niin, että täällä palstalla tiedetään kaikki ettei se vauvanteko noin vaan käy ja kaikki aikalailla samassa tilanteessa. Sitten taas tosielämässä ihmiset yleensä hehkuttaa että niin helposti vaan kävi ja plussa tuli heti yhden-kahen kuukauden yrittämisellä jne. Siis hienoahan se on, mutta siellä ei yleensä puhuta yritysajasta eikä sellasesta, vaan saadaan se plussaus tuntumaan jotenkin itsestään selvältä ja maailman helpoimmalta asialta. Näin mä oon sen miettinyt. Kesälläkin ku oltiin veljen häissä, yks sen kaveri jotka ite yritti yli vuoden (ei tiedä et mä tiedän) :) niin tuli uteleen, että noh, pakko kysyy, että koska teille tulee vauva!!! Oli tosi ärsyttävää, mut kait se yrittämisen "tuska" unohtuu nopeesti kun se plussa tulee.

Kyllä me kaikki nyt otetaan Viivistä mallia ja seurataan plussajunaa!!!

Huhu tulipas romaani, toivottavasti saitte mun ajatuksista ja sepustuksista selvää:)

Täällä taas...Pystyin, ihme kyllä, olemaan töissä ihan normaalisti. Välillä taisin kyllä unohtua tuijottelemaan johonkin ja ihmettelemään tilannetta.
Kaikille teille ihanille kauheasti kiitos onnitteluista! :)

Kädet ei enää tärise, mutta olo on tosi epätodellinen ja epäuskoinen. Säästin tikunkin ja äsken piti käydä tarkistamassa -kyllä siinä kaks niitä viivoja on! Huhhuh! Pitää kyllä varmaan ostaa uus testi, jos tossa oli vaikka joku vika vaan...
Tylsää, kun mies on taas toisella puolella maapalloo. Olis niin ihanaa ihmetellä sitä kauan odotettua viivaa yhdessä! Yritin lähettää miehelle kännykällä kuvan tikun tuloksesta, mut jostain syystä kuva ei löytäny perille. Piti sitte laittaa ihan vaan tekstarilla... :/ Oli ukko-kulta pikkusen hämmästyksissään! :) Soitti heti, eikä meinannu uskoa!
Nyt on päivän aikana mieleen hiipinyt sitten kaikenlaisia pelkoja: entäs jos kissoista tulee toksoplasmoosi, entä jos on kohdun ulkopuolinen, jos tulee keskenmeno, tuulimuna...? Mä olen pöljä. Tiedän.

Riikalle: Mä testasin nyt Apteekin raskaustestillä, siinä ei tarvi kerätä pissaa mihinkään, vaan voi laittaa tikun suoraan "tulilinjalle". Mun mielestä noi tollaset on kätevimpiä.

Sori, muttei tuu nyt mitään järkevää mieleen. Palailen ehkä vielä.

Mielettömästi onnea Viivi! :)

Siis olipa aivan ihanat uutiset odottamassa täällä!:) Hymy on korvissa meikäläiselläkin, Viiville jos kelle sen plussan suo, kun ehditte yrittää jo jonkun aikaa! :) (Tottakai siis toivon hirmuisen paljon teille kaikille plussia, mut Viiville sitä ekana tietysti toivoi) Voin vain kuvitella, miten sekavan onnelliset fiilikset sulla nyt Viivi on:) Tosi harmi vain, ettette pysty yhdessä nauttimaan plussasta miehesi kanssa. Mutta sitten viikonloppuna laitatte kunnon juhlat pystyyn, eikös vain? :)

Huh huh, noitten Viivin uutisten jälkeen tuntuu, et unohdin kaiken muun lukemani. Elikäs lämmöistä puhuitte. Mulla ne on jämähtäneet 36,4 asteeseen! Siis se on käsittämätöntä, miten mittarissa on melkein poikkeuksetta tuo sama lukema. Aloitin mittailun vasta kp18 eli voihan olla, et alkukierron lämpö olis matalampi? Jos mulla vaikka normaalilämpö olis alhaisempi...? Tai ehkä mulla ei sit ollukaan sitä ovista? Sain siis ovistestiin plussan kp16... No, ehkäpä nyt seuraavassa kierrossa saan jotain tolkkua, kun pystyn mittaamaan heti kierron alusta. Mun käsityksen mukaan sen lämmönnousun ei tartteekaan olla mikään huima, vaan se 0,3 astetta on aivan riittävä. Noin sanottiin muistaakseni PeSun sivuilla...

DippiG: Tykkään ehdottomasti eniten Tsatsiki-dipistä (vaikea sanoa ja kirjottaa!), se on aivan paras, NAM! Valkosipuli on kans hyvä, mut vasta kakkossijalla.

Ei musta oo itsekästä, jos haluaa viettää joulun kahdestaan miehen kanssa. Sehän on ihan ymmärrettävää, varsinkin jos asuu "samassa kaupungissa" ja näkee tosi paljon. Meillä on siis se valtava välimatka (mun lapsuudenkotiin 450km ja miehen lapsuudenkotiin 800km välimatkaa tällä hetkellä), niin tuon takia on aika itsestäänselvää, et mennään jouluksi jomman kumman luo. Olis itseasiassa aika karseeta olla täällä Vantaalla kahdestaan joulu. HUI! Meni ihan kylmät väreet kauhusta. :/ Musta on niin ihanaa, kun pääsee sit hyppäämään junaan ja saa matkustaa sinne valkoisten hankien keskelle Lappiin jouluksi. :) Tai eihän sitä tiedä, onko Lapissakaan sillon lunta, mut luulis et on:)

Omppu, tosi kiva että sulle jäi positiivinen mieli siitä gynekäynnistä. :) Jospa se elämä alkaa pikkuhiljaa voittaa, vaikka ei se suru varmaan koskaan täysin katoa. :/

ON: Kp28 menossa eikä tätiä vielä näy. Parempi niin, tulis ainakin hyvänmittainen kierto, jos se ei vielä pariin päivään ilmaantuis...

Huh, tänään oli tosi rankka päivä töissä. Yks 3.luokkalainen poika löi mua nyrkillä olkapäähän pienen sanaharkan päätteeksi! Siis nykyajan kakarat on aivan järkkyjä! kauhistelen nykysin joka ikinen päivä, miten lapset voi olla niin häiriintyneitä (täällä?). Välillä käy oikeasti mielessä, et pitäsköhän vaihtaa suosiolla alaa... En tod haluu olla joittenkin sekopäitten mukiloitavana loppuelämääni!

Aargh, verenpaine nousee... Taidanpa lähteä lenkille miehen kans. Mukavaa iltaa kaikille ja vielä jättihali Viiville!:)