Mielettömästi onnea Viivi!
Siis olipa aivan ihanat uutiset odottamassa täällä!

Hymy on korvissa meikäläiselläkin, Viiville jos kelle sen plussan suo, kun ehditte yrittää jo jonkun aikaa!

(Tottakai siis toivon hirmuisen paljon teille kaikille plussia, mut Viiville sitä ekana tietysti toivoi) Voin vain kuvitella, miten sekavan onnelliset fiilikset sulla nyt Viivi on

Tosi harmi vain, ettette pysty yhdessä nauttimaan plussasta miehesi kanssa. Mutta sitten viikonloppuna laitatte kunnon juhlat pystyyn, eikös vain?
Huh huh, noitten Viivin uutisten jälkeen tuntuu, et unohdin kaiken muun lukemani. Elikäs lämmöistä puhuitte. Mulla ne on jämähtäneet 36,4 asteeseen! Siis se on käsittämätöntä, miten mittarissa on melkein poikkeuksetta tuo sama lukema. Aloitin mittailun vasta kp18 eli voihan olla, et alkukierron lämpö olis matalampi? Jos mulla vaikka normaalilämpö olis alhaisempi...? Tai ehkä mulla ei sit ollukaan sitä ovista? Sain siis ovistestiin plussan kp16... No, ehkäpä nyt seuraavassa kierrossa saan jotain tolkkua, kun pystyn mittaamaan heti kierron alusta. Mun käsityksen mukaan sen lämmönnousun ei tartteekaan olla mikään huima, vaan se 0,3 astetta on aivan riittävä. Noin sanottiin muistaakseni PeSun sivuilla...
DippiG: Tykkään ehdottomasti eniten Tsatsiki-dipistä (vaikea sanoa ja kirjottaa!), se on aivan paras, NAM! Valkosipuli on kans hyvä, mut vasta kakkossijalla.
Ei musta oo itsekästä, jos haluaa viettää joulun kahdestaan miehen kanssa. Sehän on ihan ymmärrettävää, varsinkin jos asuu "samassa kaupungissa" ja näkee tosi paljon. Meillä on siis se valtava välimatka (mun lapsuudenkotiin 450km ja miehen lapsuudenkotiin 800km välimatkaa tällä hetkellä), niin tuon takia on aika itsestäänselvää, et mennään jouluksi jomman kumman luo. Olis itseasiassa aika karseeta olla täällä Vantaalla kahdestaan joulu. HUI! Meni ihan kylmät väreet kauhusta. :/ Musta on niin ihanaa, kun pääsee sit hyppäämään junaan ja saa matkustaa sinne valkoisten hankien keskelle Lappiin jouluksi.

Tai eihän sitä tiedä, onko Lapissakaan sillon lunta, mut luulis et on
Omppu, tosi kiva että sulle jäi positiivinen mieli siitä gynekäynnistä.

Jospa se elämä alkaa pikkuhiljaa voittaa, vaikka ei se suru varmaan koskaan täysin katoa. :/
ON: Kp28 menossa eikä tätiä vielä näy. Parempi niin, tulis ainakin hyvänmittainen kierto, jos se ei vielä pariin päivään ilmaantuis...
Huh, tänään oli tosi rankka päivä töissä. Yks 3.luokkalainen poika löi mua nyrkillä olkapäähän pienen sanaharkan päätteeksi! Siis nykyajan kakarat on aivan järkkyjä! kauhistelen nykysin joka ikinen päivä, miten lapset voi olla niin häiriintyneitä (täällä?). Välillä käy oikeasti mielessä, et pitäsköhän vaihtaa suosiolla alaa... En tod haluu olla joittenkin sekopäitten mukiloitavana loppuelämääni!
Aargh, verenpaine nousee... Taidanpa lähteä lenkille miehen kans. Mukavaa iltaa kaikille ja vielä jättihali Viiville!