Ihanaa lauantaita!
Pitkästä aikaa ehdin lukea ketjua ajatuksella ja kommentoidakin! (Koska enhän mä täältä pysty kokonaan olemaan poissa!!)
Riikalle hirmusti onnea!!! Kuulosti tosi ihanalta tuo kosinta! Ihana mies sullakin, äläkä sano, ettei tuo olis romanttista!!

Mä olen oikeastaan vähän kade... valkokultaisen sormuksen voisin itsekin ottaa ja tuollaiset lyhyellä varoitusajalla järjestetyt, ydinporukan häät! ONNEA!! *Huokailee ihastuksissaan*
Omppu kuulostaa jo ihanan pirteältä! Vaikka ite väitätkin olevasi negatiivinen, niin mä olen kyllä sitä mieltä, että perusluonteeltasi olet aikamoinen optimisti ja porskutat eteenpäin vastoinkäymisistä huolimatta!

-Tänne suuntaan saa viskoa kaikki "ylimääräiset" suklaat ihan koska vaan!
Meirami!!! Noi oireet kuulostaa tositosi tutuilta!!! Varsinkin tuo yöheräily, alavatsan turvotus, finnit ja mielialan vaihtelut!!! bd bd bd bd
Mulla on joinakin päivinä ollut sellainen olo, ettei tiedä itkiskö, nauraisko vai raivoaisko... hermo menee välillä pikkujutusta täysin ja kohta naurattaa joku ihan ihme juttu! Mies totesi jo, ettei enää tiedä miten mun kanssa tulee toimeen, kun minusta ei saa mitenkään selvää! huhhuh... Pahoinvointi alkaa pikkusen nostaa päätään täälläkin, tosin vasta silloin jos on liian pitkä väli syömisessä. Ja silloinkin vasta alkaa ällöttää ja on voimaton olo.
Meiramia siis odottelen jo kovasti tuonne toiselle puolelle siirtymään!!!

bd bd
Keiju oli kysellyt hiivan taltuttamisesta... Kuulostaa kyllä tosi hassulta toi jogurtti-tamponi!

Mut jos se auttaa niin mikäs siinä. Mä olen kuullut, että hiivaan ja virtsatietulehdukseen auttais puolukka- ja karpalomehu. Sitä pitää juoda aika reilusti varsinkin aluksi. Tietty itse marjatkin ajaa saman asian, mutta voi olla aika rankkaa syödä niin happamia marjoja reilusti...
Mitähän vielä... en nyt oikein muista, kun valtaosa viesteistä jäi edelliselle sivulle...
Pp:n riisipuuro kuulosti namilta, reseptiä vingun minäkin!

Ja Hilmalle oli tulossa vieraita, saitko perunoiden määrän pähkättyä?
Meillä on tänään ne miehen 3-kymppiset. Eilen kävin (onneksi kaverin avustuksella) ruokaostoksilla. Ja voin sanoa, että määrien miettiminen on VAIKEAA! Meitä on yhteensä 20, joten mulla ei ole kokemusta tuollaisen porukan ruokkimisesta. Toivottavasti kellekään ei jää nälkä... (Meillä on 2kg sisäfilettä, n. 20 kanankoipea, 3,5kg lohkoperunoita ja salaattia ym. lisukkeita.) Onneksi ihanat ystävät on lupautuneet auttamaan ruuanlaitossa tänään!

Juhlat ei ole meillä kotona, vaan niitä varten on vuokrattu iso mökki.
Vähän kyllä jännittää tuleva ilta: riittääkö ruoka, onnistuuko ylläri, tykkääkö mies ideasta ja lahjasta ja jäänkö kiinni kun juon leikisti viinaa...!
Mukavaa viikonlopun jatkoa!