Wish a Baby 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Meirami-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta ja erinomaista lauantaita!

Ihan ensiksi pahoittelut Syysmarjalle anopin poismenosta. Kamala uutinen:( Voimia teille hautajaisiin ja muutenkin!!!

Mulla on Keiju jokus kauan sitten ollu hiiva ja ei ole ollut silloin mitään veristä, eikä siihen viittaavaakaan vuotoa. Enkö ole kuulluut, että se liittyisi hiivaan. Mutta enpä toisaalta voi asiasta satavarma olla:) Joko on jogurttitampoonit koitettu? Toivotaan, että auttaa:)

Kauheesti olitte taasen kirjotelleet ja nyt mä en voi tarkistaa että mitä, kun ne on toisella sivulla:( Ompun hoitovapaat kuulostaa aivan loistavilta. Toteuttaisin itsekin jos olis mahdollista. Mut sais nyt ekana sen lapsen:D niin voi sitten miettii noita vapaita;)

Joku kyseli fiiliksistä ja kyllä on paremmat:) Oon vähän jutskaillu tässä parina päivänä parin hyvän frendin kans (joista toinen raskaana) ja se piristi jotenkin, siis vaiks se tonen onki raskaana osas kuitenki olla kannustava. Kyllä tämä tästä ja uskon et ehkä kyllä joskus se oma lapsi saadaa*tsemppaa itseään hutjasti*

Lämmöistä, siis ne on nyt ollut jotain 36,5-36,7 ja sit nyt laskenu 36,6 ja sitte yhtäkkiä tänä aamuna 36,9, mittasin oikein kaksi kertaa:) Mutta täti tulossa n. viikon päästä et lyhyeksi jää l-laihe jos tuo nousu nyt ees on oviksesta.

Riikalla ihanaa aikaa, saa miettii saormuksii ja pukua jnejne:) Mä varmasti kanssa valitsisi valkokultasen sileen kihlasormukseksi. On siihen aika helppo varmasti valita se vihkisormus. Sä oot jännittänyt niin kovaa siellä sormuskaupassa, et kädet on hionnu ja paisunu ja sit kun päässy sieltä pois ni esim, kylmä ilma ja yleensä josei jännitä eikä oo kuuma niin sormet "kapenee" Onneks on kuitenkin sopiva sormus:)

Pp, olikos sun riisipuuroresepti salaisuus, eihän? *rukoilee kädet kyynärpäitä myöten ristissä luovuttamaan ees pienen vinkin* Kuulosti niiiiiiiiiin herkulliselta. Ja tuleekos siihen muuta? EI oo pakko paljastaa reseptiä js se on salainen, mutta pelkästä kuvauksesta rupes tekee riisipuuroo mieli:D

Jännäilijöille tsempit bd bd bd bd bd bd bd bd!!!! Ja nyt aamukahvin keittoon ihanaa kun on vapaata!!!

Ihanaa lauantaita! :)

Pitkästä aikaa ehdin lukea ketjua ajatuksella ja kommentoidakin! (Koska enhän mä täältä pysty kokonaan olemaan poissa!!)

Riikalle hirmusti onnea!!! Kuulosti tosi ihanalta tuo kosinta! Ihana mies sullakin, äläkä sano, ettei tuo olis romanttista!! :) Mä olen oikeastaan vähän kade... valkokultaisen sormuksen voisin itsekin ottaa ja tuollaiset lyhyellä varoitusajalla järjestetyt, ydinporukan häät! ONNEA!! *Huokailee ihastuksissaan*

Omppu kuulostaa jo ihanan pirteältä! Vaikka ite väitätkin olevasi negatiivinen, niin mä olen kyllä sitä mieltä, että perusluonteeltasi olet aikamoinen optimisti ja porskutat eteenpäin vastoinkäymisistä huolimatta! :) -Tänne suuntaan saa viskoa kaikki "ylimääräiset" suklaat ihan koska vaan! ;)

Meirami!!! Noi oireet kuulostaa tositosi tutuilta!!! Varsinkin tuo yöheräily, alavatsan turvotus, finnit ja mielialan vaihtelut!!! bd bd bd bd
Mulla on joinakin päivinä ollut sellainen olo, ettei tiedä itkiskö, nauraisko vai raivoaisko... hermo menee välillä pikkujutusta täysin ja kohta naurattaa joku ihan ihme juttu! Mies totesi jo, ettei enää tiedä miten mun kanssa tulee toimeen, kun minusta ei saa mitenkään selvää! huhhuh... Pahoinvointi alkaa pikkusen nostaa päätään täälläkin, tosin vasta silloin jos on liian pitkä väli syömisessä. Ja silloinkin vasta alkaa ällöttää ja on voimaton olo.
Meiramia siis odottelen jo kovasti tuonne toiselle puolelle siirtymään!!! :) bd bd

Keiju oli kysellyt hiivan taltuttamisesta... Kuulostaa kyllä tosi hassulta toi jogurtti-tamponi! :) Mut jos se auttaa niin mikäs siinä. Mä olen kuullut, että hiivaan ja virtsatietulehdukseen auttais puolukka- ja karpalomehu. Sitä pitää juoda aika reilusti varsinkin aluksi. Tietty itse marjatkin ajaa saman asian, mutta voi olla aika rankkaa syödä niin happamia marjoja reilusti...

Mitähän vielä... en nyt oikein muista, kun valtaosa viesteistä jäi edelliselle sivulle...
Pp:n riisipuuro kuulosti namilta, reseptiä vingun minäkin! :)
Ja Hilmalle oli tulossa vieraita, saitko perunoiden määrän pähkättyä?

Meillä on tänään ne miehen 3-kymppiset. Eilen kävin (onneksi kaverin avustuksella) ruokaostoksilla. Ja voin sanoa, että määrien miettiminen on VAIKEAA! Meitä on yhteensä 20, joten mulla ei ole kokemusta tuollaisen porukan ruokkimisesta. Toivottavasti kellekään ei jää nälkä... (Meillä on 2kg sisäfilettä, n. 20 kanankoipea, 3,5kg lohkoperunoita ja salaattia ym. lisukkeita.) Onneksi ihanat ystävät on lupautuneet auttamaan ruuanlaitossa tänään! :) Juhlat ei ole meillä kotona, vaan niitä varten on vuokrattu iso mökki.
Vähän kyllä jännittää tuleva ilta: riittääkö ruoka, onnistuuko ylläri, tykkääkö mies ideasta ja lahjasta ja jäänkö kiinni kun juon leikisti viinaa...!

Mukavaa viikonlopun jatkoa! :)

Moikkamoi!

Tänne sitä piti taas tulla pyörähtään. Hiukka on kiirus, niin en ehdi ihan kauheen kauaa kirjoitteleen.

Kiva Viivi kun kävit moikkaamassa :D Teidän juhlat kuulostaa kyllä kivalle!! Toivottavasti kaikki menee paremmin ku hyvin, ja miksi ei menis!!!

Thelmalla ovis käsillä siis ehkä... Hitsi että kyllä jää lyhkäseksi tuo l-vaihe :( tädin pitäis siis tulla viikkoa myöhemmin, että tulis riittävän pitkä vaihe?

).( Tätiä odotellessa. Ei mitään uutta. Tosin toivon olen jo menettänyt, sillä on vaan kokoajan sellanen fiilis masun pohjalla, että täti tulee! Ehkä ens kierrossa sitten....

kp28/29-31

Rattoisaa lauantaita kaikille! :)

Ihanaa, saatiin tänään ostettua melkein kaikki joululahjat! Enää pari lahjaa puuttuu, jee! :) Ja kortitkin on valmiina kuorissaan, postimerkit vain pitäis enää ostaa. Onneks alkaa sit olla joulujärjestelyt pulkassa, onpahan yksi stressinaihe vähemmän. :)

Viivi, sun järjestämät juhlat kuulostaa lupaavilta! Toivottavasti illasta tulee onnistunut! :) Muista sit paljastaa meille se teema joskus. En usko, et kukaan ehtii kiinnittämään emännän juomiseen hirveästi huomiota. Eiköhän se ole ihan tavallistakin, ettei kiireinen ja puuhakas emäntä ehdi kovin paljoa laseja kilistelemään. ;)

Meirami, äläpäs luovu vielä toivosta! Muistathan, että toivoa on niin kauan kun vain täti pysyy poissa:) Musta sun oireet kuulostaa todella lupaavilta edelleen... Testaa jo, testaa---testaa---testaa--- *taputtaa rytmikkäästi ja vaatii kamua päästämään meidät jännityksestä*

Thelma, musta toi sun lämpöjennousu vois viitata ovikseen. Mut kurjaa, jos se sit tarkoittaa lyhyttä l-vaihetta... :/ Toivottavasti l-vaihe oliskin nyt pidempi ja vaikkapa jopa 9kk:n mittainen... ;) Peukut on jo pystyssä sulle! :)

Kyselitte mun riisipuuroreseptiä. Löysin sen pari vuotta sitten Kotivinkistä ja se on tällänen:

2dl vettä
2dl puuroriisiä
5dl maitoa
5dl vaniljakermajäätelöä
½tl suolaa
2tl vaniljasokeria

Eli ekana keitetään vedessä riisit silleen, et vesi on imeytynyt. Sitten lisätään jätski ja maito ja keitellään hiljakseen noin 40min. Lopuksi maustetaan suolalla ja vaniljasokerilla. Lisänä tarjosin eilen omenakompottia eli

4-5 omenaa paloiteltuna
2 dl sokeria
1 sitruunan mehu
2tl kanelia

Sekoitetaan kaikki aineet ja paistetaan muutama minuutti pannulla, että sokeri sulaa ja omenat pehmenevät. Tosi hyvää tuon riisipuuron ja vaniljajätskin kera!:)

Hih, hauskaa et tää alkaa olla kunnon Martta-kerho, kun vaihtelemme jo reseptejäkin. ;)

Kp10 jo, alkaa vähitellen jännittää! :) Eilen pupuiltiin, mies ei vielä puhunut mitään simpoille. ;) Saapa nähdä missä vaiheessa se alkaa kannustaa niitä uimaan nopeasti perille. ;)

Mukavaa lauantain jatkoa kaikille ja oikein kovasti plussasäteitä jokaiselle! :)

Heips!

Kuulostaapa kyllä NIIIIN herkulliselta tuo PP'n reseptit, että pakko kyllä joskus kokeilla!! Ihan vallan vesi herahti kielelle, kun luki ;P
Ja nyt alkaa jo ihan täälläkin jännittää! Toivottavasti simpat löytää pian perille!! Peukut tököttää pystyssä!! bd bd bd bd bd

Tänään on nyt sitte kp 29/29-31 ja periaatteessa, jos se ovis oli silloin kp 15, millon loppu ovislimat, niin tänään pitäis sitten olla SE jännä päivä! Elikkäs oviksesta ois se 14 pvää ja tänään pitäis kaiken logiikan mukaan tädin kurvata paikalle. Että saas nähä miten tässä taas käy...

Vitsit on Meiramilla jännät paikat!!! PIdä meidät jatkuvasti ajantasalla:) Toivotaan että täti pysyy poissa bd bd bd bd bd

Kiitos Pp reseptistä. Kopsasin jo itelle, et saa täs pian testata onnistuuko kokkailut. Kuulosti kyllä niin herkulliselta:)

Just niin kun kirjotit Meirami, eli menkkojen pitäis alkaa mulla vielä yks viikko myöhemmin niin olis soppeli kierto, että se siitä yrittämisestä. Mutta uskon et kun saan ajan lekurille varattua niin uus toivo taas herää:)

++++++++++ tuulia kaikille! Sovitaanko, että ainakin yks plussa tän vuoden puolella ketjuun! Mielellään tiety monta:)

juu...
piti taas tulla pyörähtään :D

Se on kyllä Thelma totta, että se lääkärillä käynti antaa toivoa tulevaisuuteen =D joten suosittenlen, edelleen!

Ei mitään uutta ja ihmeellistä.
Oon tosi saanut taas yhden oireen kehiteltyä :D:D:D -en voi olla mahallani, kun "painaa" ja tulee sitten vatsa kipeäksi. Täytyy olla kyllä ihan mega mega menkat tulossa!!!! *itkettää jo valmiiksi ajatus*

Osaisinkohan mä kirjoittaa jostain muusta kuin ittestäni välillä....

Hehee, katsottiin muuten eilen sellanen leffa kuin "paha pukki" -se on kyllä hauska! Oon nähny sen joskus aijemminkin, mutta silti jakso naurattaa =D Tosin välillä tuli ihan kauhea surku sitä yhtä pikku kundia siinä...*sniff*
-mutta kaikenkaikkiaan ajankohtaan sopiva pläjäys.

Sunnuntaita!

Hui jui, jopas alkoi jänskättää minuakin Meiramin puolesta oikein tosissaan! :) Tilanne vaikuttaa erittäin lupaavalta... *hykertelee innoissaan* Jospas Meirami lunastaisikin samantien tuon Thelman kaavaileman lupauksen vielä yhdestä vuoden 2006 wab-plussasta... :) Peukut on täälläkin pystyssä, toivottavasti päästät meidät pian jännityksestä ja teet testin!

Thelma, meinaatko mennä yksityiselle vai julkiselle lekurille? (En muista onko tuosta ollut jo puhetta, mullahan on se varhaisiän dementia...) Varmasti lääkärillä käynti antaa uskoa ja toivoa ja poistaa joitakin turhia epäilyjä yms. Kannattaa varmasti varata aika mahdollisimman pian, jos sulla on ollut kierroissa ongelmia jo pidempään.

Mulla on kp11 ja tänään taas tehtiin kylvöjä. ;) Onhan se varmasti vielä hieman liian aikaista, jos mulla on ovis suunnilleen kp16. Mut hyvähän sitä on harjoitella jo etukäteen. ;) Oltiin anopin kanssa Ikeassa tänään ja siellä oli tosi paljon ihania pikkuvauvoja ja raskaana olevia naisia. Anoppi ei onneks tainnu tajuta, miten kaihoisasti kattelin niitten nyyttien perään... Anoppi oli siis meillä kylässä 5 päivää ja ehdittiin tässä päivien aikana jutella monet kerrat vauvoista. Mies jo epäili, et se sen äiti aavistaa meidän vauvakuumeilut. ;) Kun ei se kuulemma ole aiemmin juurikaan vauvoista puhellut. Nyt kun anoppi lähti takas Pohjois-Suomeen, niin tuli jotenkin orpo olo. Hassua. Luulisi, et moni olisi pelkästään helpottunut anopin lähdettyä... Mut meillä on kyllä tosi hyvät välit:) Toivottavasti mahdollinen lapsenlapsi ei sitten muuttais anopin suhtautumista minuun jne. Kun olen kuitenkin kuullut ja lukenut niin paljo kauhutarinoita anopeista, jotka on muuttuneet miniöitä vihaavaksi hirviöiksi ekan lapsenlapsen jälkeen...

No joo, pitäisköhän lopettaa tää jaarittelu hyvän sään aikana ja keskittyä vaikka ennemmin huomisen työpäivän suunnitteluun. Jippii, enää 10 aamua ennen joululomaa! :)

Tulkaahan tytöt linjoille sieltä kertomaan viikonloppukuulumisia!

OHO... Pakko jatkaa vielä anopista. Mies oli saattamassa sitä lentokentälle ja tuli äsken kotiin. Anoppi oli kuulemma kysyny ihan suoraan, että ollaanko me perustamassa perhettä!!! Mies oli mennyt aivan lukkoon ja takellellut jotain, että no jossain vaiheessa tietenkin joo... Anoppi oli sit alkanut valistamaan, että kesken opiskelujen ei kannata ja että se on kallista jne. jne. Mut kuulemma olisi tietenkin iloinen, vaikka lapsenlapsi tulisikin kesken opintojen. Auts.

Että sellasta... En oikein tiedä, mitä ajatella...

ohoh... enpäs mäkään osaa nyt sanoa itään tuohon mitä PPn anoppi oli tuuminut...
Mitä sun mies sano äitinsä kommentista?
No mutta niinkuin hän itse sanoi, niin anoppi olisi kuitenkin iloinen lapsenlapsesta :) joten ei ehkä kannata liikaa jäädä analysoimaan tapahtunutta...

Huomisiin :)

Heips! tikru ilmoittautuu jälleen....oon kyllä ihan pihalla jutuista mutta....juu mulla ollu ihme masis kausi nyt ja ongelmia miehen kanssa, melkeen eroomassa oltiin, mut kaipa nää asiat alkaa taas luistamaan...

Onnea Riikalle ja Viivikö se oli plussanut, hurjasti onnea!!

Mulla ei tässä kierrossa tarvi varmaan ees jännäillä kun ei olla oikeestaan paljoo touhuiltukkaan....kp 25 menossa siis...jotain positiivista sentäs, ei ole tuplamenkkoja nyt tullut!! :)

Mutta kaikille jännääjille +++++++++++ tuulia ja muillekkin! :) enköhän minä taas pian pääse jyvälle jutuista....huomenna taas uuteen työpaikkaan, jänskättää, yllättäen!! :)

Lueskelin ketjua ja piti laittaa keijulle että mullakin varmaan hiiva tällä hetkellä, ei ole ennen ollut...mulla oli just virtsaputken tulehduskin...inhottavaa...juu, niin mä tyhmä sitten vaan hain hiivalääkkeet apteekista ku kutina kirvely oli ihan kauheeta, ihan vähän auttanu mut viime yö oli ihan kauhee ku laitoin ekan lääkkeen....siis aivan JÄRKYTTÄVÄ kutina, kuumotus ja kirvely....aaaaw, mut onneks nyt helpottunu vähän....lääkäriin jos ei näillä lähe, mut oishan se vissiin muutenki pitäny eka käydä ku ei oo ennen ollut, tyhmä minä....

TIKRU ON PALANNUT!!!! Hienoa!:) Ikävä kuulla, että sulla ja miehellä ollut vaikeeta. Onneksi ootte kuitenkin päässeet ilmeisesti pahemman yli ja erolta vältyitte!!! Tänne saa avautua jos on mieli maassa:) Ai niin muuten, jos oot ite rekisteröiny aikanaan tikru84 niin pitää kirjautua, muuten ei voi enää sillä nimimerkillä kirjottaa, kun se on varattu sulle:) öööö....jos tajusit mun sepustuksesta, joka oli "aika" sekava! Toivotaan, että hiiva helpottaa, ei vaikuta olevan mikään mukava juttu, ainakaan noin rajuoireisena! Niin ja sitten vielä onnea uuteen työhön!

Mäkin on nähny sen paha pukki ja diggailin kanssa, sellanen "aivot narikkaan" leffa:) Eihän oo Meirami tädistä kuulunu mitään, eihän??? Sä plussaat, mä tiedän:) bd bd bd

Hyvä, että Pp:llä on melkein voisi sanoa, erinomaiselta vaikuttavat välit anoppiin. Ei sitä kannata liikaa jäädä miettimään mitä anoppi tuosta lastenteosta on mieltä. Ainakin olisi ilmeisesti hyvillään jos mummoksi tulisi! Vaikka nyt sitten koulut oliskin kesken. Vanhemmat ihmiset on helposti justiinsa tuollasia, että ekana koulu ja työ ja sitten naimisiin ja lapsi. Hö, monella opiskelijallahan on lapsia ja hyvin tuntuvat pärjäävän:) Ja se on jokaisen ihan oma asia, että koska haluaa hankkia lapsia! Mä peukuttelen jo nyt sua bd bd bd bd

Niin ja sit Pp kysyit vielä siitä lekurista. Mä meen ekana julkiselle puolelle, sille mun omalle lääkärille jonka kanssa tästä yrityksestä oli jo puhetta kesällä. Se silloin sanoi, et yrittäkää vuosi ja jos ei sit oo tärpännyt niin laitetaan mies simppatesteihin jne. Eli sille meen, mut varmasti jos ens kuussa varaan ajan niin saan se helmikuulle. Oli mieslekuri, mutta mukava sellanen. Ja sitten jos siellä ei asia etene, niin sitten meen yksityiselle ja varmasti jos joutuu oikein kunnon hoitoja alottaa niin sit yksityiselle. Pakko sen on mulle nyt jo jotain nappeja antaa koska on selkee ongelma oviksen kanssa, olis idioottimaista jos silti pitäis odottaa ja yrittää vuosi.

Mies jo tuossa kyseli mun lämmöistä, et pitäiskö meidän nyt olla vai pitikö jo:D Raukka kun sanoin, ettei se nyt taida auttaa vaikka olis:( No, mukavaa puhaa se muutenkin on:) tänään siis 36,8 lämmöt. Onko normaalii et oviksen jälkee jolloin oli 36,9 pysyy lämmöt korkeella (niinkun tietty kuuluukin) mut et ne jonkun verran heittelee, siis tollee 0,1 jne. Mites muilla?

Mä taidan kirjotella ihan sekavia, nyt nukkuun. Hyvää alkavaa viikkoa Ellit ja ++++++!

TIKRU ON PALANNUT!!!! Hienoa!:) Ikävä kuulla, että sulla ja miehellä ollut vaikeeta. Onneksi ootte kuitenkin päässeet ilmeisesti pahemman yli ja erolta vältyitte!!! Tänne saa avautua jos on mieli maassa:) Ai niin muuten, jos oot ite rekisteröiny aikanaan tikru84 niin pitää kirjautua, muuten ei voi enää sillä nimimerkillä kirjottaa, kun se on varattu sulle:) öööö....jos tajusit mun sepustuksesta, joka oli "aika" sekava! Toivotaan, että hiiva helpottaa, ei vaikuta olevan mikään mukava juttu, ainakaan noin rajuoireisena! Niin ja sitten vielä onnea uuteen työhön!

Mäkin on nähny sen paha pukki ja diggailin kanssa, sellanen "aivot narikkaan" leffa:) Eihän oo Meirami tädistä kuulunu mitään, eihän??? Sä plussaat, mä tiedän:) bd bd bd

Hyvä, että Pp:llä on melkein voisi sanoa, erinomaiselta vaikuttavat välit anoppiin. Ei sitä kannata liikaa jäädä miettimään mitä anoppi tuosta lastenteosta on mieltä. Ainakin olisi ilmeisesti hyvillään jos mummoksi tulisi! Vaikka nyt sitten koulut oliskin kesken. Vanhemmat ihmiset on helposti justiinsa tuollasia, että ekana koulu ja työ ja sitten naimisiin ja lapsi. Hö, monella opiskelijallahan on lapsia ja hyvin tuntuvat pärjäävän:) Ja se on jokaisen ihan oma asia, että koska haluaa hankkia lapsia! Mä peukuttelen jo nyt sua bd bd bd bd

Niin ja sit Pp kysyit vielä siitä lekurista. Mä meen ekana julkiselle puolelle, sille mun omalle lääkärille jonka kanssa tästä yrityksestä oli jo puhetta kesällä. Se silloin sanoi, et yrittäkää vuosi ja jos ei sit oo tärpännyt niin laitetaan mies simppatesteihin jne. Eli sille meen, mut varmasti jos ens kuussa varaan ajan niin saan se helmikuulle. Oli mieslekuri, mutta mukava sellanen. Ja sitten jos siellä ei asia etene, niin sitten meen yksityiselle ja varmasti jos joutuu oikein kunnon hoitoja alottaa niin sit yksityiselle. Pakko sen on mulle nyt jo jotain nappeja antaa koska on selkee ongelma oviksen kanssa, olis idioottimaista jos silti pitäis odottaa ja yrittää vuosi.

Mies jo tuossa kyseli mun lämmöistä, et pitäiskö meidän nyt olla vai pitikö jo:D Raukka kun sanoin, ettei se nyt taida auttaa vaikka olis:( No, mukavaa puhaa se muutenkin on:) tänään siis 36,8 lämmöt. Onko normaalii et oviksen jälkee jolloin oli 36,9 pysyy lämmöt korkeella (niinkun tietty kuuluukin) mut et ne jonkun verran heittelee, siis tollee 0,1 jne. Mites muilla?

Mä taidan kirjotella ihan sekavia, nyt nukkuun. Hyvää alkavaa viikkoa Ellit ja ++++++!

Huomenta naikkoset ihanaiset!

Kiitokset kaikille surunvalitteluista, perille tulivat ja haalin ne ajatuksiini valmiiksi tulevaa lauantaita varten, on ne hautajaiset silloin ;(

Kyllä hän tiesi tulevasta vaavista ja oli onnellinen puolestamme, varsinkin kun tiesi myös siitä kesäisestä keskenmenosta...vähän surettaa vain se, ettei ehtinyt näkemään omaa lapsenlastaan ennen poismenoaa, hänellä kun tämä meidän odottamamme olisi ollut ihan ensimmäinen....*huokaisee surullisena* mutta eihän sille mitään voi, elämän on jatkuttava!
On aika vaikeaa tällä hetkellä iloita omasta raskaudestaan, kun muuten elämä potkii päähän näin rankasti! Mutta miehen kanssa puhuttiin, että jahka saadaan nuo hautajaiset alta pois, niin päästään muihin aatoksiin...nyt kun ajatukset pyörii koko ajan vain niissä tulevissa, ja tietysti järjestelytkin on päällä.

Oih ja voih, Riikalla on kyllä niiiiin ihanat ajat edessä *muistelee haikeana omien häidensä suunnitteluaikaa*! Vielä kerran siis onnittelut sinne!!
ja talvihäät on kyllä kauniit, itsellä ne olivat kyllä syksyllä :)

Jogurttitampoonista vielä: tosiaan, eihän se mitään ihanaa ollut, mutta mitäs sitä ei tosiaan värkkinsä eteen tekisi :) vähän oli sottaavaa myös, mutta kyllä senkin kesti.
Mulla ei kyllä ole koskaan ollut hiivan yhteydessä veristä vuotoa, vain tuota kutinaa ja kokkareista valkovuotoa *yööööööökkk*

Pp:n resepti oli kyllä hyvän kuuloinen, arvaa vaan alkoiko täälläkin tehdä mieli riisipuuroa!!! =)
Ja yrityksen alkuunkin olette jo päässeet, ekat kylvöt on jo kylvetty, hyvä hyvä!!!! Ei kuin jatkoa vaan, ja ettehän masennu tuosta miehen äidin kommentista, itse päätätte elämästänne!!!!

Toivottavasti se Viivi kertoilee noista bileistä vähän tarkemmin, mukavalta kuulosti ainakin!

Jaahas, koskas se Meirami sitten testailee??

Katsokaas kun tuolle plussapuolelle kyllä mahtuu porukkaa vielä! =)

Syysmarja rv 17+0 (ajatelkaa, jo noin paljon!!!!)

Tuulista viikonalkua naiset!

Täällä pidetään kovasti peukkuja Meiramille ja puhalletaan + tuulia!! Ja Pplle kanssa :)

Viikonloppu meni hyvin, kestittäviä olikin vain kuusi. Mutta ruokaa meni silti melko paljon eli; 1,5 kg possunpaisti, 500g vihanneksia, perunoita 16 kpl + salaatti yms. lisuketta. Sain itsekin syötyä jonkin verran, vaikka aikasta paljon hermoilinkin.

Hieno aikaa sulla Riikka! Älä suotta hermoile liikaa, kyllä kaikki sujuu hienosti!!

Moiiiiii!!!!

Hahaa! Arvatkaas mitä tuli tänään postissa!!!
Meillä on aika naikkarille 11.1. JO!!!! Tosi nopsaa kyllä päästiin sinne! Mahtavaa! ME EHKÄ SIIS VOIDAAN SAADA OMA LAPSI JO ENS VUONNA!!! -siis jos kaikki menee hyvin! Mä oon kyllä ihan täpinöissäni!!

Anteeksi kun heti ekana omaa napaa, mutta odotin koko aamun, että pääsem kertomaan teille =D=D=D=D=D=D

IHANAA, Tikru on tullut takaisin!
Olen kamalan pahoillani, että teillä on ollut miehen kanssa vaikeuksia :( Toisinaan tulee sellaisia kriisi kausia. Mutta hyvä että parempaan suuntaan kuitenkin asiat menossa! *halaus*

Hilmalla onnistuneet kestitykset :) Hienoa, minäkinhän olisin voinut tulla syömään... kuulostaa herkulliselta *possupaistia, slurps*

Ihana Thelman mies :) toinen ihan täpinöissään. Ja on se hyvä aina varalta vähän pupuilla ja viljellä siemeniä, ihan kaikenvaralta aina. Ja niinkuin sanoit, niin kivaahan se ainakin on ;)

Täti tilanne raporttia: ei ole vielä näkynyt. Eilen olin kyllä monesti ihan 100 varma että on tullu, mutta mulla kroppa nyt selkeesti päättäny kiusata oikeen urakalla!! Hitsin hitsi :( Ärsyttävää jos nää kierrot lähtee kauheesti venymään. Vielä puolivuotta sitten mulla oli säännöllinen 28 pvän kierto, ja nyt sitten huitelee parhaimmillaan reippaasti päälle 30n.
Mutta jospas ne lääkärit osais auttaa =D
Testailusta... en taida viitsiä testata :( Oon kuitenkin niiin varma, että negan sieltä pukkais, ja sitten kyllä tulis itku. Mietin tuossa yöllä (kun taas vaihteeksi valvoin, arvatkaas oonko väsy?!?!) että jos tuota tätiä ei sitten näy, niin käyn testauttaa terveyskeskuksessa joskus loppuviikosta.

Jooh, taas sepustusta kerrakseen :)

Moi taas...
Oli pakko tulla vielä ihmettelemään tännekkin tuota mun nukkumista, Sillä en voi nukkua selällään enkä mahallaan!! Jos pitkkään makaan selälläni, niin alkaa tuntua inhottavalle, jotenkin vihloo. Sama juttu mahallaan. Senki takia oon nyt heräilly öisin, kun oon aina unissani kellahtanu selälleni, ja sitten herään siihen, että pitää vaihtaa asentoa. däääm :(

Ois ihan kauheesti nyt hommaa töissä, mutta on niin voimaton olo, että ei vaan jaksa! Tekis mieli vain käpertyä nukkumaan, vaikka tuohon lattialle! mutta pakko kait se on koittaa jaksaa...

nyt piristys ruiske!!

Voih Meirami, Meirami!

Aiot siis pitää meitä hulluja jännityksessä?!?!?
Mäkin kyllä pidin silloin aikanaan, kun itsekään en halunnut negaa tikussa nähdä!

Mutta heti sitten tänne kertomaan ne uutiset!!!
Plussapuolelle kaivataan uutta verta ja lisää porukkaa!!! =)

Syysmarja

Heh, syysmarja :D
Usko pois, kyllä välittömästi tulen kertomaan tänne uutisia, jos niitä tulee :D
Mutta se on kyllä jotenkin niin pinttyny tuonne päähän se nega pelko, että mieluummin vain odottaa, että se täti tulee, kuin näkee sitä tyhjää ruutua.

Hitsi, mua alkaa itteenikin jo jänskättä.... vaikka ei kyllä sais... kääk, olen vähän kuin tulisilla hiilillä just nyt. Välillä olen kyllä sitten taas itse rauhallisuus, en osaa päättää :)))))))

Maanantaita!

Onnea Meirami lääkäriajasta!!! Nopeeta toimintaa:) Musta vaan tuntuu, että sä et tarvitte sitä, ainakaan hoitomielessä, koska tuntuu kyllä erittäin vahvasti että sä plussaat. Nuo nukkumis jutut ja kaikki:)

Mukava, että Hilman kestitykset meni hyvin. Aika mahtavalta vaikutti nuo sun pöperö. Voisin ottaa kanssa:)

Peukutukset Meiramille ja Pp:lle!!! Ja +++++tuulet kaikille muillekin!