Wish a baby 75

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
te ootte niin ihania, ja yritätte silti jaksaa toivoa vaikka täti varmasti kolkuttelee jo meikäläisen ovella.. Mä niin toivon että se pysyy poissa, mutta nää menkkaolot (mitkä taas vaihteeks loppu kokonaan.. ja jatkuu varmaan kohta) kertoo taas sitä että täti vaan pelaa mun kanssa... :(

No huomenna ehkä olen taas viisaampi...

Mies onneks tekee lasagnea, ehkä se sit piristää jos/kun menkat alkaa.. toivotaan!

Viikonloppu terkut täältä!

Voi hurja Thelma ja Kukkiskin, kyllä noihin hoitoihin saakin menemään rahaa! :/ Mutta mitäpä sitä ei kokeilisi sen oman vaavin tähden! Täytyy vissiin itsekin alkaa jo kovaa vauhtia säästämään! :D Hyvä homma kuitenkin tuo Kelan lääkekatto, niin ainakin jossain vaiheessa alkaa saada lääkkeet ilmaiseksi. Mikäs se hintaraja siinä olikaan? Joutuuko muuten julkisella puolella maksamaan mitään noista hoidoista? Ei kai ne ihan polimaksulla voi mennä? Vai voiko? :O Kannattaahan sekin hyödyntää (jos siis sinne asti joudutte plussaa odottelemaan!), mutta inhottavat lääkärit ei oo kyl kiva juttu. Pöh. No, toivotaan +++ tuloksia ennen sitä!

Tylsä juttu, Annukka, jos joudut paikkakuntaa muuttamaan töiden perässä! Ihanko joudut muuttamaan sinne viikoiksi vai miten? *yrittää muistella missä kaukana Annukka asuikaan* Tsemppiä!

Mi-iulle peukkuja! Koska aiot testata?

).( Täällä edelleen tiputtelee aavistuksen ruskeaa tuhrua (sen verran että just ja just näkee valkoisella vessapaprulla). Ja muutenkin on sellainen olo, että kohta alkaa valumaan :/ Siis tosi tosi kiva, tästä ne tuhrut vielä alkaa, johan nyt onkin 6 pv oviksesta! Päästään taas siihen mitä viime syksynä "parhaimmillaan" oli, eli 8-10 pv:n luteaalivaiheeseen. Voi *ittu! Paitsi viime yönä näin vesiunia pariinkin otteeseen ;) Olin uimassa sekä uima-altaassa että meressä (tai isossa järvessä?). Hih, taisi mennä alitajuntaan hyvin, kun kuuli, että vesiunet saattais merkitä raskautta! Ei tässä voi toisaalta kuin nauraa itselleen ;D

Jaksaiskohan sitä itsekin tehdä pitkästä aikaa lasagnea? hmmm... (Mi-un vinkistä innostuneena :)) Joo, vois yrittää. Ja vähän punkkua myös, sitähän piti juoda näin loppukierrossa! :D

Joo, ei passaa Mi-iun luovuttaa vielä jos tätiä ei näy, samat kivut voi olla myös siinä ihanemmassa asiassa :) bdbdbdbdbd

Onpa tylsiä pomoja Annukalla kun viikonloppua vasten ilmoittavat ikävät jutut. Ajatteleekohan ne, että ehtivät viikonlopun aikana skarpata ihtensä kohtaamaan teiät maanantaina... Joku tuossa jo kyselikin, että kuin vaikeeksi sulla menee sitten tuo työssä kulkeminen?!

Eikös Keijullakin sopis nuo tuhrut ajankohdaltaan myös raskautumisen mahdollisuuteen? Toivotaan, ettei niitä enää näy bdbdbdbd ja lisää vesiunia :)

No on hintavia Thelman ja Kukkiksen hoidot... oisin kyllä itsekin valmis maksamaan jos apuja tarvitaan.

Täällä jo hyvästi on menossa 2-3 kp. On muuten ollu kivuliaat tällä kertaa ja yöks, kauheita hyytymiä, niistä kai ne kivutki johtuu. Oottako te muut "terotytöt" huomannu tollasia "oireita"?

Kohta täytyy alkaa valmistautumaan niihin tupareihin :)

Hyvää iltaa kaikille :)

Voi pahus mi-iu!!!!!!

Keiju: joo on selkeästi ylempänä lämmöt kun normaalisti, mutta kaiketi Terolut voi niitä nostaa.

Sonia: mulla ei ainakaan eka Terot kuurin jälkeen ollut mitenkään kivuliaammat menkat, saas nähdä miten tässä kierrossa.

Olin tänään Hesassa koulutuksessa, isäntä lähti äsken baariin ja kohta ajatettelin mennä nukkumaan. Eli eipä sen huimempaa ohjelmaa näin viikonloppuna :)

Hyvää yötä

Huomenta

Sen verran siitä perjantaisesta. Lähin pomo (mulla niitä on 3 + tiiminvetäjä) soitti mulle perjantaina ja sanoi, ettei tuollaisesta ole sovittu ja, että ottaa puheeksi maanantaina yksikön pomon kanssa asian. Meillä uusitaan sopimuksia ja perjantaisen viestin mukaan mun työt ei jatkuiskaan kotona... Työmatkaa tulis 150km suuntaansa. Toivottavasti asiat järjestyy... Pitäkääpäs peukkuja senkin asian puolesta, jookos?

Olin potaatin nostossa eilen. 8 tuntia siinä meni viideltä ihmiseltä mutta nyt on onneksi potut laareissaan ja taivas itkee. Tosi inha keli. Pikkusen oli aamusta vaikeuksia istua ja kyykistyä mutta nyt on jo paikat vetreytyneet.

Pesasin justiisa saunan ja pesuhuoneen. Kohta meinaan tempasta verhot ikkunasta ja pestä ikkunat, tosin vaan sisäpuolelta, ulkopuoli saa odottaa kauniimpaa säätä. Sitte n voiskin imuroida ja pestä lattiat ja laittaa vihdoinkin matot ja uudet verhot ikkunaan. Mies on vaihtamassa satsia ja mitä lie muuta huoltohommaa, että aikaa on. Saa rauhassa touhuta. Big Brother 24/7 pyörii tuossa taustalla. Seuraatteko? Mä seuraan mutten mitenkään orjallisesti, vain kun on aikaa eikä muuta tähdellisempää tekemistä.

Vielä pitäis reilu viikko kärvistellä ennenkuin tietää, missä mennää vauvatouhujen kanssa. Kovastihan sitä toivois, että olis vihdoin tärpännyt... Ei auta kuin odotella vaan.

Kaikille oikein hauskaa sunnuntaita...

Huomenta ja täällä myös sataa :(
Ulos ei ainakaan viitsi mennä ja ei sen puoleen sisälläkään huvita tehdä mitään...
Eilen olikin niin ihana ilma,mutta päivä menikin junassa/koulutuksessa

Onko sinulla Annukka mitään oireita? Täällä ei mitään sen mainittavampaa. Nyt kp23 ja huomen vika Tero. Eli odottelu jatkuu myös täällä....

Poistin siis itseni...

menkat alkoivat eilen puoliltapäivin...tuli täysi yllätyshyökkäys...mitään tuntemuksia ei ollut...nyt hanat auki ja sen kyllä jo tunteekin jomotuksista =/ =(

Toisaalta kiva että menkat tuli näin pian kp oli 30 joten kierto ei ole kamalan pitkä...nyt siis uutta yritystä kohti. Nämähän oli vasta toiset menkat synnytyksen jälkeen joten olisi tarvinnut olla melkoinen tuuri että olisi jo ekasta kierrosta tärpännyt...ja tunnetusti minä en omaa hannu hanhen onnea! =(

tsemiä muille jännääjille...ja parempaa onnea!!

minttu, oisko sen tädin kuitenki pitäny pistäytyä ensin täällä.... ei meinaa näy eikä kuulu :/ jos on tullakseen niin tulis sit nyt eikä kiusaa mua... nyt on kp38... ei o kivaa jos näin pitkittyy....

Niin ja halit MinttuO:lle menkoista!! ens kuussa sitten pysäytetään se plussajuna ,joohan?!

Kiitos mi-iu!
Toivotaan kovasti että tästä kierrosta se tärppi tulee!! ja mihin ne sinun täti nyt on jäänyt? Ikävää kun ei sit tulekkaan ja kierto venyy... =(

Ensi kuussa tehään sellaiset esteet radalle että junan on pakko pysähtyä ja odottaa meidät kaikki kyytiin!! =D

Nyt iltahommiin...

Onpas täällä ehtinyt tapahtua paljon viikonlopun aikana!
Annukka: Tosi inhottavaa jos tulee pakkolähtö toiselle paikkakunnalle! Ihan hirveet matkat ajaa, ihan kun ei haluaisi sillä ajalla tehdä jtn ihan muuta kun istua autossa! No toivotaan parasta!!

Keiju: Joo, ihan sama täällä! Tuhruttaa edelleen pikkaisen, ihan niin kuin viime kuussakin..., ja ihan menkkafeelikset. Ei muita oireita kun että vatsaa kramppaa välillä. Menen gynelle huomenna keskustelemaan onko kaikki ok vai mitä pitäis seuraavaks tehdä.

Kaikille tsemppiä!!!

Sateista huomenta

Taas on koko yön satanut ja jatkaa aina vaan... Onko muualla poutaa?

Mi-iu, tuliko se täti vielä eilen?

Katzu, eipä juuri mitään oireita. Kolottaa vähän sieltä sun täältä vielä sen lauantaisen potaatinnoston takia niin ei oikein tunnu pienet nippailut, jos niitä on. Toivotaan tietysti, että olis vihdoin lykästänyt. Sulla edelleenkään mitään oireita?

Aurea, ja mun tapauksessa tää matka pitäis kulkea vielä bussilla, kun en autoa sais käyttööni, ainakaan joka päivä, ja matkat pitäis maksaa itse. Tsemppiä gynekäyntiin. Tulehan sitten kertoilemaan kuulumiset.

Mintulle kärsivällisyyttä tädin kanssa, kyllä se löytää, vaikka kuinka yrittäis harhauttaa.

Sonia, oliko sulla menkat pois kuinka kauan? Mulla joskus meni tosi pahasti anemian puolelle, kun menkat vihdoin saapui. Olin tosi kurjassa kunnossa, eli rautaa vaan, jos olet yhtään taipuvainen matalaan hemppariin.

No onpas Keijulla taas omalaatuinen kierto. Vieläkö tuhruilee vai älyskö lopettaa?

Onpahan kalliita nuo hoidot. Eihän meillä olis millään varaa tuollaisiin, ei mitenkään. Olen joskus jonkun klinikan hinnastoa tutkinut netissä ja alkoi jo silloin hirvittää, että mitä jos noihin joudutaan. Tietysti palkinto noista hoidoista on jo niin arvokas, että periaatteessa siitä maksaisi vaikka kuinka paljon mutta, kun niiden hoitojen onnistuminenkaan ei kai ole ihan yksinkertaista ja selvää. Olen lueskellut noita toisia ketjuja ja lapsettomuuspuoleltakin... Toivottavasti Kukkiksella ja Thelmalla kuitenkin "palkinto" on nurkan takana jo odottamassa!

Täytyy jostain kerätä ne pienet työnilon rippeet ja yrittää tehdä jotain hyödyllistä. Voitte varmaan aavistaa, että aika vaikeaa se on... Kaikille muille kuitenkin mukavaa maanantaita!

Kiitos kaunis kaikille =)
Tänään jo ihan positiivinen fiilis tämän tädin kanssa. =)

Keijulle jaksamista tuhrujen kanssa, toivottavasti ne on jo loppuneet?!

Annukalla ikävät työjutut...toivottavasti ne järjestyy parhainpäin! Tuo 150km tuntuu kyllä melko pitkältä työmatkalla joka päivä ajaa... =/

Katzulle ja Annukalle peukut pystyssä... bd bd bd bd bd =P

Toivottavasti Aurean gynereissulla menee hyvin ja mitään isompaa lapsenhankintaa häiritsevää juttua ei löydy!

Nyt kaikille kivaa maanantaita päivän harmaudesta huolimatta (meillä ainakin on harmaata ja sateista)