Wish A Baby 82

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari_

Vieras
Wish A Baby 82

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Aurea76, vm-76, esikoinen haaveissa, Helsinki
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Joada, vm -75, tyttö 2v, toinen haaveissa, km 07, pääkaupunkiseutu
Katzu, vm-77, km 12/2006, esikoinen haaveissa, K-laakso
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Mi-iu, vm-85, esikoinen haaveissa, Y 08/07 päijäthäme
MinttuO, vm-78, kolmas haaveissa, pohjois-pohjanmaa, tjot
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Sonia, vm-71, toinen haaveissa, Y 6/06, km 01/07, Pohjois-Pohjanmaa
Thelma , vm -82, Y 5/06, esikoinen haaveissa, Keski-Pohjanmaa
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

No niin, avasin nyt tän taianomaisen ketjun =) Jos siitä olisi mullekkin apua :D

Elikkäs ku nuo kivut on ihan samanlaisia ku viime kierrossaki, ja sillonhan kävin lääkärissä, ja kaikki oli ok, eli ilmeisestiki vois johtua hormonitoiminnasta. Keiju, en muuten edes huomannu sitä sun kirjotusvirhettä, teen niitä itse varmaan niin paljon että on silmät jo tottunu lukemaan mitä sattuu =)

Annukka, toivotaan että selviää miksi tuhruttaa.

Joo, mäki luin (taas kerran) text-tv:stä et sillä Martinalla oli menkat alkanu, hyvä niin! (kauhee ihminen minä, hyi hyi)

Tulinpa taas välillä ilmoittamaan ittestäin...oon nyt kyllä pihalla kaikesta mutta...taustaillut olen jonkin verran! Keijulle ja muille jaksamista!

Musta tuntuu että en löydä ovista taaskaan :( eilen en viittiny kyllä edes sit tarkastaa tilannetta mutta tänään tein taas tuon digitaalisen ni ei huippua näkyvissä...eilen kyllä tuli limailtua mutta...koopee jo 16, että...noh jospa sitä huvikseen kuitenkin tänään jaksais touhuilla...

Usko ja toivo on kyllä mennyt koko touhuun ja siksi ei nyt oo edes huvittanut pyöriä tällä sivulla...jotenki ottaa koko homma kupoliin...jos se on näin vaikeaa ni olkoot tulematta.

Jeps, sori ärsy vuodatus mutta tämän naisen mitta alkaa olla täynnä....VT sano kyllä viimeksi että nyt voidaan alkaa odottelemaan että tapahtuu mutta minä en usko siihen.

Tikru ja koopee 16

Huomenta!

Korkkaanpas meidänkin ketjun tälle päivälle :)

Tikrukin oli pyörähtänyt :) Kurjaa kyllä, että sullakin ottaa raskautuminen näin lujille... Melko samoihin aikoihinhan me ollaan aloitettu yritys ja tänne palstallekin tultu. Oot siis käynyt nyt säännöllisesti vt:ssa? Onko vt:n mielestä sitten ollut joku pielessä ja nyt saatu korjattua, jos kerran nyt vois alkaa odottelemaan, että tapahtuu? Toivotaan, että olis oikeessa! Ei tässä muuta voi kun hirveesti tsemppihaleja lähetellä sulle ja sanoa, että tiedän tunteen! Ootkos sä mihinkään tutkimuksiin vielä hakeutunut, kun kohta km:stakin tulee vuosi?

Kukkiksen ultrakuulumisia odotellaan!

ps. Minäkin olen iloinen BB-Martinan menkoista ;) hih... Ja se kuulemma häippäs koko BB:sta. No, ihan hyvä niin...

Hei taas!

Pahoittelut Tikruliinille :( Ja rohkaisu hali! Elämä menee välillä niin väärin, niin väärin.

Pahoittelut myös Annukalle tuhruista, toivottavasti syy selviää.

Ja tsemppiä ja plussatuulia kaikille muille, joita en nyt muista kommentoida!

).( Tää kierto on mennyt suht' hyvin ilman stressaamista, mitä nyt viime viikonloppuna sattui "pieni" notkahdus. Mutta, mutta se on sellaista. Meille saa talvi tulla, koska olen saanut ikkunat pestyä (hyvä minä!!) ja ulkokukat sisälle.

Tikrulle halitus ja tsemppiä toivottomuuden keskelle! Tiedän kyllä tuon olon... :( Niin keiju jo kysyikin, että oletteko mihinkään tutkimuksiin vielä hakeutumassa?

Omaa napaa: Ultrassa näkyi yksi 17mm follikkeli ja inssipäiväksi päätettiin torstai. Limakalvot oli taas huippuhyvät eli menopur toimii hienosti! Maha on taas tosi turvoksissa niistä piikityksistä johtuen, mutta ehkä se sitten inssin jälkeen taas helpottaa.

Laitetaas ajan kuluksi pientä galluppia: Eli kuinka kauan olette olleet nykyisen siipan kanssa yhdessä ja miten tapasitte? Tätä on varmaan kyselty jo joskus, mutta täällä vaihtuu väki niin tiheään (johtuen huimista plussapuhureista!), että kysytäänpä uudelleen :)

Vastaanpas tohon Kukkiksen galluppiin.
Nyt kyllä kaikki jotka vähänkään epäilee, niin tunnistaa mut tästä, mut so what! =)

Eli ollan oltu yhdessä 3,5vuotta ja kihloissa hiukka reilu 2 vuotta, eli aika nopsaan ollaan edetty =) Tavattiin hiukka mielenkiintoisesti, nimittäin taksissa, ukkeli ajaa taksia ja olin kyyidssä (hän oli veljeni työkaveri siihen aikaan =)) Noh, menin hänen kyydillään sit kerran kotiin ja juttu luisti hyvin, ja sit jonkin ajan kuluttua olin liikenteessä kaverin kanssa, ja menin ukkoni kyydillä kotiin ja siinä sit pyysin kahville. Ja siitä se sit lähti :D

Pahoittelut tikrulle, ja voimia jaksamiseen =) Toivotaan että vt:stä olisi apua.

Tulin vaan lukemaan taas teijän kuulumisia... ja tsempittämään!
Kiva, että oon pystyny oleen jollekki esimerkkinä!

Kukkiksella on inssi torstaina... toivotaan, että tällä kertaa oli siemenet olis itäviä...
Eläs Tikru luovuta. Se ovishuippu voi olla niin lyhyt, ettei sitä kerkiä hoksata... Ei muuta kuin kylvöjä kehiin!!
HIlmakin saanu ikkunat pestyä... Mulla se lysti on vielä edessä... tai jos pesis vasta keväällä... Kyllähän noista läpi näkyy.
Annukalla tuhruja, höh ja pöh... Muistelen, että ne tuhruilut johtui limiksistä... tai sitte muistan ihan väärin... Nykyään ei muista enää paljo mitää... lienee sitä raskausdementiaa... :)
Mari: toi sun tapaamisjuttu kuulostaa tutulta ... hmmmmmm nyt kun vaan muistaisi kuka ja missä... tai sitten joku toinen tällä palstalla on tavannut miehensä samalla lailla... :) Ei mikään ainutkertainen juttu siis...

Nyt ei taija olla ajantasaista jännityslistaa... joten ++++++++tuulia kaikille!

Gallupia, kivaa :)
Ollaan oltu miehen kanssa yksissä jo 8 vuotta, josta kolme naimisissa (hui sentään, onko siitä jo noin kauan?). Tavattiin, kun seurustelin vielä ex-poikaystävän kanssa, eli nykyinen mies siis tämän exän kaveri... Pientä kolmiodraamaa siis ;) Nykyään miehet ovat onneksi taas väleissä :)

Kukkikselle onnittelut hyvän kokoisesta muniksesta ja hyvistä limiksistä! Ja etukäteen jo onnenpotkuja inssiin *potkis* :)

Kiitos Keiju etukäteis-onnenpotkusta! ;) Mikäs tilanne sulla on? Clomit popsittu ja ovista odottelet, vai?

Ai niin, mä unohdin ite vastata omaan galluppiini... Eli yhdessä ollaan oltu vajaat 3,5v ja siitä reilut 3v asuttu kimpassa. Eli nopeeta toimintaa täälläkin ;) Tunnettu ollaan jotain 10 vuotta, mutta "niissä merkeissä" tavattiin loppukeväällä 2004 kun veneiltiin samoissa porukoissa. Silloin seurustelin vielä exän kanssa ja pienellä kolmiodraamalla vaihdettiin siippaa lennosta ;D Siis mitään salarakkaita ei ollut, vaan pistin heti pelin poikki exän kanssa kun nykyinen siippa tuli kuvioihin. Exän kanssa oli jo jonkun aikaa ollut alamäkeä joten ero oli varmaan odotettavissa ennemmin tai myöhemmin.

Missäs vaiheessa täällä on ihmiset menossa? Onko jännäilijöitä tällä viikolla?

Huomenta

Aika hiljaista on ketjussa... Täällä tuhruttelee edelleen, joten oletan, että täti lähestyy ja viimeistään pe pöllähtää kunnolla paikalle... Mikähän tuota kiertoa nyt sotkee taas...

Mä tässä valmistaudun reissuhommiin. Olen loppuviikon Lappeenrannassa ja tulen perjantai-iltana viikonlopuksi kotiin. Ens viikolla sit ma-ke Kouvolassa. Suht lyhyt matkahan noista olis kotiinkin mutta olen hotellissa yöt niin pääsen töihin heti aamusta. Julkisilla pitää kuleksia niin aikataulut on vähän mitä sattuu.

Me oltu yhdessä varmaankin noin 5 ja puoli vuotta, oltiin aluksi vain hyviä ystäviä niin raja vähän häilyväinen. Kihloissa perjantaina 5v ja 4kk.

Kaikille mukavaa loppuviikkoa!

Kukkikselle onnittelut hienosta follikkelista ja tsemppiä inssiin!

Toivottavasti Annukalla on mukava työreissu - ainakin hieman vaihtelua.

Gallupista. Mahdanko pistää pohjat? Eli yhdessä 12 vuotta, joista seitsemän naimisissa. Ja nyt "jo" halutaan lapsia :)

ihan suluissa haluaisin osallistua galluppiin. Kesällä tuli seurustelua 22 v :)
Kimpassa ollaan asuttu 5-6 vuotta... Enpä oo minnekkään allakoihin laittanu muisiin sitä päivämäärää, jolloin siirsin postini miehen osoitteeseen :)
Eilenköhän katselin esittelylistaa... ja totesin että joku teistä sopis ikänsä puolesta meille tyttäreksi... siis jos eka kerrasta olis lähteny itämään ...

Onpas täällä ollut hiljaista... Mullakin ollut kiireinen työpäivä joten en ole täällä ehtinyt käymään.

Kiitos Hilmalle inssitsempeistä! :)

Reilu puoli tuntia vielä, niin sit pääsee kotiin.. Tai oikeestaan treffaan yhden kaverin kaupungilla ja käydään vähän shoppailemassa syysvaatteita!

Onnea Kukkis huomiseen!! Tule heti kertomaan miten meni!

Annukka: tuhruttelu on tosi rasittavaa! Toivottavasti se ei tarkoita mitään. Hauskaa reissua!

Missäs jännäyslista on? Onko kaikilta mennyt toivo? Mulla meni kans vähäksi aikaa mutta nyt olisi viikonloppuna oviksen bongailua ja sitten aloitin greippimehukuurin ja ensi tiistaina menen ekaa kertaa vyöhyketerapiaan. Muuten ei mitään ihmeempää.

Pitäis mennä kuntosalille jos jaksais...
Rauhallista iltaa kaikille!

Rupes taas toiveet nousemaan kun kun...SAIN BONGATTUA OVIKSEN!!! ihmeellistä ja tosi kiva, aika myöhään vaan toi lh:n nousu ku nyt koopee 18...et et mut jos sitä tänää ja ehkä viel huomenkin jaksas touhuta...huvikseen ostin vaan apteekkireissulla niit apteekin omia o testejä ja aattelin et kokeilen ku tuli sitkeetä limaa tänään :D nyt en ole enää niin kuopassa...:)

Kyselitten et milloin hoitoihin...meillä aloteltiin silloin tutkimuksia enneku tulin raskaaksi 06 vuonna ja sit ku olin raskaani ni tietty keskeytin tutkimukset ja ei oo tullu sit km:n jälkeen soiteltuu et jatkettais...aattelin nyt et jos ei vuoden alkuun mennessä ala tapahtuu ni sit jatketaan tutkimuksia ja alotetaan mahdolliset tarvittavat hoidot..

G: Yhdessä ollaan oltu n. viisi vuotta, niistä 4,5 asuttu yhdessä ja neljä vuotta ollaan oltu kihloissa :)

Sori omanapaisuus...

Nyt täytyy mennä viritteleemään ukkoa lapsenteko tunnelmiin, kjihi....katotaan vaan ni loppukuusta tulee taas luja mahalasku...

tikru ja älhoon nousu koopee 18 :D

Kukkikselle oikein isot tsempit inssiin!!! bd bd

Onneksi olkoon Tikru oviksen bongaamisesta, varmasti nostaa mieltä kummasti!

G: yhdessä ollaan oltu n 3,5 vuotta ja siitä kihloissa n. 8kk. Että aika nopeeta toimintaa:)

Plussapeukutuksia kaikille! :)

Heippa tännekin

Annukkalle: tiedän vallan hyvin kuinka ärsyttää tuo tuhruttelu on!!!!!

Tikrulle onnea oviksesta :)

gallup: yhdessä 3.5 vuotta ja naimisissa hieman yli vuosi

Mulla tänään 5+5 ja eilen töissä oksensin kerran ja tänään aamulla kotona. Tätä huonoa oloa ei ollut kyllä kovinkaan ikävä, mutta kestettävähän se on. Ultraankin pitää vielä varttua 1.5 viikkoa, kyllä menee aika nyt hitaasti.

Mukavaa torstaita kaikille

Tikrulle onnittelut ovisplussasta! Ja eikun ukkoa kellistämään ;)

Inssi tuli tehtyä, mut mun usko onnistumiseen on aika olematon tällä kertaa :/ Oli meinaan sen luokan suoritus tuolla julkisella puolella, että en tiedä voiko tommosella edes onnistua.. Itse ruiskutus kesti varmaan sekunnin!?! Yksityisellä taas ruiskuteltiin pikkuhiljaa (kesti muutaman minuutin) ja lääkäri puheli, että pitää tauon, jos vähänkään tuntuu pahalta ja toimenpiteen jälkeen makoilin hetken ja sen jälkeen vasta ultrattiin. Tänään siis tuikattiin ryjät ineen sekunnissa ja samantien ultratikku perään :O Eikä olis edes ultrattu ellen olisi erikseen pyytänyt!??! Miten tietää onko ajoitus ollut kohdillaan tms. jos ei ultrata??!!? Muniskin näytti sen verran soikeelta tai jotain, että lääkäri epäili oviksen jo tapahtuneen, eli tais mennä tärppimahikset ohi ihan tyystin, prkl! Tiedä sitten onko tuo extranopea toimenpide yleinen tapa tuolla sairaalassa vai oliko se vaan sen mun lääkärin tapa.. siis mä olin siellä huoneessa yhteensä jotain 5min eikä lääkäri juuri kommentoinut mitään, mut kirjoitti kuitenkin menopur -reseptin, että voidaan seuraavaan kiertoon tehdä sama homma samalla kaavalla.. aargh että ottaa pannuun! Ja lugetkin se käski alottaa jo huomenna, vaikka paketissakin lukee, että 3 päivää oviksesta!??!

Sori nyt kun vaahtoon täällä, mutta kyllä se niin vaan taitaa olla, että vain rahalla saa kunnon hoitoa/palvelua!

Voi että Kukkis mikä tuuri. On tuo kyllä niin perseestä julkisella puolella! Siellä tehdään kaikki kuin liukuhihnalla! Mä kuitenkin pitelen peukkuja et tää nyt tärppäisi kuitenkin! Sua siis jännätään taas 2 viikon kuluttua! Täällä on jo valmiiksi peukut pystyssä bd bd

Katzu: miten sulla on, ootko voinut nauttia jo plussasta tuhruista huolimatta? Siksi kyselen kun itellä on niin pelokas olo et ei ole oikein voinut täysillä nauttia ja kuvitella tulevaa vaan vähän sellanen päiväkerrallaan asenne, vaikka tuhrut nyt hetkeksi ainakin on loppu. No kait tämä ultran jälkeen helpottaa.

Hyvää loppuviikkoa ja plussapuhureita! :)