Wish a baby 75

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun on googlanut netissä niin monet on valittanut apteekin omien testien luotettavuutta. Ostappa joku toinen merkki, clearblue? Peukkuja pidellen!

Täällä nyt kaksi päivää oviksesta, eli järjetön piinaviikko taas menossa. :( Miehen "libido" nyt onneksi kohentui ja ollaan lähes joka päivä peuhattu, puh. Heh.

Mun ystävä lensi vielä New Yorkiin pari kk ennen laskettua aikaa joten luulisi sen Kanarianmatkan vielä onnistuvan senoralta! Olis aivan mahtava päästä talveksi edes viikoksi lämpimään!! Lottovoittoa odotellen... :)

Buaah, mä en saa tänään mitään aikaiseksi... Roikun vain täällä ;)

Kukkis, ovisplussa tuli la, su testasin ja tuli vielä selvä viiva, mutta selvästi hailumpi kuin kontrolli. Ja masunipistelyt tuntui eniten la-su, joten luulisin muniksen irronneen su. Ties mitä jälkilimailuja nyt sitten on, mutta käytetään hyväksi ;)

Aurean kanssa mennään sit ihan samoissa! Tää tuntuu kyllä aikamoiselta piinailulta jo nyt! Miten ihmeessä tässä taas kärvistelee pari viikkoa?! ;D täällä siis kp 14 (kierrot ainakin tuntuis lyhentyneen :))

Mä taas olen luullut, että Apteekin oma testi olis ihan luotettava? Ehkä ei kuitenkaan herkimmästä päästä, joten siitäkin voi johtua Sonian nega (haamu?). Uutta testiä vaan kehiin parin päivän päästä!!

Lämmöistä vielä Mintulle, kantsii mitata mieluummin suusta kuin kainalosta, niin tulee tarkempi tulos. Mulla ainakin kainalosta mitattuna saattaa heitellä muutamalla kymmenyksellä ihan peräkkäisillä mittauksillakin.

Mulla yks vähän kurja tilanne.. Pyydettiin yhteen juttuun syksyksi, eikä mua huvittaisi yhtään, mutta en tiedä miten kieltäytyäkään :/ Että voi ärsyttää, kun en osaa sanoa EI!

Tehis täällä Sonian tilannetta vähän taustailee...
Olen Apteekin oman testin suurkuluttajiin kuulunut. Siinä ei kyllä mun mielestä ole koskaan mitään viivan paikkaa näkynyt. Kauheesti peukkuja!
Kyllä sieltä nyt plussa paukahtaa, uskotaan ja toivotaa niin. Odottele pari päivää ja testaa uudelleen.
Pidän kyllä tuota testiä ihan luotettavana (näin omiin kokemuksiin perustuen).

himputin Tehis kun säikytelet! Mä jo aattelin, että joku häirikkö liikkeellä...
Mutta db bd db bd hurrrrrrrjat peukutukset Sonialla... ja voimia näihin piinapäiviin...

Voi hitsit Sonia, että negaa näytti. Minä kyllä peukut pystyssä kirjottelen täällä vieläkin, koska niin kauan kun täti pysyy poissa on toivoa, joten kyllä sä vielä plussaat:) bd bd

Mäkin luulin kun luin Tehiksen nimimerkin et nyt on sitte joku riidankylväjä mestoilla, mutta eipä ollutkaan:D

Kyllä Keiju nyt vaikuttaa erittäin lupaavalta, hyödynnä miehes vielä tänään varmuuden vuoksi ja kyllä tosiaan kaikki limailut mitkä vähänkään viittaa ovikseen kandee käyttää hyödyksi! bd bd bd

Niin Minttu, miten oot lämpöjä mitannut? Käsittääkseni varmin on suusta ja aamulla heti ku o herännyt ettei siinä pahemmin liiku ja heilu ennen mittausta. Tollee ite oon kuullu et olis varmin ja aina yleensä suhteellisen samaan aikaan.

Toivottavasti Keiju keksit jonkun hyvä syyn kieltäytyä, siitä kurjasta hommasta, mimmonen se sit ikinä onkaan. Tuo on kyllä ikävä jos on huono sanoon ei, mulla on vähän sama homma. Lupaudun aina kaikkeen ja sit jälkeenpäin kaduttaa.

Senora, mihin kanarialle aiotte? Me lähetään joulukuussa Maspalomasiin....Maspalomakseen...äääh...no kuitenkin Gran Canarialle:) että siinä on mun loppuvuoden lomasuunnitelma ja muuta lomaa ei olekaa jäljellä.

Oma (.): Kysta on kuulkaas häippässy ja nyt kun menkat alkaa vkoloppuna mitä ilmeisemmin niin meillä alkaa taas hoito ja piikitykset:) Ja sit jos päästään siirtoon asti, mitä nyt ei välttämättä tapahdu niin pääsen jännäyslistalle, ekaa kertaa:D

Niin missä Sara on???? Tuu kertoo kuulumisia!

Senora: ei tätä puulaakia kiinni laiteta ihan tosta vain :) Eikö ole outoa, että minulla on mittari tässä työssä noin helposti saatavilla??? ;)

Ja oikeastaan sitä meidän koirulia ei ihan tuosta vaan voi hoitoon viedä. Voin tuolla yhteisössä siitä vaikka kirjoittaa kun ehdin. Ikävää kun osa WABbilaisista joutuu elämään jännityksessä ja epätietoisuudessa ;)

oon ihan pihalla nyt mutta...

Keijulle super onnittelut oviksesta!! :)

Sonialle tsempit vielä, toivotaan että täti ei tuu ja plussa pärähtää ruutuun!!

mä oon nyt hyvin saanut ajatukset pois koko vauvatouhusta :) jotenki ei vaa innosta...

tätiä odottelen, veetee vissii auttanu ku tuhrut pysyny poissa, koopee on nyt siis 28, menkkakipuja ollu parina päivänä, aamulla heräsinki siihen että jomottaa ja sattuu kauheesti...jos ei huomiseen mennessä ala ni "pakko" tarkastaa tilanne u veettee ois taas torstaina...mutta tärppiin en kuitenkaan usko...

Kyllä se nyt on vaan luovutettava... aamuinen hikoilukohtaus tais tätä tietää. Täti näyttäyty paperilla. Kierto näköjään pysyy siinä 34-35 vaikka ovis olis millon vaan :D Onhan tuosta hyötyäki, tietää ettei ainakaan ennen kannata testailla.

Kävin kuitenki seuraavaa kiertoa varten hakemassa uusia testejä, tällä kertaa Clearbluen ja 2 kpl vielä, vaikka on nuo Apteekin omatki ollu hyviä.

Tässä just eilen mietin yhtä pariskuntaa täältä meiän kyliltä... nainen jonku verran mua vanhempi. Heillä on ainakin 10 lasta, joten täytyyhän siinä keskenmenojakin olla välissä, mutta siitäkin huolimatta heille niitä pieniä suodaan vuosittain. Eihän se keltään pois oo, mutta masentaahan se...

Ei kannata Tikrun ainakaan heittää pyyhettä kehään, sitä ei tiedä kuin tämä elämä yllättää!!

Kiitos vielä kaikille uskon luomisesta, kaikkeni tein, mutta se ei nyt riittänyt :)

Sonia: nii, toivoahan on niin kauan enneku vuotoa näkyvissä, mutta minkä pessimisti luonteelleen voi...:):)

Päätimpä kiusata itseäni ja tein ovistestin, hehe...näyttää plussaa mut ei tasavahvaa...ja huomasin kyllä että kohdunsuu vai mikä se nipukka nyt on niin on nousuu ihmeellisen ylös, ei oo enää sillee alhana niinku yleensä *nolona myöntää tehneensä "sisätutkimusta...."*

mutta mutta...ajattelin että perun torstaisen veeteen, en uskalla viel huomen testailla....vaan odotan kiltisti punaista merkkiä vessareissulle...

tikru ja koopee 28

Vau Tikru... hyvältä kuulostaa bddbbddbbddbbd
Itsetutkiskelun ihmelapsi :D

Huomaako sen helposti jos se kohdunnipukka on ylhäällä vai pitääkö olla aiempaa tutkimustulosta mihin verrata? Tuota... miten sormet yltää sinne asti... vai pitääkö olla oma gynekologinen tutkimuspöytä ja laitteet :D

Sonia, en tiiä onks se nyt sit kohdunkaulan suu vai mikä, hehe, mut sellai nipukka, mulla se yleensä on aika alhana ja pehmee, nyt yhtäkkii pompannu ylös niin ettei sormella tunne kunnolla, yleensä niin alhana et tuntee sormella hyvin sen :)

Kröhm.. teinpä tuossa Tikrun kohdunkaulannipukantestin.. joko onkalo on syvä tai mun sormet lyhyet, mutta perille asti en päässy :D Täytyypä alkaa ihan urakalla testailemaan tuota asiaa.

Tikrulla on hyvä merkki kyllä tuo, oon muilta palstoilta lukenu vastaavia kommentteja plussanneilta!!

Aurealla pitkät 2 vkoa edessä bdbdbdbd, tuo on joka kuukausi yhtä ikuisuudelta tuntuva aika :)

Tätijomotukset iski rintoihin, tietysti se porhaltaa paikalle sen 10 päivää teroista eli sopivasti tupareita edeltävänä päivänä, huoh.... :/
En jaksa oottaa seuraavaa ovista, tulis jo :)

Sonialle *lohtuhalirutistus* jos se täti nyt sitte kuitenkin kaikista estelyistä huolimatta pölähtää paikalle...
Ja sisätutkimuksia täällä on tehty ... huh-huh... (*hihittelee*)
Tikrulla ovis päällänsä... ei kun miehen kimppuun vaan ... :)
Hurraa Thelma... Kysta(t) älynny häipästä huitsin nevadaan. bye-bye--- never-come-back!
Katzu ;) joo ... mä näen sieluni silmillä sut töissä ... (*naureskelee ääneen*) onneksi oon yksin... hah-hah...

Sonialle haleja, hitto että se täti jaksaa meitä riivata kierrosta toiseen.

Minulla on kiivain vesinuha ohi. Lämmöt 36.8, kurkkukaan ei ole oikeastaan kipeä. Siis aivan tukossa olen edelleenkin. Eilen mä makasinkin sohvalla 16.30 eteenpäin peiton alla ja en tenhyt yhtään mitään. No siis tietty katsoin telkkua.

Sit kun käytiin paon jälkeen nukkumaan, niin voitte arvata minkälaista on hengittää kun nenä täysin ummessa. No siitähän oli seurauksena se, että aina kun olin vaipumassa uneen, isäntä huitas kädellä. Rupesin kuulemma korisemaan niin pahasti. Tämä toistui ehkä viisi kertaa, sit hermostuin sen huiskimiseen ja lähdin vieraspatjalle nukkumaan. Minkäs sitä omille äänilleen voi :) Ja onhan kuorsaaminen rasittavaa kuunneltavaa, varsinkin jos et itse saa unen päästä kiinni.

jaahas kaiken näköisiä tutkimuksia on harrastattu alakäyttökotelossa ;) (eiks ole kiva nimitys, tuo on miehen suusta kuultu)

Toivottavasti saat Tikruliini miehen kellistettyä....

Tikrulle hurjasti bd bd bd bd bd !!! Mullahan tuli kanssa plussakierrosta ensin melkein "täysi" ovisplussa (testiviiva pikkasen kontrollia haaleampi) kp 27 ja sitten seuraavana aamuna jo selkeä r-testiplussa... bd bd bd bd !!! ja vielä kerran bd !!!!

Huomenta

Täällähän on raapusteltu taas ihan urakalla, hyvä hyvä!

Tikrulla näyttää hyvältä, peukkuja! Sonialle pahoittelut tädistä, olihan se niin, että se pirulainen kerkes sinne?! Katzulle parempia vointeja. Mulla aamuisin muutaman tunnin vesilirinuha, ei voi olla enää mitään allergiaa eihän? Mitä lie pölynuhaa, kun niin patalaiska siivooja meillä! :) Thelmalle onnittelut kystankarkoituksesta, TOSI hyvä juttu!Onnea hoitoihin isolla O:lla. Keijulle onnittelut oviksesta, pidänhän se täti loitolla. Kaikille muillekin mainitsemattomille tsemppiä!

Täällä ovistestin viivat vaan vahvistuneet koko ajan. Eilisestä en ottanut selvää, oliko jo tasavahva mutta hyödynnettiin sekin. Täytyy jossain vaiheessa testata, että mitä näyttää tänään ja lähennellä miestä taas illalla. Jostain keskustelustako luin, että aamuisin olis "parempia" simppoja liikkeellä?! Onko miten todenperäistä? Meillä touhut ajoittuu oikeastaan olosuhteidenpakosta iltaan... Joka tapauksessa, jos eilen oli tasavahva niin eikö kannatakin varmistella, koska ovishan on ehkä vasta tänään/huomenna?! Voihan sitä varmaan vaikka vaan harjoituksen vuoksi :)))

Iltapäivällä olis silmälääkäri..Työt kutsuu...

Tyylipuhdas nega niinkuin arvelinkin, pessimisti petty kuitenkin. Pieni toive alkoi kyteä jo mutta turhaan, eipä tartte peruu veetee aikaa.

Ei tästä mitään tule, ei niin ei. Yks "kaveri" ilmoitti just olevansa raskaana, ei varmaan olleet ees yrittäneet. Seurustellet miehensä kanssa vasta puolisen vuotta...on tää niin epistä, toiset tulee raskaaksi tosta noin vaan. Mä en oikeesti enää usko että meillä tulee koskaan olemaan vauvaa, siispä jatkan tän asian unohtamista ja keskityn muihin juttuihin.

Mutta hurjat peukutukset kaikille jännääjille!! Minä palailen taas joskus...

tikru ja vielä koopee 29

Tikrulle lämmin lohtu hali *rutistaa* Älä lannistu!

Onnittelut Thelmalle, kun kystat on häipyneet! Ja onnea hoitoihin!

Katzulle pahoittelut flunssasta ja nopeaa paranemista!

Itsellä kurkku tuli kipeäksi eilen i.p. ja yöllä olikin sitten aika ärhäkkä. Nenä ei valu, mutta makuaisti kärsii. Ja tämä ei voi olla mikään "the oire", koska tiedän tasantarkkaan mistä olen moisen flunssan saanut. Ja sitä kautta saatu ennuste ei lupaa nopeaa paranemista :/

Annukka, jos sulla on jatkuvasti (ympäri vuoden) pientä nuhaa, se ei tod.näk. ole allergiaa. Mulla samanlaista nuhaa ja lääkäri totesi ympärivuotiseksi nuhaksi. Sain lääkkeet ja on kyllä helpottanut.

Voi että, ihan alkuun pitää halia Tikrua! Kurja se nega.. :( Oliko sulla ovispäivä tiedossa? Jospa testasit vain liian aikaisin! Tuon sun "sisätutkimuksen" tulokset puhuis kyllä ihan muun asian puolesta. Kun just ennen menkkojahan sen nipukan pitäis olla auki ja pehmeä. Mä peukutan sua vielä, vaikka sit salaa :) Niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy, you know! Äläkä luovuta, kyllä teillekin vielä vaavi tulee =) Vaikka on kyllä niin tuttuja noi epätoivon tunteet ja mielipahat kavereiden (vahinko)raskauksista. Iso tsemppihali vielä sulle!
Tuosta "sisätutkimuksesta" vielä, minäkään en ole ikinä onnistunut sitä nipukkaa löytämään! Miten selvästi sen yleensä tuntee, onko miten iso jne? *hieman nolona kyselee tyhmiä*

Annukallakin viivat siis vahvistuu, hieno homma! Jos eilen oli tasavahvat viivat, niin ehdottomasti kannattaa puuhailla vielä tänäänkin. Luultavasti munis irtoaa tänään! Joten ei kun miehen kaatoon, niin pitäis olla pullat hyvin uunissa ;) Oon muuten myös kuullut tuon, että aamulla simpat olis jotenkin liikkuvaisempia (tai jotain), mutta meillä kanssa touhut ajoittuu käytännössä useimmiten iltaan, joten en ole viitsinyt sillä enempää päätäni vaivata.

Sonialle myös lohtuhalit, jos se täti nyt meinaa sua kiusata! Kyllä sen saapuminen kestääkin terojen jälkeen, mulla on tullut aina 3-4 päivän päästä. Tuleeko sulla vielä tuhruja vai mitä?

Thelman kystat häippäissyt, iso onnitteluhali siitä!! =) Tosi huippujuttu, että pääsette taas yrittämään! Mä pidän hurjasti peukkuja, että siirto onnistuisi ja teillekin plussa jo suotaisiin. Olis kyllä niin jo sunkin vuoro päästä plussajunaan! Olikos se muuten ivf-hoito (ifv?) mitä teille tehtiin? Yritän vähän päästä kärryille noissa hoitojutskissa.. :O

Omaan napaan ei mitään uutta. Jäi sit eilen puuhailut välistä, kun oltiin niin poikki molemmat. Mutta luulen kyllä, että h-hetket meni kuitenkin jo viikonloppuna, joten nou hätä :) Nyt sit odotellaan kylvöjen tuloksia :) Voiskin laittaa itsensä piiiitkästä aikaa jännäyslistalle!

Niin, Annukalle piti tuosta nuhasta sanoa, että mun miehellä on jotain jatkuvaa nuhaa, joka ei kuitenkaan ole allergiaa. Sitä aivastuttaa aina aamuisin ihan hirvittävästi ja nenä vuotaa. Sai lääkäriltä jotain nenäsuihketta, joka auttaa tosi hyvin.
Pikaista paranemista kaikille nuhapotilaille!