Perjantaita leidit! Jee, se on viikonloppu taas =)
Aurea, mennään sit ihan samoissa tän kierron suhteen, kun mullakin 5 pv oviksesta ja tuli jotain ruskeaa tuhrua tänään =) Juu, voishan se olla kiinnittymisvuotoa (sua tsempatakseni sanon näin!), mutta omalla kohdallani en oikein usko, kun on näitä outoja tuhruja tullut ennenkin ties missä vaiheessa kiertoa. Mutta peukkuja, peukkuja! Kivasti sullekin kaveri sanonut raskaaksi tulosta.. On kyllä ärsyttävää miten jotkut luulee, että se käy sormia napsauttamalla!
Kauheasti kaikki on nähneet vesiunia! Mä voin myös liittyä joukkoon, sillä näin viime yönä unta, että asuttiin miehen kanssa mun lapsuudenkodin naapurissa ja meidän talo paloi. Sinne tuli sitten palomiehiä suihkuttamaan VETTÄ letkuilla

Jep jep, plussajunaan kaikki!
Mä näen muuten usein tulipalounia. Mistäköhän ne kertoo? Muistan esim. mun lapsuudesta yhden kamalan tulipalounen vieläkin.
Sonialle lohturutistus, jos tää nyt kuitenkin kääntyy kp ykköseen. Tavallaan se kp 1 on kuitenkin helpotus usean tuhrupäivän jälkeen. Pääsee taas uuteen yritykseen, kuten sanoitkin.
Kukkis, vau, tehän pääsette tosi nopeasti etenemään siellä klinikalla!! Hurjaa! Toivotaan, että menopur tehoaa sulla paremmin kuin clomit ja saat kasvatettua oikein hienon muniksen

Inhalta kuulostaa se piikittely, mutta varmaan siihenkin pian tottuu. Miten paljon noi hoidot ja lääkkeet tulee kustantamaan yksityisellä? Jos saan udella

Ajattelin vaan, että eikös inssi ole kuitenkin halvimmasta päästä vielä?
Thelmalle kans tsemit alkavaan piikittelyyn! voi että mä peukutan sullekin plussaa niin paljon! Onko teillä muuten joku raja miten monta kertaa tuota hoitoa voi/ kannattaa yrittää? Ja ootteko vielä myös julkisen puolen hoitojonossa? Tuu kertoon sit miten hoitokierto etenee, täällä on peukut pystyssä koko ajan!
Tosi "kivoja" vinkkejä
Katzu kyllä saanut kaverilta.. :/ Höh. Mä en ole vastaavia joutunut onneksi kuulemaan, mutta ärsyttää jo sekin, kun ylipäätään kysellään vauvajutuista. Mites sulla ne lämmöt, onko korkeemmalla kuin yleensä?
Tikrulle bd bd bd! Bongasitko ovista? Jos se oli myöhemmin ja siks testi vielä negaa? Älä luovuta vielä kun kerran tätiä ei näy!
Senoralle myös heilutukset ja kiitokset plussatuulista! Toivotaan, että tepsii

Ja tsemppiä sinne norjan opiskeluun..
Tämä tyttö taitaa lähteä nyt etsimään jotain suuhunpantavaa. Mies on jossain työreissussa huomiseen, joten saan syöpötellä herkkuja yksikseni. Sipsipussi kaapissa odottamassa... *slurps* ;D Kivaa viikonloppua kaikille!