Wish a baby 90

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en edes uskalla kosia. Jos se vaikka suostuu;-D
No, ei vaineskaan. Oon niin vanhanaikainen, että se on kyllä minusta miehen homma.

Kohta alan pakkailemaan kamppeita reissua varten!

Viikonloppuja kaikille!

Oona, kyllä se menkkamainen juilinta kuuluu plussauksessa asiaan ;) mulla juili varmaan viis päivää ennen kuin uskalsin tehdä testin :) ja muutamana päivänä tosiaan ne pikkuhousunsuojat jalassa... eli toivotaan nyt vaan parasta, eiköhän se viiva siitä vahvistu <3

Tikrunko se täti taas löysi, jo on kumma... sullekin kun sen plussan jo sois.. kuten muillekin!! <3

Mun mies on sekasin... sillä on hiihtoloma ja se oli leiponu pari kuivakakkua... siis mun mies ei ole kolmeen vuoteen leiponut.. eikä kyl oo tarvinuka ku mä oon yleensä hoitanu sen puolen.. olin ihan suu auki et mitä se on tehny :) ihana juttu!! :D

MÄ kuulin kans tuosta kosimisesta karkauspäivänä... Mutta mun mielestä ennen on puhuttu että karkausvuonna nainen voi kosia minä päivänä vaan... ei oo pakko olla nimenomaan karkauspäivä. Ja sitäpaitsi karkauspäivä oli ennen 24.2 ... vasta pari kertaa ollu helmikuun viimeinen pv...

On ollu pari päivää tosi hankalia töissä ku on Oonaa pitäny peukuttaa,että haamut vahvistuis... Jokos alkuviikosta testaat uudelleen...

Toivottavasti Helinällä oli kivaa häissä... Mun mielestä ois voinu ottaa ihan normaalisti, vaikka kyytiläinen olisikin mukana.. Eikös se oo niin, että vasta kun TIETÄÄ olevansa raskaana, niin ei sais ottaa viunaksia ja muutenkin elellä siivosti...
Milloinkas Helinä pissii tikkuun??? *luntaa jännäslistalta...* kituviikko menossa... Toivotaan että pääsisit samaan plussajunaan Oonan kans... ja Mari myös...

Tikrulle lohtuhalitus... himpskatin täti... *pui nyrkkiä mokomalle*

Moron.

Ja vieläkin Oonaa jännäillään, hitsi!

Oli huisin hauskat häät. Jännitys karisi vauhdilla jalkoihin, kun pöydässämme istui niin rempseää porukkaa. Itse sitä laukoi vitsejä samaan tahtiin kuin muutkin, vaikka välillä ihan posket punaisina.. Heh, nastaa, että miehellä on niin mukavaa sukulaisporukkaa!

Joo, niinhän se on, että pari ekaa viikkoo raskaudesta on sellaista "suoja-aikaa" sikiölle, mutta jotenkin, kun tätä hommaa niin tosissaan yrittää, niin aattelee, että JOS kyytiläinen vaikka olis matkassa, niin haluu ottaa mahd. "siivosti" aina sen ajan, kun ei voi olla varma - kun on ne Oonan mainitsemat kituviikot meneillään. Ja nyt huomasin, ettei siinä kyllä mitään menetekään; tosi hauskaa oli ilman viinaakin! (Miehen äiti istui eri pöydässä, joten salajuomattomuus eteni oikein soljuvasti, hih!)

Joo, töistä juuri palailin, joten suljempa koneen ja lähden miehen kainaloon sohvalle.

Terkkuja kaikille!

ps. Tänään tuli pari tippaa veskipapruun, kuten aina n. viikko ennen tätiä... Jaa-a...

Mi-iun mieshän se on vallan höpertynyt. Ootan vaan, milloin meillä käy noin;-)

Marille, Hilamalle ja Helinälle isot peukutukset! Kaikille rytinällä plussaaa ja muillekin puuh* plussatuuli vinkuu nurkissa!

Pidän teitä, itteäni ja nyt miestäkin jännityksessä. Tänään tein erimerkkisellä testillä suht selkeen haamun, joten vaikea verrata noiden haamujen vahvuutta. Tajusin vaan äsken, että ne ekat testit tais ehkä ollakin 10 mlU/ml:isiä. Samperi kun niissä paketeissa ei lue herkkyttä *#*%"!

Mutta ei oo täti tullut ja alamahassa ihme nipistelyä ja tuntemuksia. Kolmena aamuna oon heränny klo 05.30 vessaan ja sit ei oo nukuttanu. Ei yhtään mun tapaista:-O Kait se on kohta pakko uskoa, että siellä jotain tapahtuu. Toivottavasti vaan jatkuu...

Nythän mulla on vasta kp 29/28-30, joten sikäli en ole VIELÄ huolissani tosta haamusta. Mutta jos täti ei tule ja viiva ei muutaman päivän päästä vahvistu, niin sit alkaa huolettaa:-/

Ukolle sanoin, että huomenna en testaa, niin hymyili vaan ja tokas että "ai jaa".

Sori TAAS tää oma jutustelu. Seuraavaks kerron vaan, jos tulee plussa tai himpuran täri:-D

Kertokaas ny muutkin niitä oireita, niin ei tarvii jännätä vaan omia tuntemuksia;-)

Oonahan se tykkää pitää kaikkia jännityksessä! ;D bdbdbdb ja kyllä se plussa siitä vahvistuu =)

Helinälle ja Hilmalle bdbddb että plussat pärähtäs nyt tikkuihin teille! ;)

Helinän miehen sukulaisen häät kuulostivat kivoilta. Mukavaa että saitte käydä hiukka rentoutumassa, ja että sukulaiset oli mukavia. =) Ja hyvä että juomattomussajuoni toimi myös ;D

Senorakin oli käynyt pyörähtämässä. Ai sä olet kuullut tollaisen version siitä karkausvuodesta+naisen kosinnasta.. Musta tuntuu kyllä että meillä ei vastaus siitä varmaan kummenis ;D

Mi-iu:n mieshän oli totisesti yllättänyt sut mukavasti! =) Meillä ei ukkeli pahemmin leivo, mutta ruokaa laittelee kyllä. Sillonku olin töissä niin välillä oli ruoka kotona odottamassa =) JA raskaana ollessani ja vasta synnytyksen jälkeen, meheni teki useinkin ruokaa, ja jopa siivoili täällä. Nyt ei ole enää sitä ihanuutta ;D

Tänne ei mitään kummempaa. Sain eilen kaverilta, hältä yli jääneen rtestin. Ja nyt polttelee ihan sikana se testi mielessä.. Tiedän kyllä että täti on tulossa, sillä mua on taas tässä oksettanu, kuten parilla edelliselläkin kerralla ennen menkkojen tuloa. Joten olen hyvinkin varma että menkat alkaa..

Mari kp 20/26-28

Huomenta. Täällä taas työn ääressä. Nyt on lomat vietetty ja tuntuu aika ahdistavalta ajatella, että seuraava loma on joskus heinäkuussa :(

Olin lomalla ihan tarkoituksella mahdollisimman vähän koneella, koska arkena tässä joutuu viettämään aikaa ihan riittävästi. Loma meni ihan vaan kotona: siivoskellen ja leivoskellen, kun sitä vanhettiin lauantaina taas vuodella. No mä en siitä stressiä ota. Mies täytti viikko sitten sunnuntaina ja oli alkuviikon kuin persuksiin ammuttu karhu. Keskiviikkona otin sitten härkää sarvista ja puhdistettiin ilmaa...

Oonalla peukutuksia. Näyttää erittäin hyvältä!
Mikä on Helinän tilanne?

Kovasti täälläkin yritettiin jälkikasvua saada aikaiseksi loman aikana. Tulokset nähdään aikanaan.

Sen verran on meilejä ja hommia kertynyt, että pitää jatkaa...

Annukka kp 18/28-34

Kyllä Oona nyt pitää meitä jännityksessä ;) Mutta kyllä me tiedetään, että viiva vahvistuu!

Annukalle tervetuloa takaisin tänne ja työelämään. Ja onnea syntymäpäivän johdosta, meillä on näköjään samassa kuussa synttärit.

Mari ei menetä vielä toivoaan. Muista, että periksi ei anne!!

Täällä tuntuu hieman tätimäiseltä. Olettaisin, että tällä viikolla alkaa, jos alkaa. Kivahan se olisi jos ei...

kp 24/27

Vitsi miten ihanan jännää Oonan puolesta edelleen...

Marin kanssa etenen siis lähes samaan tahtiin, eli kp 21/25-28 meneillään, ja tänäänkin pientä tuhrua tullut. Meinaatkos Mari testailla...? :)

Lomalta paluu on aina hieman ahdistavaa, mutta kyllä se Annukka siitä taas, ja arjessa on kuitenkin ne omat ihanuutensa, eiks je!?

Nyt tää ryhtyy työn touhuun.

Plussapeukutuksia Hilmalle ja Marille!

Jaaha, taas on hieman hiljaista palstalla. Toivottavasti täti ei ole kenellekään tullut kylään!

Itsellä turhan selvät oireet; alaselkää vihloo ja on kylmä. Jostain syystä nyt alkoi masentamaan km ja tämä yrittäminen, kai se jotenkin konkretisoituu taas kun uutta kiertoa odottelee alkavaksi.. Mutta toisaalta tädin oireita nämäkin, helpottaa taas muutaman päivän päästä!

Hilma, älä vielä luovuta – mullakin just tota alaselän jomotusta ja viluilua.

Eilen illalla menin sitten apteekkiin ja ostiin Clear Bluen digitaalisen raskaustestin. Loppu se viivojen tuijottelu:-)

Aamulla oli jo pakko testata ja plussahan siihen heti pärähti:-)

Jotenkin niin vaikee vieläkään tajuta tätä koko asiaa. Nyt vaan hirmuinen huoli, että maha-asukki jaksaa pysyä matkassa loppuun asti.

Nyt vaan joukolla Meiramin-junaan kaikki:-D plussatuulia lähettelee oona bdbd

Hui... siis ymmärsinkö oikeen näin "aamutuimaan", onko Oonalla pärähtänyt plussa tikkuun????? uudestaan luin ja niinhän se on :D Hurjasti onnea Oonalle ja miljoona litraa liimaa asukin yksiön kunnossapitoon!!!!!

Hilma ei vielä anna periksi!! Ootko testaillu ovista? Tiedät siis että tädin vierailuajan pitäisi lähentyä? Ajattelin vaan, että kiertohan voi olla hyvinkin eri kuin ennen. Plussatuulia sinne!!!!

Muistakaa nyt että Periksi ei anne ;) siis kukaan teistä!!!!

Eilen np-ultrassa ja syvä helpotus, elävä sikiö :) Turvotusta 1.5 mm ja uusi riskiluku 1:110, en otattanu istukkanäytettä.
Koko vastasi viikkoja :)
Varasin ajan lapsivesitutkimukseen, mutta olen hyvin varma, että perun sen :) Riskit sekä downin suhteen, että lapsivesipunktion aiheuttaman keskenmenon suhteen kun alkavat olla jo aika samanlaisia...

Sonia 12+4

Uskomatonta!! Upeeta Oona!!! Onnea, onnea, onnea teille kaikille :D

Jestas, Soniakin noin pitkällä. Hienoa, että np-ultrassa hyviä uutia. Olet ihan oikeassa, kiertoni saattaa olla pidentynyt. Laskin vain km kierron alkavaksi. Ovista en nyt testaillut, koska ajattelin, että kroppa saattaa olla vielä hiukan sekaisin.

Oona... ota koppi... täältä tulee paketillinen tarrasukkia !!! JEEE !! Nyt sit Hilma ja Helinä samaan kyytiin!! Täällä kylmät väreet seilaa selässä kun aattelen Oonan tunteita ja plussa... hih... mulla oli jo känny kädessä että pitää laittaa miehelle tekstari... Taijan kuitenki oottaa että kotiutuu ja kerron vasta sitte.

Oonalle super isot onnittelut plussasta! =) Vauvaliimaa ja tarrasukkia tarjoilen sulle mukaan =)

Soniallakin ollut hyviä (ja helpottavia =)) ultranäkymiä. Toivotaan että masukki voi hyvin =)

Hilma, vielä et saa luovuttaa! Periksi ei anne! =)

Helinälle bdbdbdb että täti kiertäisi sut kaukaa! =)

Voi Oona! Ihanaa taas saadaan pikkusia! ONNEA!

Mikä on Helinän tilanne?

Sonialle onnittelut hyvistä ultranäkymistä. Siitä se lähtee...

Täällä ei ihmeempiä. "Ehkä oireita" mutta ei innostuta jookos? Kiertoa vielä jäljellä ja niin monta kertaa pettynyt, että yritän pitää matalaa profiilia ja tunteet kasassa ja olla ihan rauhassa...

Annukka, sama homma täällä; pidän väkisin tunteitani kurissa.

Eikä mulla oikeastaan oo mitään kummempaa sanottavaa oireistakaan; muutama tippa tullut papruun ja pöksyihinkin kolmen päivän ajan, mutta niin mulla melkein aina ennen menkkoja.

Tänä-aamuna heräsin Oonan tapaan klo 05.30. pissalle, enkä saanut sen jälkeen unta, heh...

Helinä ja kp 22/25-28

ps. Ja vielä kerran JEEEEEE Oonan puolesta!!!!

Kiitoksia onnitteluista, tarrasukista ja liimoista. Niille on nyt käyttöä;-)

On niin väsyny olo, kun nyt jo viitenä aamuna heränny 05.30 (Helinä, wink, wink;-) ). Niin, ja nyt myös klo 02.00 kahtena yönä:-O Jee;-D

Hienoa, että Sonian ultrakäynti meni hyvin:-)

Tuohon junaan ois vielä lippuja jäljellä - mukavampi se on tuttujen kanssa matkustaa!
Hengailen kyllä vielä täällä jonkin aikaa ja sulattelen uutista. Ja pakkohan täällä on jännätä teitin kanssa yhdessä;-)

Onkos tuo heräily siis myös yksi oire? Helinällä olis siis hyvinkin mahdollisuuksia...

Aika hiljaiseksi mennyt tuo meidän odotuspuoli. Onkohan siellä kaikilla enempi kirjoittavilla jo pienet nyytit niin menee aika hoidellessa vaavia ja ehtii enää harvemmin koneelle?

Joo mä istun koneella vielä. Muutama homma rästissä ja niitä tässä väsäilen. Justiisa yhtä aika massiivista siirtoa teen niin joudan pörräämään täälläkin...

Tuosta senoran viestistä tuli mieleen, että onkos teillä muilla miten miehet mukana tässä "nettihaaveilussa"? Eli tietävätkö, että tällaisessa porukassa olette mukana jne.? Meillä mies tietää muttei ole koskaan kiinnostunut niin kovasti, että pyytäis saada lukea tms. Itsekseen tuo ei koskaan koneella viihdy, kun ei oikein perusta näistä vehkeistä :-) Ne on nuo suuremmat koneet kun kiehtoo enempi.

No nyt näyttäis siirto olevan valmis, pitänee vielä hetki jatkaa töitä...

Oonalle oikein iso onnitteluhali vielä, kerta kaikkiaan ihanaa!

Oonalle suuret onnittelut!! :D

Joo siis yöheräily on todellakin yksi oireista! mäkin heräilin monta kertaa yössä ennen plussausta... ja sit jokunen yö saatoin nähä pitkästä aikaa tosi outoja uniakin :)
eli pidetään peukkuja helinälle vielä!

Annukka, meillä mies tietää kans nettipalstailusta :D varsinkin jos on lähtö johonkin niin usein sanoo että sä ehdit lukea ne vauvasivut myöhemminkin.. tosin sitä ei niin paljoa kiinnosta että kävis lukemassa, heh! välillä jos nauran jotain ääneen niin kysyy että mitä, niin sillon saatan sanoa mitä on käynyt.. tosin en "nimellä"..

Nyt se tiskivuori... ääh!

Mi-iu rv 22+0

Tsemppiä ja plussatuulta jännääjille!! hyppikäähän kaikki oonan seuraan plussajunaan!! :):)

Otin tänään tatuoinnin, hiih...on se hianooo :) tää on mun 2. tatska...

Nii ja tuli papa tulos postissa tänään, se oli luokkaa 1 eli normaali mut puhtausaste oli 3 eli tulehdusta ja nyt joudun viikon käyttää tommosta emätinrasvaa mikä laitetaan iltaisin asettimella :S :S :S pöh pöh...ei mul kyllä oo mielestäin ollu mitään tulehdukseen viittaavia oireita...no hyvä kuitenkin et selvisi...

Joko mi-iu sai tiskit tiskattua? :-D No joo...

Mitäs Marille kuuluu, kun noin pikaseen vaan piipahdit?

Tikrulla uusi tatuointi. Osaatko kuvailla millainen? Mulla ei ole yhtään tatuointia eikä ole tulossakaan. Onhan ne jotkut ihan hienoja mutta eivät vaan ole mun juttu. Onko muuten kuinka kipeä tuo kohta ihosta?
Ja tulehdusta ollut... Hyvä, että selvisi ja sait siihen salvaa...

Joko nyt on kevät ja mulla siitä johtuva kevät väsymys? Herranen aika, miten sitä voikin väsyttää ihmistä tällä tavalla. Me nukutaan ihan normaalisti eli 8-9 tuntia yössä. Eilen alkoi kesken päivän niin kovasti väsyttämään, että ajattelin jos katson vaikka sen Pekan ja Pätkän joutessani, jos piristäisi. Enhän minä jaksanut kuin hetken sitäkään. En kyllä mennyt unillekaan, ei kerta kaikkiaan voi opetella sellaiseen. Iltaa kohti sitten piristyin. Eilen aamulla olin ulkona, kun kävin kävellen asioilla, joten eipä luulis olevan ulkoilman puutettakaan. Ja tämä turvotus, voi ihme sentään. Mitään kummallista en ole syönyt mutta vattaa turvottaa aamusta iltaan, että ei mahdu kohta pöksyt jalkaan. Mikähän mua vaivaa??? Keho kerää kai jostain syystä nesteitä itseensä.
Tänään suunnittelin lenkkiä puolen päivän tienoille, jospa se pahin väsymys menis sillä ohi.
Vatsaakin vihloo ihan kummasti edelleen, kuin pieniä pörriäisiä ja välillä vetäsee oikein kunnolla... Nenä tukossa yhtenään. Jos on flunssaa tulossa niin tulis sitten eikä tällä tavalla kiusais.
Tässä siis mun sairaskertomus tällä kertaa. Jaksoiko joku lukea tänne asti? Joo voisko olla plussaoireita, kun on kuitenkin vasta kp 21? Enpä usko. Testeillä en kyllä rupea itseäni kiusaamaan ennenkuin täti on selkeesti myöhässä.

Tulkaahan linjoille kaverit!