V
"vieras"
Vieras
Mitä jos mies on työtön, miten elatumaksujen maksaminen silloin, paljonko mies maksaa lapsista elareita tässä tilanteessa ja äidillä siis olisi yksinhuoltajuus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saan 100 euroa, enkä enempää ole vaatinutkaan. Kaikki mikä menee yli 100 euron, on mielestäni exän riistoa ja nyhtämistä. Pärjäämme 100+100+150 euroa vallan mainiosti.
Ja sinäkin ilmeisesti satsaat lapseen maksimissaan satasen kuussa? Kaikkiin ruokiin, vaatteisiin ja harrastuksiin? Vai lähinkö tulee maksaa enemmän, koska on lähi?
Saan 100 euroa, enkä enempää ole vaatinutkaan. Kaikki mikä menee yli 100 euron, on mielestäni exän riistoa ja nyhtämistä. Pärjäämme 100+100+150 euroa vallan mainiosti.
Vastaan exäni puolesta joka on yksinhuoltaja. Minä en maksa lapsesta ruokkoja, koska lapsi on viikko-viikko systeemillä ja hankitaan tarvittavat asiat puoliksi. Jos tarvitsee minun luokseni vaatteita, niin hankin, jos tarvitsee isänsä luokse vaatteita niin isä hankkii. Harrastusmenot ym maksetaan puoliksi jne jne. Mä en ymmärrä, eikä exänikään ymmärrä ruokkojen maksamista jos lapsi/lapset on viikko-viikko systeemillä..
En minä pidä sitä rumana sanana.. Mutta ymmärrän jos se jonkun korvaan kalskahtaa rumalle. Minulla vaan on tapana puhua ruokoista, samoin kuin exälläni ja monella muulla ystävälläniOlen pahoillani jos se sana loukkasi sinua tai muita sen lukeneita. Ei ollut tarkoitukseni aiheuttaa sillä pahaa mieltä tai oloa että halvekuisin elatusmaksuja.
No voi vattu. Etkö sinäkään osaa laskea alkeellisinta laskutoimitusta? Paljonko on 100+100+150 euroa? ei, se ei ole 250 euroa![]()
Ja en ole sossun elätti. Ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Mutta silti en saa hassattua lapseeni enempää kuin 350 euroa kuussa. Ja sekin on melkolailla jo ylimitoitettu.