Nuoria ensiyrittäjiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 4
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Np missä reissussa olit? Saitko sä ne clomit käyttöön?
No menkkoja edeleen odottelen viimeistään huomenna alkaa. Mulla on jo valmiiksi masis päällä tuli taas ukollekin räyhättyä kaikenlaista. Se on varmaan kun menkat lähenee niin pinna rupee kiristyyn.

Joo nyt menen sivoomaan kun mies lähti töihin niin nyt voi rauhassa siivota.

Sanni

Kierreltiin etelä-euroopassa ristiin rastiin, oli kyllä mukava tulla takasi kotia kun kaikki puhuu suomea eikä tarvi koko ajan selitellä sekaisin eri kielillä että ihmiset ymmärtää :)

En oo vielä niitä clomeja saanu, pitää nyt tämä kierto vielä katsastaa loppuun että miten käy.. pitää sitte soittaa neuvolaan takasi että jospa ne antais ne vielä avuksi. Toivottavasti ei taas tarvi mennä ite gynelle, vaikka tuskinpa, eipä ne nyt mitään uutta sielä nää.

Onko mitään oireita ollu sulla? Tulispa siitä vuoden ensimmäinen tärppi!! :) vai millonkas se nipsu plussas..? tais kyllä olla viime vuoden puolella..

Pitäs laukut purkaa ettei ne taas jää pariksi viikoksi tuohon lattialle vaan lojuun, mulla on vähä semmonen paha tapa...

Päätin kyllä nyt että alotan kunnon dieetin kun on tullu kuukausi syötyä jatkuvasti jotain hyvää. Yritän jättää kaiken karkin ym. roskan pois... saapa nähä onnistuuko! eihän se ois muuta kuin pääsis vain vauhtiin niin sitte se parin viikon päästä jo helpottas.

Ootkos käyny alennusmyynneissä? mun tekis mieli lähtä käymään vähä että jospa jotain kivaa ja halpaa löytys...

Sanni

No voi harmi, en voi sanoa muuta kuin että tiedän miltä tuntuu... saapa nähdä kuinka kauan me täällä oikeen pyöristään tällä palstalla. Alkaa kyllä epätoivo iskeen ihan tosissaan, nyt on jotain 8 kk yritystä takana... :( ja silloin kun sitä niin luuli että heti tärppää, mutta eipä ollutkaan näin... Mulla oli tässä vähäsen aikaa jo semmonen luovuttajaolo ja ettei oikeen enää kunnolla jaksanut ""paneutua"" asiaan mutta nyt taas on toivo vähän nostanut päätään, jospa tämä uus vuosi tois ne haikarat tänne meilleki päin :) Pidetään peukkuja!!

Np

Mä olen kyllä jo jotenkin niin puhki kun ei onnistu niin ei onnistu. Koskahan se mies pitäs laitaa testeihin? Mutta ei oikeen sitäkään halua. Ihottavaa ruveta painostaa niin sit tuskin ainakaan tapahtuu mitään.
Mulla on kyllä niin kamala stressi kaikesta et voipi johtua siitäkin ja mieskin on töissä just aina kun ovis lähenee. En tiiä rupeen oleen niin puhki kaikesta. Töissä kaikki menee päin persettä ja minkään ei meinaa onnistua.
Anteex mun valitukset ja textit toivotaan et lippu vielä nousee..
Toivottaan et joku meistä plussaa tammikuussa.

Moikka kaikille!

Sanni, voi harmi että nyt sitten kävi niin. :(

Mullakin samoja fiiliksiä kun sulla ja np:lläkin että jotenkin sitä ajatteli että kyllähän se nyt parista ekasta kk tärppää, nuori ja kaikkea kun on.... Jotenkin masentavaa ja turhauttavaa kun kuukausi kuukauden perään tulee täti kylään. Mä olen alkanut ihan itselleni kirjotella runoja viime pettymyksen jälkeen, jotenkin tuntui hyvältä yksi päivä uhrata itsesääliin ja purkaa kaikki epätoivo ja turhautuminen. seuraavana päivänä oli jo helpompaa. :) Olen kyllä aika kiitettävästi saanut ajatuksia poiskin vauvasta kun on ollut muutto ja koulu taas alkanut ym. Ajattelin tässä kierrossa pitkästä aikaa tehdä ovistestitkin.

No mutta plussataan kaikki urakalla sitten ensi kuussa viimestään jookoo!? :D (ainahan saa toivoa) Mulla pitäs tulla ovis kai maanantaina, saa nähdä tuleeko kun olen aika rankasti juhlinut.

No mutta nyt koulutehtäviä tekemään! Kirjoitellaan!

Ei Sanni haittaa yhtään vaikka välissä vähän raivoaakin, helpottaa kummasti oloa! Kaikki täällä tiedetään miten turhauttavaa ja stressaava ainaiset pettymykset on, niin ymmärtää kyllä hyvin ahdistuksen. Onpa harmi että sulla vielä töissäkin menee täysin päin per##ttä... Siinä ei enää paljoa intoa riitä..

Al

Joskus tosiaan tuntuu että mikään ei onnistu, tekis mieli huutaa täysillä vaikka keskellä katua, että jospa se auttas... (en oo kylläkään sitä tehny :) ) Sitten kun saa jollain tavalla paineet purettua on kyllä paljon parempi olo, pystyy taas aatteleen vähän positiivisemmin! Nyt on kyllä pettymykset pienentyny alkuun verrattuna kun sitä odotti silloin niin hurjasti, nyt on tavallaan tottunu siihen että ei se kuitenkaan ole tärpännyt, odottaa vähemmän niin pettymyksetkin on pienempiä...

Joo otetaan tavotteeksi että ens kuussa kaikki plussataan! Sopiiko?? :) Mulla ois tiedossa tässä nyt ens viikon alussa menkat, luultavasti tiistaina. Aikasemmin kun oli ne kierrot niin pitkiä niin siihen tavallaan tottu, ja nyt kun on vain 27 päivää niin tuntuu että jatkuvasti on jompikumpi, ovis tai menkat ja uus kierto... hauskaa!! En kyllä pistä pahakseni, vaikka noita kuukautisia kyllä nyt en niin usein kaipaakaan...

Tosi paljon pakkasta nyt, tuntuu että mitenkään ei vaatteet riitä vaikka kuin paksusti pukis, just radiossa sanottiin että huomiseksi luvattu -20-35 astetta, en kylläkään tiedä että mihin päin suomea mitäkin. Loppuis ainaki tuo tuuli, laittaa varmaan väh. 5 astetta mittarin lisäksi kun oikeen tuulee kylmästi.. hrrr!

Mutta keskiviikkoillan jatkoja!

niin Sanni mietit vielä miehelle niitä testejä... en tiiä voisko niitä tehdä ennen sitä vuotta vai...? Sehän on kuitenkin helpoin tapa alkaa selvittään asiaa (luulisin), vaikka tietenkään sitä ei haluaisi tehdä niin mutta jostakinhan se on alotettava jos ei tuu muutoksia..

Yhteistyössä