YSTÄVÄ JOKA ARVOSTELEE KOKO AJAN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äiti lapista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äiti lapista

Vieras
En tiedä onko tämä oikea paikka tälle aiheelle. mut katsellaan osaisko joku neuvoa? Minulla on siis ystävä, joka on erityisen kärkäs arvostelemaan muit, ainoa oikea tapa elää on se miten hän tai hänen perheensä toimii... Samat asiat hänessä on ärsyttänyt hänessä jo vuosia, mutta oman lapsen synnyttyä tilanne on pahentunut... Mitään tukea en ole häneltä saanut, en kyllä tahdo häneltä myöskään pyytää apua tai kertoa elämästäni, mutta silti hän on tietävinään kaikesta kaiken... Jopa miten lapsellani menee vaikkei edes ole 6kk edes nähnyt... Minulla on 2v lapsi, joka yhä heräilee öisin, itselleni tämä ei ole ongelma, mutta ystäväni mielestä lapseni kehitys vaarantuu tästä... Samaa mieltä ei ole ollut kukaan muu asiantuntija. Tuntuu pahalta kuunnella aina miten huono äiti olen kun lapseni on sitä tai tätä... Ei ystäväni varmasti tarkota pahaa, mutta itse otan asiat niin... Osaisiko joku neuvoa mitä tehdä? Olen sanonut asiasta, mutta hänellä on mielestään oikeus mielipiteisiin.. Niin kai mut kun kukaan ei ole niitä häneltä kysynyt!

Yhteistyössä