Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Mä en itse sietäs tollasta kaveria joka mun valintoja arvostelee eikä mun kaveripiirissä ole onneksi niitä tekopyhiä äitejä jokka tuilla hoitaa mukulansa kotona ja saavat siellä laiskotella. Itse käyn mielelläni töissä ja vaikka olis ehkä ollutkin varaa pysyä kotona niin mullekkin koirat ja hiukan leveempi elämäntyyli on tärkeitä. Nyt on varaa matkustella ja syödä mitä haluaa ja hiukan harrastaakin.
Älä ap välitä näistä palstapyhimyksistä. Ja jätä kaveris mielipiteet omaan arvoonsa. Voithan kuitata et meet tekeen töitä et sun maksamilla veroilla se voi pysyä kotona lapsensa kanssa.
Se onkin parempi, että lapses oot hoitoon laittanut. Jos meinaan oot kotona vaan laiskotellut, niin eipä niillä lapsilla mitään siellä kotona olisi ollutkaan.
Ja mitä tekopyhää on siinä, että haluaa itse hoitaa omat lapsensa, jotka on itse tähän maailmaan saattanut? Ja onko sulla sen verran älliä, että tajuat, monet äidit ovat maksaneet veroja ennen kun ovat raskaaksi tulleet?
Kai niille maksamilleen veroille muutakin vastinetta täytyy saada, kuin maksella sun hoitopentujen ruokia ym.
Itse teen ilta-/yötöitä, joten saan päivät lapseni kanssa viettää (joten maksan veroja, että älä huolestu) . Se on hienoa, että olet tyytyväinen valintoihisi (mistä mainitsit koirat ja leveän elämäntyylin... ) , mutta älä ihan oikeasti vetoa mihinkään sun verorahoihisi, koska niitä todella saa jokainen muukin maksaa. Äläkä ainakaan jaa noita elämänviisauksia muille, ettet saata naurunalaiseksi itsesi lisäksi myös muita ihmisiä.