Ystäväni arvostelee minua kokoajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -:
:D tästä saa kyl kivat naurut kun kotiäidit suu vaadossa vaahtoavat. missä vaiheessa ap on sanonut että koirat menevät lapsen edelle?

Siinnä vaiheessa kun sanoi ettei luovu tästä rahaa vievästä harrastuksesta vaan vie lapsensa päiväkotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja dth:
Alkuperäinen kirjoittaja LeenuLii:
En jaksa lukea koko viestiketjua, mutta kerron mieheni lapsuudesta... Miehen äiti jäi siis kotiin.

- söivät pari viikkoa pelkkää perunaa ja ruskea kastiketta - muuhun ei ollut varaa
- mies satutti jalkansa jalkapallossa, ei ollut varaa mennä lääkäriin - jalka vaivaa vieläkin
- asuivat vuokra-rivarissa ja naapurit olivat juoppoja

Minä tarjoan mieluumin lapselle salaattia kun olen kotona...

mä jättäisin mielummin harrrastukseni vähemmälle jos saisin olla kotona lapsen kanssa pidempään. ap maksaa vuokraa ja omistaa toisen asunnon ja haluu tuhlata rahansa koiranäyttelyihin ja astutukseen joten vei tästä syystä alle 1 vuotiaan päiväkotiin.

tollasessa elämäntilanteessa se kotiin jääminen edellyttää vähän muustakin kuin koirista luopumista. ja niinku kerran jo sanoin, taloja ei ihan tosta noin vaan myydä.

eihän sitä tartte myydä taloa kun muuttais siihen taloon sieltä vuokrakämpästä...

no en minäkään muuttaisi taloon joka on remontissa :D

Kyllä mä vaan jos se tois sen että lapsi sais olla kotona pidempään.

Tää palsta on taas täynnä täysiä idiootteja, joilla ei ole muuta elämää kuin ne lapset.
Itselläni on se tilanne, että olen yh ja lapsia on kohta 2. Koiria on 4 ja kyllä mekin käydään aina silloin tällöin näyttelyissä, tosin todella harvakseltaan tällä hetkellä.
Töihin minun on mentävä vuoden päästä heti vanhempainvapaan jälkeen, koska kotihoidontuella ei mitään asuntolainoja maksella ja en ala tätä taloa myymään sen vuoksi että saisin pari vuotta olla lapsien kanssa kotona.
Noi koiranäyttelyt nyt ei niin paljoa maksa jos harvakseltaan käy, mutta kyllä ne koirat kuluttavat vaikka niitä ei missään käyttäisikään, kun on ell-maksut, on ruokakulut ja kenties jotain muutakin.

Tällä palstalla nää täydelliset kotiäidit eivät tajua, että joillekin ne koirat ovat elämäntapa, ei niitä noin vain heitetä nurkkaan kun perheeseen tulee lapsi, vaan se lapsi tulee täydentämään sitä elämää ja ne koirat elää siinä mukana. Voin sanoa, että nää koiraihmisten lapset on paljon fiksumpia käytökseltään kuin monet muut lapset, kun ovat oppineet miten eletään eläinten kanssa ja myös ihmisten.

:D tästä saa kyl kivat naurut kun kotiäidit suu vaadossa vaahtoavat. missä vaiheessa ap on sanonut että koirat menevät lapsen edelle?

Siinnä vaiheessa kun sanoi ettei luovu tästä rahaa vievästä harrastuksesta vaan vie lapsensa päiväkotiin.

Kukaan täysjärkinen ei luovu harrastuksestaan tai monelle se on jo elämäntapa eikä pelkkä harrastus, sen vuoksi että saisi olla lapsen kanssa kotona, sehän tarkoittaisi ap:n tapauksessa sitä, että koirista luovuttaisiin, koska silloin ne ei kuluttaisi. Toisekseen miten ihmiset ei tajua, että kaikki ei mene kuten heillä, vaan elämäntilanteita ja ajatusmaailmoita on erilaisia ja niitä lapsiakin on erilaisia.

Yhteistyössä