V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ...:teil on remontti, koiran pennut ja näyttelyt ja pien lapsi. eiks kannattais oikeest pistää ne asiat nyt tärkeysjärjestykseen ja pyytää vaikka maksuvapaata siitä lainasta jos noi piskit on niin tärkeitä. ja sit sä meinaat viel töitä ottaa ja sekoittaa lapses pään ihan totaalisesti kun eka vaihtuu koti sit tulee lisää karvoja ja kusen hajua ja sit hävii äiti ja isä moneks tunniks päivässä.
Saadaan nuo kaikki maksettua kun käydään töissä. Ja näyttelyitä ei ihan joka viikonloppu ole, ja silloin kun on, lapsen voi ottaa mukaan.
Mikset suoraan muuta remontin keskelle tai pistä niihin remppaajiin vauhtia ja jää kotiin niin ois ongelma ratkaistu. Meinaatko koiranpennuille palkata taasen hoitajan kotiin?
En, koska pidän 2 vk:n loman silloin kun pentujen on tarkoitus syntyä, ja sen jälkeen kun palaan töihin, naapuri hoitaa hauvat koska sen koiralla on astutettu tuo minun narttuni.
Miten sun aika riittää töiden jälkeen hoitaa lapsi, koira, pennut, remppa, koti ja viettää laatuaikaa miehenkin kanssa?
Mieheni valmistuu noin vuoden päästä, ja meillä molemmilla tulee olemaan päivätyö. Ja minä pääsen töistä viimeistään klo 16, joten onhan minulla siinä 8 tuntia aikaa hoitaa lapsi, koirat, remonttia en ikävä kyllä tee itse vaan remonttimiehet, ja laatuaikaa miehen kanssa voi viettää silloin kun lapsi nukkuu. Ja me siis normaalistikin käymme miehen kanssa siinä puoliltaöin nukkumaan.
sä pääset 16 töistä oot viim 17 koton kaupan jälkeen sit teet ruoan miehes menee ton koiralauman kanssa lenkille. 18 syötte, 19 iltapala 20 lapsi nukkumaan juu täs on lapsel hyvä rytmi sit taas 7 jälkeen aamulla liikenteeseen että saadaan jotain saakelin paskaavia karvakuonoja vietyä näyttelyyn. Joo on sulla tosi hyvä arvomaailma.
Ei herranjumala taas. Mistäs vitusta sinä tiedät mitä me iltaisin tehdään?
Kerropa meille mitä teillä iltaisin tehdään? Aika monessa perheessä kun tehään ruoka, syödään, hetken päästä iltapala, iltapesut ja nukkumaan.