Mä en kyllä ymmärrä tuota että sanotaan että "onni on täydellinen" tai "perhe viimeinkin kokonainen" kun ollaan saatu molempia lapsia vähintään yksi. En mä usko olevani yhtään sen onnellisempi vaikka mulla molempia lajikkeita olisikin yksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No jos mulla olis kolme tyttöä, niin olis mustakin jännää, kun sitten tuliskin poika. Vaikka olenkin nainen. Että repikää siitä![]()
Niinpä. Kun kolmeen kertaan on lapsenteko mennyt niin sanotusti "vituiksi" niin kyllähän se poika lopulta palkitsee.
No jos mulla olis kolme tyttöä, niin olis mustakin jännää, kun sitten tuliskin poika. Vaikka olenkin nainen. Että repikää siitä![]()
Mun mielestä se lapsen tulo on aina jännää, on se sitten tyttö tai poika. Huvittaa vaan tuo kun lehtien otsikoissa aina annetaan se kuva, että ihminen suurin piirtein itkee iltaisin itsensä uneen kun ei ole sitä "paljon haluttua poikaa/tyttöä". :'(
Mä olen varmaan outolintu, kun mä en haluais poikia. Eikä tämä johdu vähiten siitä, että mä vihaan miehiä.![]()
Onko sulla sitten lasten teossa ollut muumimuki käytössä?
Onko sulla sitten lasten teossa ollut muumimuki käytössä?
Niinpä. Kun kolmeen kertaan on lapsenteko mennyt niin sanotusti "vituiksi" niin kyllähän se poika lopulta palkitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22056186:Mua aika ajoin hämmästyttää tämä naisten palstalla esiintyvä poikavihamielisyys. Mietin, että jos nainen haluaa vain tyttöjä, haluaako hän myös, että tyttäristään tulisi lebsoja? Jos pojat on niin iljettäviä, niin ei kai sellaisia iljetyksiä perheeseen haluta? Edes avioliiton kautta? Vai aiotteko olla sitten vittumaisia anoppeja vävyillenne?
Ketkä?Eiköhän täällä pahaa lietsota enemmän tytöistä, tässäkin ketjussa..
Oliver said: 'I never thought for a moment I would have a boy. All you can ever dream of is having a healthy child and thats the best thing in the world.
'In a way it would have been easier to have had a girl. Were not prepared for a boy theres no blue in the house.'
[/url]