suositteletko minulle sitten sossun puoleen kääntymistä vai mitä? työpaikka kun kuitenkin on, ja kotihoidontuella ei yh tule _mitenkään_ toimeen lapsen kanssa kotona.
Yhden pienen lapsen kanssa yh tulee toimeen, satavarmasti. Valintoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
suositteletko minulle sitten sossun puoleen kääntymistä vai mitä? työpaikka kun kuitenkin on, ja kotihoidontuella ei yh tule _mitenkään_ toimeen lapsen kanssa kotona.
Väitätkö tosiaan muistavasi, miten reagoit, kun sinut 6kk iässä vietiin hoitoon?6kk ei kylläkään tunne ikävää, koska ei vielä käsitä olevansa eri olento kuin äitinsä.
Minusta ihmisen pitäisi olla kykeneväinen valitsemaan, mikä on tärkeää. Jokasen lapsen pitäisi saada tuntea olevansa kaikista tärkein vanhemmalleen, edes toiselle niistä. Jos elintaso ja saavutettu työpaikka on tärkeämpi molemmille vanhemmille, pitäisi lapsi jättää hankkimatta. Lapsi ei kaipaa kahta autoa, uusimpia hienoimpia leluja, suurta taloa ja hienoa sisustusta. Hän tarvitsee rakkautta ja huolenpitoa.
Lapsi ei ole pyytänyt päästä maailmaan, vaan vanhemmat ovat hänet tänne halunneet. Silloin vanhempi on se, jonka tulisi tehdä uhrauksia, ei lapsen.
Yhden pienen lapsen kanssa yh tulee toimeen, satavarmasti. Valintoja.
10kk? mun äitiysloma loppuu ainaki ku vauva on 8kk.
MATERIAA, MATERIAA ja lisää materiaa!!!!!! Lapsista viis kunhan minulla on ja lisää saan lisää!
Montahan sivua tästäkin taas väännetään??
Miten ihmeessä alottaja voi olla niin kapeakatseinen ja suoraan sanottuna tyhmä, kun ei ymmärrä että aina se lapsen hoitoon vienti ja töihin meno ei ole "valinta". Ei kaikki halua kasvattaa lapsiaan kaupungin vuokrakolhoosissa betonin keskellä, kas kun toiset tykkää että on siisti koti kohtuullisen hyvällä asuinalueella (ei, tälläkään ei tarkoiteta mitään Westendia, mutta eipähän ainakaan ole narkkeja joka kulmalla myöskään), lapsilla mahdollisuus harrastaa muutakin kuin käpylehmiä ja ooh, jopa vaatteet päällä.
Suomessa kun joutuu ihan peruselintason turvatakseen käymään töissä. Ei tässä mitään etelänmatkoja tulla tekemään, ikinä. Vaikka töissä ollaankin ja lapset hoidossa. Mutta jommankumman vanhemman kotiin jäänti merkkaisi muuttoa vuokraslummiin (eikä asumismenot edes oleellisesti laskisi), lapselle muuttoa tutuista ympyröistä, kavereista, joka kuukausi varmaan kerjättäisiin kadulla ja toivottaisiin pientä ihmettä että saadaan edes ruoka pöytään. Se 300euron hoitotuki kun ei ihmeitä tee, kahden duunarin taloudessa. Kyllä, jos mieheni tienaisi 6000 niin varmasti jäisin kotiin, mutta kas kun tuli rakastuttua köyhään duunariin. Oma valinta sekin tietysti, tarviikin lähteä katsomaan löytyisikö tuolta jotain miljonääriä
Mutta antaa olla, ap on ilmeisesti päättänyt että tietää jokaisen tulotasot ja elämäntilanteet niin hyvin että on varaa moralisoida.
Ei ole jäänyt traumoja hoitoonviennin seurauksena. Olenkohan itkenyt hoitoonvietäessä - voi olla. En muista. Mikä tässä kuviossa sinua nyt eniten häiritsee? Se että olen mahdollisesti hoitoonvietäessä itkenyt enkä siitä huolimatta ole aikuinen tunnevammainen tai edes henkilö jolla on tarve osoitella korokkeeltaan sormella muita ja arvostella heidän arvomaailmaansa![]()
Koska itsekin haluan asua edes kohtuullisesti ja olen myös nainut pientuloisen duunarin, koen olevani ns pätevä sanomaan, että jokainen voi hoitaa itse kakrunsa.
Emme asu missään slummissa, vaan ihan hyvin. Meillä kuitenkin on vain yksi auto, eikä sekään mikään bemari. Kelpo vaatteita saa kirpparilta tai halpaketjujen aleista. Kävellen pääsee moneen paikkaan, jos ei ole laiska. Ja töitä voi tehdä kotooltakin, jos vaan näkee vähän vaivaa.
Onhan se toki helpompaa lykätä lapset muiden hoitoon ja nauttia lakisääteiset kahvitauot rauhassa.
Koska itsekin haluan asua edes kohtuullisesti ja olen myös nainut pientuloisen duunarin, koen olevani ns pätevä sanomaan, että jokainen voi hoitaa itse kakrunsa.
Emme asu missään slummissa, vaan ihan hyvin. Meillä kuitenkin on vain yksi auto, eikä sekään mikään bemari. Kelpo vaatteita saa kirpparilta tai halpaketjujen aleista. Kävellen pääsee moneen paikkaan, jos ei ole laiska. Ja töitä voi tehdä kotooltakin, jos vaan näkee vähän vaivaa.
Onhan se toki helpompaa lykätä lapset muiden hoitoon ja nauttia lakisääteiset kahvitauot rauhassa.