V
Venakko Milanna
Vieras
En oikein tiedä, olisiko se sellaista, että kerätään ostotietoja? Moni kauppahan haluaa sitä kanta-asiakaskorttia vinkauttaa, vaikkei olisi mistään alennuksesta kyse.
hmm....voi olla muuten
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En oikein tiedä, olisiko se sellaista, että kerätään ostotietoja? Moni kauppahan haluaa sitä kanta-asiakaskorttia vinkauttaa, vaikkei olisi mistään alennuksesta kyse.
hmm....voi olla muuten
Ja sen olen muistavinani, että kun olin kanta-asiakas, se kortin näyttäminen varmisti sen, että sai sen tarjouslehdykän. Jos oli pitkään ettei käynyt Stokkalla ollenkaan, taisi se lehti lakata tulemasta. Mutta siitä on aikaa, en muista varmaksi.
vaikka mä stockalla olen kanta asiakas niin mulle lehti ei siltikään tulee:/
Jos se on sulle turvaksi, ettet osta ihan koko kauppaa tyhjäksi![]()
Mut en edes kaikki ostokset kerro täällä, ei aina edes kinosta, mut jos olisin niin varma palsta menisi tukkoon
, kun välillä olen hullu shoppailija
hei muuten mun on pakko kysyä, kun itse yritin googlata, en löydä, onko tässä iittala astioiden sarjassa mitä ostin jotain lisää? Esim pienempiä lautaisia? tai sokerin varten juttu?
Tosi kauniita astioita. Tekisi mieli ostaa itsellekinhei muuten mun on pakko kysyä, kun itse yritin googlata, en löydä, onko tässä iittala astioiden sarjassa mitä ostin jotain lisää? Esim pienempiä lautaisia? tai sokerin varten juttu?
Tosi kauniita astioita. Tekisi mieli ostaa itsellekinhei muuten mun on pakko kysyä, kun itse yritin googlata, en löydä, onko tässä iittala astioiden sarjassa mitä ostin jotain lisää? Esim pienempiä lautaisia? tai sokerin varten juttu?
Kauniita etenkin nuo lautaset, mä en ole tuollaisia nähnytkään!
et ole nähnyt hulluilla päivillä vai?![]()
En, tosin en astiaosastolla käynytkäänVain kenkäpuolella
![]()