Kerron taas teille vitsin eilisestä:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Eli kävin vain seurana yhden kanssa Monkeyssa eilen, noin 30minutiksi. Niin multa kysyttiin papereita ovella, mä sanoin etten ole, sitten yhtäkkiä portsari kysyi olenko mä se geisha seksimessuilta, mä sanoin että olen ja se kertoi että se mua hyvin muista kun se oli siellä silloin portsarina töissä, no tottakai mä pääsin, se vielä hymyili pitkään ja haalaili:D. Sitten taas joku yökerhossa joku nainen mua tunnisti. Mua nyt alkaa jo pelottaa että yhden keikkaan tai päivän takia, nyt mua tunnistetaan noin jo usein, prkle toinen tuksu tulossa, nauroin vaan miehen kaa kun kerroin:D

Anteeks, mä olen ny vähän ilkee...

mutta onko sulla irl kavereita, vai miks sä joka päivä teet tänne monia alotuksia sun elämästä?

jos on, soittasit niille ja kertoisit nää turhanpäiväset jorinas....

[QUOTE="jee";22200861]Anteeks, mä olen ny vähän ilkee...

mutta onko sulla irl kavereita, vai miks sä joka päivä teet tänne monia alotuksia sun elämästä?

jos on, soittasit niille ja kertoisit nää turhanpäiväset jorinas....[/QUOTE]

Mut sitten he kyllästy, kun mulla joka 5min välillä löytyy jotain kerrottava:D

[QUOTE="wolt";22200946]:D aika sattumaa..tosin sä näytät kyl niin nuorelta et ei ihme jos papereita kysytään (baby face)[/QUOTE]

No mulle aina mun liikkeessä nauretaan, kun kysyivät kuka on omistaja kaikki luule että mun äiti omista, kun se auttaa joka päivää vaan siellä, mut kun mä sanoin että mä omistan niin asiakkaat vaan oho ja mä luulin että oot 17v, niin kuin viimeks yks sanoi:D

Ootko sä itse huomannut että kaikki sun aloitukset koskee sun ulkonäköä,sitä miten nuorelta sä näytät ja kuinka kaikki kehuu ja ihailee sua. Ei millään pahalla,mutta minkälaista reaktiota sä odotat? Millaisia kommentteja sä haluat saada näillä jutuillas? Mä en nää mitään pahaa siinä jos on kaunis ja näyttävä nainen ja elää hieman varakkaammin,mutta kuka OIKEASTI kaunis ja varakas ihminen jaksaa toitottaa sitä päivästä toiseen muille ihmisille? "Hei kattokaa mua,mä oon niin nuori ja ihana,mulla on rahaa!". Tunnen monta nuorta ja hyvännäköistä hyvin toimeentulevaa naista joilla on elämä kohdallaan,mutta ei heidän TARVITSE tuoda sitä itse esille kokoajan,sillä se on se mitä he ovat,ei mikään rooli.

Missä mä sanoin että olen kaunis, missä sanoin että olen varakas? Missä sanoin että olen nuoren näköinen? Mä olen muuten nuori ja puhe oli nyt lasten kasvoista

[QUOTE="hmm";22201155]Mut se geishakuva susta sielt messuilta oli kyl aika huono... Muilla oli sellaset poseerauskuvat mut sä olit hiusten takana piilossa..[/QUOTE]

tämä on kamala kuva, siis hyi ja hyi että pomo sen tekis ei voinnut odottaa päivän että lähetän sille norm. kuvia. Mä inhoan siitä kuva yli kaikki ja tukka siellä eli se pesä päässä

Yhteistyössä