Hei Jätkä, yks asia sulle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Miks hemmetissä, sanot että mä levittelen muista asiat täällä, minkälaiset, tunnetko mun miestä tai hänen exä henkilökohtaisesti, olenko mä huutanut nimet ja osoitteet?

Miks helvetissä, muut saa puhua esim mun miehestä paska, että vanhaa se on että sillä on arpinen naama että hän on pedofiili ja muuta, miks mua saa joka keskustelussa haukkua huoraksi, seksityöläiseksi, tyhmäksi, rumaksi ja vaikka minkälaiseksi? Miks muut saa kertoa, miten mun nyksän exä oli paska, anoppi on paska ja pla pla, voin jatka jos haluat

Mutta hei haloo älä poista tämä keskustelu, kun et poista näitä keskusteluja missä mua haukkuvat ja pahaksi horoksi ja vaikka minkälaiseksi, et poista kun nautit tästä, huomattu jo, olet vaan rasistinen ja kateellinen ihminen, kun ei itsellä oma elämää ole, kestää mun haukkuminen kans, sorry

Ihmettelen myös, miksi Savannaa saa huoritella täällä ilman banneja. Miestä haukkua pedofiiliksi, ja kukaan ei puutu. Ja jos Savanna sanoo takaisin, kas, Savanna bannataan.

No miksiköhän palstalaiset ovat saaneet sinusta juuri tuollaisen kuvan?
Noh siksi,koska itse sinä tänne niitä juttujasi kirjoittelet,ei kukaan muu...
Lopeta jo hyvä ihminen ja oisit pysynyt palstalta poissa vaikka bannisi päättyikin!

Jos Savanna ei kertoisi niin yksityiskohtaisesti elämästään, haukkujilla ei olisi materiaalia niin paljon. Ihan kaikkea ei kuitenkaan kannata tilittää täällä, jonkinlainen itsesuojeluvaisto olisi ihan OK olla olemassa.

Jätkä on kaikkea muuta kuin puolueellinen moderaattori, sen olen huomannut. Enkä käsitä sitäkään, että ap:sta saa tehdä paska-aloituksia kerta toisensa perään, mutta ap on se, kenet pitäisi muiden mielestä bannata?

Kiusaamista.

Jätkä on kaikkea muuta kuin puolueellinen moderaattori, sen olen huomannut. Enkä käsitä sitäkään, että ap:sta saa tehdä paska-aloituksia kerta toisensa perään, mutta ap on se, kenet pitäisi muiden mielestä bannata?

Kiusaamista.

Jätkä vaan vaihtoon ja itse se voi pysyä pois palstalta, jos kateus noin suuri hänellä ja nautinto että mua haukkuvat päivästä toiseen, voin googlta ne keskustelut jos se mulle jotain vastaan sano. Myös miks hemmetissä mun miehestä joku levittelee, mikä ulkonäkö sillä on ja aloituksia jo oli 2 tästä aiheesta

Jos Savanna ei kertoisi niin yksityiskohtaisesti elämästään, haukkujilla ei olisi materiaalia niin paljon. Ihan kaikkea ei kuitenkaan kannata tilittää täällä, jonkinlainen itsesuojeluvaisto olisi ihan OK olla olemassa.

Me tiedämme missä sinä asut, mikä olet koulutukseltasi, olemme nähneet kuvia kodistasi, sinusta ja lapsestasi. Lapsesi nimen tiedämme myös, se on ****. Kaiken tämän olet itse kertonut.

Saako sinua haukkua, huoritella, sinusta tehdä jatkuvaa pilaa ilman että kenenkään tarvitsee siihen puuttua? Että se on sinun oma vikasi, onko oikein?

[QUOTE="vieras";23245008]Ja se oikeuttaa huorittelemaan? Saako kaikkia kuvansa ja ammattinsa kertoneita haukkua? Missä mene se raja, että voi ilman bannia huoritella?[/QUOTE]

Ei oikeuta. Ei saa. Enkä ole nyt huorittelemisesta puhunut. Savanna voisi hiukan harjoittaa itsekritiikkiä siinä, mitä kertoo.

eiköhän se nyt oo milanna jolla ei oo elämää. miten voi olla niin tyhmä, et levittelee kaikki asiansa täällä palstalla ja sit ei tajua minkä takia ihmisillä on ne mielipiteet mitä on

Miks hemmetissä, sanot että mä levittelen muista asiat täällä, minkälaiset, tunnetko mun miestä tai hänen exä henkilökohtaisesti, olenko mä huutanut nimet ja osoitteet?

Aika äkkiä sais varmaan kaivettua ylös ton sun nykyisen miehen nimen, jos jaksais vähän googlailla. Noita miljonäärejä Suomessa kun ei paljon ole, ja niistä saa hienot listat syntymäaikoineen (etkös sanonut miehen olevan nelikymppinen), niin äkkiäkös Eniron ja Google mapsin avulla on löydetty se teidän hieno luksuslukaali ja pam, mies tunnistettu...

Ei tää tuu tästä muuttumaan mikskään niin pitkään,kun Savanna tekee näitä ihme aloituksiaan ihan itse...Sitten ei kestä kritiikkiä yhtään.Eikä tietääkseni aiemmassa ketjussa kukaan muu sinua huoritellut muuta kuin sinä itse niin sanoit alkutekstissä,että nykyisen ex-vaimo oli näin sinusta sanonut :/...

Minustakin Savannan jutut menee nyt vähän yli,mutta tuosta olen samaa mieltä,että miksi savannan haukkujia ei bannata.
Uus mies on haukuttu hyväksikäyttäjäksi,pedofiiliksi,tappajaksi,narsistiksi ja ties miksi.Savannaa huoritellaan jatkuvasti oli hän palstalla tai ei.Tekemällä tehdään aloituksia jossa yritetään saada palstalaiset haukkumaan häntä.
Sama ajojahti on Rollolaista kohtaan.
Tsemppiä Savanna.

[QUOTE="vieras";23245008]Ja se oikeuttaa huorittelemaan? Saako kaikkia kuvansa ja ammattinsa kertoneita haukkua? Missä mene se raja, että voi ilman bannia huoritella?[/QUOTE]

Savanna kyllä näkee haukkumista siellä missä sitä ei ole. Kaksi palstalaista siis ilmoitti nähneensä uuden ukon, toinen sanoi että pelästyi, kun mies näytti hänen isältään. Savanna itse veti johtopäätöksen, että nyt miestä haukutaan vanhan näköiseksi, vaikka kommentin tarkoitus oli, että - no, varmaan kuka tahansa meinaisi lentää perseelleen jos luulisi nähneensä isänsä tän palstaprinsessan kanssa.

Yhteistyössä