Hei Jätkä, yks asia sulle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23245483]Jos yhtään tarkemmin olet seurannut Savannan elämää,niin suurinta närää on aiheuttanut hänen perhekuvionsa,ei ulkonäkönsä. Tää on kuitenkin pääasiassa vanhempien palsta ja Savanna kertoilee parin päivän ryyppyreissuistaan vieraiden miesten luo,kun lapset ovat kotona isän kanssa. Isän,joka nyt ei enää kelpaa lapsillensa kun on liian köyhä ja asuu liian pienessä talossa. Veikkaan että tämäntyyppiset asiat on niitä,jotka ärsyttää lukijoita. Ja lisäksi,Savanna ei osaa antaa asioiden olla. Hän jatkaa jankuttamista samasta asiasta vaikka päiväkausia,nostelee omia ketjujaan,haastaa riitaa. Ja sit valittaa jälkeenpäin että hänen kimppuunsa hyökätään.[/QUOTE]

Hänen kimppuunsa EI SAA hyökätä, kuten ei kenenkään muunkaan kimppuun saa. Te aikuiset ihmiset selittelette kiusaamistanne sillä, millainen toinen henkilö on. Että kun hän tekee väärin, häntä saa haukkua huoraksi ja hänelle saa toivoa mitä kamalimpia asioita.

Ei, en ole kiinnittänyt huomiota siihen mitä Savanna sanoo, vaan siihen, mitä hänelle sanotaan. Ja miten omalla muka-paremmuudella puolustetaan sitä, että hän onkin tyhmä.

(Pakko puuttua tuohon ryyppäämiseen, siinä ei palstalaiset jää kakkoseksi eivätkä tosiaan ole oikeita henkilöitä sanomaan toisten elämäntyyleistä mitään kummoisempaa).

Alkuperäinen kirjoittaja UUSI TÄÄLLÄ;23245493:
Hei,
olen uusi täällä ja huomasin palstan tarjoavan varsin hyvää viihdettä. Jopa parempaa kuin kaunarit, sen verran häiriintynyttä porukkaa täällä on :)

Jotta voisin nauttia enemmän tästäkin viestiketjusta, voiko joku antaa pikku tiivistelmän siitä mitä tässä taustalla on ja kuka tämä venakko Milana oikein on?
Mikäli oikein ymmärsin, hänellä on siis:
lapsia
varakas mies, joka näyttää vanhalta
iso talo, jonka tosin on tuon vanhan ja varakkaan miehen nimissä
kaksisuuntainen mielialahäiriökö?

Uhh,, ja taas alkaa, haukkuminen että mies on vanha:) Sorry ei ole vanhaa, eikä meillä ole kaksisuntaista. Ollaan onnellisia ja mun mies näyttää hyvältä, tykkään hänestä:p+ kyllä on varakas

Alkuperäinen kirjoittaja UUSI TÄÄLLÄ;23245493:
Hei,
olen uusi täällä ja huomasin palstan tarjoavan varsin hyvää viihdettä. Jopa parempaa kuin kaunarit, sen verran häiriintynyttä porukkaa täällä on :)

Jotta voisin nauttia enemmän tästäkin viestiketjusta, voiko joku antaa pikku tiivistelmän siitä mitä tässä taustalla on ja kuka tämä venakko Milana oikein on?
Mikäli oikein ymmärsin, hänellä on siis:
lapsia
varakas mies, joka näyttää vanhalta
iso talo, jonka tosin on tuon vanhan ja varakkaan miehen nimissä
kaksisuuntainen mielialahäiriökö?

Kopioin eilisen tekstin: mahtoi aloittaa n. 2007 tai 2008 alkuvuodesta.. Annabel, Milanna85, Milanna, Savanna, ym. Aluksi kirjoitteli pääasiassa lapsista, ja ahdistuksestaan, masennuksestaan, huolestaan lasten terveydestä. Sisustuksesta ym joskus. Sitten kirjoitteli talon rakennuksesta, sitten mietti kehtaako alkaa strippariksi, palstalaisten kannustamana kokeili, ekaksi ei ollut hänen juttu, jatkoi silti, kohta oli täysin hänen juttu. Sitten alkoi yrityksen mietintä, kysyi joka pikku asian (veroista alkaen) täältä. Välillä kirjoitteli asiakkaistaan (siis strippaus), joistakin niin paljon että nimi tuli julki. Paljon muutakin, mutta pääasiassa näitä. Ja aina raporttia,mitä on ostanut.

Eli Virosta kotoisin oleva, äidinkieli venäjä, äidin kanssa muuttanut teininä Suomeen. Peruskoulun päästötodistus puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23245489:
Kyllä, minäkin olen tänne kuviani laittanut, mutta saa olla mun vuosien takainen tuttuni, että mut niistä kuvista tunnistaisi, jos kadulla kävelisin vastaan. Mulla ja ap:llä on myös se ero, että lapseni ovat jo aikuisia ja vuosia sitten jo kysyin heiltä itseltään, mitä voin heistä netissä kertoa ja mitä en. Myös heidän kuvistaan olen kysynyt luvan ja kummastakaan ei taida netissä olla mun laittamanani tuoreempaa kuvaa kuin kuvat vuodelta 2004 tai 2005. He ovat muuttuneet varsin paljon ulkonäöltään sen jälkeen. Muutankin tällä palstalla olen kertonut omista tai lasteni asioista ehkä noin 0,1%. Lopuista 99,9%:sta palstalaiset eivät tiedä mitään, jos eivät tunne mua myös irl. Minä en myöskään ala vikisemään, jos mua palstalla haukutaan.

Bannien syyt on ylläpidon, modejen ja bannatun välinen asia, joten valitettavasti en voi ap:n bannin syystä sen enempää kertoa. Mutta sen verran voin sanoa, että jos lehden kustantajaa tai palstalla kirjoittelijoita aletaan uhkailemaan rikosilmoituksella, niin asiaan varmasti puututaan. Kukaan ei päätä siitä puuttumisesta yksin vaan se tehdään joko yhteistyössä modejen ja ylläpidon kesken tai annetaan päätöksenteko suoraan kustantajalle.

Joku tunnistaa silti aina. Ei kukaan, joka kuviaan ja asioitaan netissä kertoo, ole "turvassa". Tässä ihmetyttää nyt se, että miksi Savanna on ainoa, jolle näistä huomautellaan modejenkin toimesta. Esim Mummeliisan ketjuissa en ole Jätkää nähnyt varoittelemassa. Tai Hyytikyppysen. Miksi näin?

Käsittääkseni Savanna sanoo takaisin vasta siinä vaiheessa, kun häntä aletaan huorittelemaan, hänen lapsiaan tai miestään nimitellä. Muuten Savanna ottaa kyllä uskomattoman paljon paskaa niskaansa hymy huulilla, eikä koskaan nimittele takaisin.

Et tietenkään voi yhden tietyn palstalaisen bannnien syytä kertoa, ymmärrän sen. Mutta se linja olisi syytä olla avoin, että mitä saa ja kuka saa ja mistä ne kolmen kuukauden bannit noin yleisesti ottaen on vaarana saada.

Hänen kimppuunsa EI SAA hyökätä, kuten ei kenenkään muunkaan kimppuun saa. Te aikuiset ihmiset selittelette kiusaamistanne sillä, millainen toinen henkilö on. Että kun hän tekee väärin, häntä saa haukkua huoraksi ja hänelle saa toivoa mitä kamalimpia asioita.

Ei, en ole kiinnittänyt huomiota siihen mitä Savanna sanoo, vaan siihen, mitä hänelle sanotaan. Ja miten omalla muka-paremmuudella puolustetaan sitä, että hän onkin tyhmä.

(Pakko puuttua tuohon ryyppäämiseen, siinä ei palstalaiset jää kakkoseksi eivätkä tosiaan ole oikeita henkilöitä sanomaan toisten elämäntyyleistä mitään kummoisempaa).

Kannattaa joskus kiinnittää huomiota myös siihen mitä se toinen osapuoli sanoo. Mitäs järkeä tuossa on,et ole lukenut Savannan kirjoituksia vaan pelkästään ne haukkumiskommentit? Et siis tiedä ketä puolustat? Ei saa haukkua. Mutta tämä on keskustelupalsta. Jos Savanna itse tekee aloituksen mustasukkaisesta miehestään tai lapsistaan,niin eikö niitä saa kommentoida? Vai pelkästään positiiviset kommentit on sallittuja? En usko että tää on mitenkään nimimerkkirajoitteista. Olkoon kuka tahansa täällä,mutta jos suoltaa tommosia juttuja,niin kyllä kattosin vähän kieroon :)

Uhh,, ja taas alkaa, haukkuminen että mies on vanha:) Sorry ei ole vanhaa, eikä meillä ole kaksisuntaista. Ollaan onnellisia ja mun mies näyttää hyvältä, tykkään hänestä:p+ kyllä on varakas
Mä en viitsisi millään lukea ketjujasi uudestaan, mutta muistaakseni sanoit itse miehesi olevan nelikymppinen. Jos kakskymppinen sanoo nelikymppistä vanhaksi, niin se ei mun mielestäni ole haukkumista. Sana "vanha" kun ei suomenkielessä ole haukkumasana vaan kuvastaa joki ikää tai ikää suhteessa johonkin muuhun. Ts esim mun mielestäni nelikymppinen on nuori ( onhan hän 10 vuotta mua nuorempi), mutta 19 v poikani mielestä taas nelikymppinen on vanha ( onhan hän 21 vuotta vanhempi).

[QUOTE="vieras";23245567]Kopioin eilisen tekstin: mahtoi aloittaa n. 2007 tai 2008 alkuvuodesta.. Annabel, Milanna85, Milanna, Savanna, ym. Aluksi kirjoitteli pääasiassa lapsista, ja ahdistuksestaan, masennuksestaan, huolestaan lasten terveydestä. Sisustuksesta ym joskus. Sitten kirjoitteli talon rakennuksesta, sitten mietti kehtaako alkaa strippariksi, palstalaisten kannustamana kokeili, ekaksi ei ollut hänen juttu, jatkoi silti, kohta oli täysin hänen juttu. Sitten alkoi yrityksen mietintä, kysyi joka pikku asian (veroista alkaen) täältä. Välillä kirjoitteli asiakkaistaan (siis strippaus), joistakin niin paljon että nimi tuli julki. Paljon muutakin, mutta pääasiassa näitä. Ja aina raporttia,mitä on ostanut.

Eli Virosta kotoisin oleva, äidinkieli venäjä, äidin kanssa muuttanut teininä Suomeen. Peruskoulun päästötodistus puuttuu.[/QUOTE]

Niin ja nyt alkuvuonna on jättänyt miehensä ja lastensa isän, ja muutti suoraan nykyisen luo lasten kanssa.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten paljon elämästään kertoo, miten paljon kuvia laittaa jne.??? Oikeuttaako se jatkuvaan haukkumiseen ja kiusaamiseen? Ilmeisesti modejen mielestä kyllä, kun ei ole täysin suomalaisesta valkolaisesta kysymys. Jätkä nyt on mikä on, se on huomattu jo ajat sitten. Toisille vain ei tuo reiluus ole selkäytimessä, mutta sivustakatsojat kyllä huomaavat!

Joku tuossa mainitsikin ihanan Mummeliisan, josta mäkin tykkään tosi paljon. Hän myös kertoo hyvin avoimesti perheestään ja tuskin on ainakaan pienilitä lapsilta tai lapsenlapsiltaan voinut lupia vielä kysellä. Hän ei rähise, mutta on kyllä yltiöavoin.

Keittiönoita jaa viisauttasi...Mikä ero on tuolla Mummeliisan ja Savannan paljastelulla? Kyllähän Savanna provoaa ja ymmärretysti sitten rähjää kun haukutaan. Jos hyvässä hengessä jakaa omalla naamallaan ja nimellään läheistensä tiedot, niin onko se ok?

[QUOTE="vieras";23245580]Joku tunnistaa silti aina. Ei kukaan, joka kuviaan ja asioitaan netissä kertoo, ole "turvassa". Tässä ihmetyttää nyt se, että miksi Savanna on ainoa, jolle näistä huomautellaan modejenkin toimesta. Esim Mummeliisan ketjuissa en ole Jätkää nähnyt varoittelemassa. Tai Hyytikyppysen. Miksi näin?

Käsittääkseni Savanna sanoo takaisin vasta siinä vaiheessa, kun häntä aletaan huorittelemaan, hänen lapsiaan tai miestään nimitellä. Muuten Savanna ottaa kyllä uskomattoman paljon paskaa niskaansa hymy huulilla, eikä koskaan nimittele takaisin.

Et tietenkään voi yhden tietyn palstalaisen bannnien syytä kertoa, ymmärrän sen. Mutta se linja olisi syytä olla avoin, että mitä saa ja kuka saa ja mistä ne kolmen kuukauden bannit noin yleisesti ottaen on vaarana saada.[/QUOTE]

Monen palstalaisen kanssa on käyty keskusteluja vain ja ainoastaan y-viestein eivätkä he yleensä ole kertoneet modeilta saamistaan y-viesteistä palstan puolella. Muut palstalaiset eivät siis edes tiedä, että asioista on jo asianomaisen kanssa keskusteltu. Jotkut palstalaiset haluavat kuitenkin repiä nämä "minä - vastaan - mode"-juttunsa täällä kaiken kansan keskellä, joten mikäpä siinä. Saahan sillä ainakin teetä ja sympatiaa.

Bannien pituus arvioidaan tapauskohtaisesti. Jollekin saattaa hyvinkin riittää yhden päivän banni, jollekin viikko, jollekin kuukausi jne. Bannin syy ja pituus eivät siis ole suoraan verrannollisia toisiinsa. Joitakin taas ei bannaaminen haittaa lainkaan, koska he osaavat kiertää saamansa bannin ja ovat varttin päästä bannin alkamisesta takaisin palstalla. Silloin ei auta muu kuin koittaa vaan poistella kirjoituksia. Ihannetilannehan aina on, jos "banniuhan alla" olevan palstailijan kanssa päästään sellaiseen yhteisymmärrykseen, että koko bannia ei tarvitse antaa lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23245600:
Mä en viitsisi millään lukea ketjujasi uudestaan, mutta muistaakseni sanoit itse miehesi olevan nelikymppinen. Jos kakskymppinen sanoo nelikymppistä vanhaksi, niin se ei mun mielestäni ole haukkumista. Sana "vanha" kun ei suomenkielessä ole haukkumasana vaan kuvastaa joki ikää tai ikää suhteessa johonkin muuhun. Ts esim mun mielestäni nelikymppinen on nuori ( onhan hän 10 vuotta mua nuorempi), mutta 19 v poikani mielestä taas nelikymppinen on vanha ( onhan hän 21 vuotta vanhempi).

Se on se asiayhteys. Kyllä sanalla vanha voi haukkua ja nimenomaan haukkumistarkoituksssahan tuota Savannan miestä on vanhaksi sanottu! Viisaan sen pitäisi se ymmrättää eikä viisastella.

Eiköhän se ole jokaisen oma asia miten paljon elämästään kertoo, miten paljon kuvia laittaa jne.??? Oikeuttaako se jatkuvaan haukkumiseen ja kiusaamiseen? Ilmeisesti modejen mielestä kyllä, kun ei ole täysin suomalaisesta valkolaisesta kysymys. Jätkä nyt on mikä on, se on huomattu jo ajat sitten. Toisille vain ei tuo reiluus ole selkäytimessä, mutta sivustakatsojat kyllä huomaavat!
Ei oikeuta, tietenkään. Ikävä kyllä meillä moderilla eikä edes lehden ylläpidolla ole mahdollisuuksia käydä takavarikoimassa kyseisetn kirjoittajien tietokoneita tukkapöllyn antamisesta puhumattakaan. Siksi olisikin erittäin toivottavaa, että niistä haukkumisista laitettaisiin tuohon "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille" linkki moderoitavaan ketjuun ja mielellään myös pitkissä ketjuissa vaikka kellonaika ja nimimerkki, jota haukkuja on viestissään käyttänyt. Tällä tavalla kaikista nopeimmin päästään poistamaan ne haukkumiset.

*muoks* Kaikista parasta tietysti olisi, jos palstalaiset lopettaisivat haukkumisen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";23245594]Kannattaa joskus kiinnittää huomiota myös siihen mitä se toinen osapuoli sanoo. Mitäs järkeä tuossa on,et ole lukenut Savannan kirjoituksia vaan pelkästään ne haukkumiskommentit? Et siis tiedä ketä puolustat? Ei saa haukkua. Mutta tämä on keskustelupalsta. Jos Savanna itse tekee aloituksen mustasukkaisesta miehestään tai lapsistaan,niin eikö niitä saa kommentoida? Vai pelkästään positiiviset kommentit on sallittuja? En usko että tää on mitenkään nimimerkkirajoitteista. Olkoon kuka tahansa täällä,mutta jos suoltaa tommosia juttuja,niin kyllä kattosin vähän kieroon :)[/QUOTE]

Sillä on eroa, sanooko mielipiteensä mielipiteenä, ehkä kärkkäästikin. Kuin että sanoo toista huoraksi, toivoo pahaa, toivoo hänen lähtevän pois. Ja siinä, ettei näe malkaa omassa silmässään ollenkaan, eikä omassa käytöksessään näe mitään väärää, kun onhan se toinen sentään kertonut sitä ja tätä.

Ei se tarkoita, että ei saa haukkua = puhukaa pelkästään positiivisia juttuja. Lapselle tämä ero voi tuntua vaikealta, aikuiselle luulisi että ei.

Sinä jatkat vain, kun Savanna on sanonut ja kertonut mustasukkaisesta miehestään ja aloituksia lapsistaan, niin häntä saa huoritella ja haukkua? Silloinhan aika montaa saisi, mutta kumma kyllä vain Savannan pitää lähteä.

Ihan vain aloitusviestin lukeneena on pakko todeta että nyt alkoi käymään Jätkää sääliksi. Järkeä yritetään tolkuttaa, mutta ei mene jakeluun. Eikä koskaan menekään, johan se on nähty.

Mutta edelleen; näiden kirjoitusten perusteella jos exäsi tekisi rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta (olettaen että kaikki kertomasi olisi totta eikä hurjaa, keksittyä tarinaa), se tulisi varmasti johtamaan syytteeseen. Nimien mainitseminen nykyisessä kunnianloukkauslaissa ei ole oleellista vaan se, onko uhriin kohdistunut halveksuntaa ja onko hän kokenut kärsimystä herjauksen johdosta. Suurin sakkorangaistus on jopa 10 000€..mutta varmaan se miljonääri sen maksaisi, ei sillä. Eikä se pointti ollutkaan tässä, vaan se, että kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyvät sun kirjoittelusi osalta sekä exäsi että nyxän exän suhteen.

Vaikka turhaa työtä sanoa - sinähän olet aina oikeassa.

Sillä on eroa, sanooko mielipiteensä mielipiteenä, ehkä kärkkäästikin. Kuin että sanoo toista huoraksi, toivoo pahaa, toivoo hänen lähtevän pois. Ja siinä, ettei näe malkaa omassa silmässään ollenkaan, eikä omassa käytöksessään näe mitään väärää, kun onhan se toinen sentään kertonut sitä ja tätä.

Ei se tarkoita, että ei saa haukkua = puhukaa pelkästään positiivisia juttuja. Lapselle tämä ero voi tuntua vaikealta, aikuiselle luulisi että ei.

Sinä jatkat vain, kun Savanna on sanonut ja kertonut mustasukkaisesta miehestään ja aloituksia lapsistaan, niin häntä saa huoritella ja haukkua? Silloinhan aika montaa saisi, mutta kumma kyllä vain Savannan pitää lähteä.

Olenko mä sanonut että saa huoritella ja haukkua? En mielestäni :) Alunperin ihmettelit porukan negatiivista suhtautumista Savannaan ja yritin selittää mistä se mielestäni johtuu. Mä en henk.koht. harrasta kaksinaismoralismia,joten en tuomitse toista sellaisista asioista joihin itsekin "syyllistyn". En tiedä mitä ajoit takaa tuolla tekstilläsi,sain sen kuvan että että olit sitä mieltä että Savanna ei ansaitse jutuillaan lainkaan negatiivista palautetta? Tai siis että niihin negatiivisiin kommentteihin ei mielestäsi ole mitään syytä.

Edellenkään Savannaa ei tuossa aiemmassa kukaan muu huoritellut ,kun hän itse sen aloituksessaan mainitsi ja se huorittelija oli ollut laivalla nykyisen miehen ex-vaimo!?
Lueppas Hiisukka koko ketju ennenkuin rupeat hatusta vetämään näitä juttuja...

Ihan vain aloitusviestin lukeneena on pakko todeta että nyt alkoi käymään Jätkää sääliksi. Järkeä yritetään tolkuttaa, mutta ei mene jakeluun. Eikä koskaan menekään, johan se on nähty.

Mutta edelleen; näiden kirjoitusten perusteella jos exäsi tekisi rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta (olettaen että kaikki kertomasi olisi totta eikä hurjaa, keksittyä tarinaa), se tulisi varmasti johtamaan syytteeseen. Nimien mainitseminen nykyisessä kunnianloukkauslaissa ei ole oleellista vaan se, onko uhriin kohdistunut halveksuntaa ja onko hän kokenut kärsimystä herjauksen johdosta. Suurin sakkorangaistus on jopa 10 000€..mutta varmaan se miljonääri sen maksaisi, ei sillä. Eikä se pointti ollutkaan tässä, vaan se, että kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyvät sun kirjoittelusi osalta sekä exäsi että nyxän exän suhteen.

Vaikka turhaa työtä sanoa - sinähän olet aina oikeassa.

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin aika monen palstalaisen exä tai anoppi tai työkaveri tai tai tai jne voisi nostaa syytteen kunnianloukkauksesta ja voittaa juttunsa. Tässä on nyt kyse siitä, miksi Savanna on se, jolle näistä asioista Jätkä kokee tarpeelliseksi huomautella, muut saavat jatkaa toimiaan ihan rauhassa. Plus se, että Savannaa saa nimitellä ja Savannasta saa tehdä aloituksia, joissa tarkoituksena on, yllätys yllätys, nimitellä Savannaa. Muista jos tuollaisia aloituksia tekisi, bannia seuraisi.

Ois parempi kun ap.n alotuksiin ei vastattais, kun tietää minkälainen show siitä tulee. Ei tällä jankkaamisella, haukkumisella saada mitään aikaseksi. Aikuisia ihmisiä, haukkuu minkä kerkee.

[QUOTE="vieras";23245974]Jos tuolle linjalle lähdetään, niin aika monen palstalaisen exä tai anoppi tai työkaveri tai tai tai jne voisi nostaa syytteen kunnianloukkauksesta ja voittaa juttunsa. Tässä on nyt kyse siitä, miksi Savanna on se, jolle näistä asioista Jätkä kokee tarpeelliseksi huomautella, muut saavat jatkaa toimiaan ihan rauhassa. Plus se, että Savannaa saa nimitellä ja Savannasta saa tehdä aloituksia, joissa tarkoituksena on, yllätys yllätys, nimitellä Savannaa. Muista jos tuollaisia aloituksia tekisi, bannia seuraisi.[/QUOTE]

Mun nähdäkseni tän asian tekee erilaiseksi nimenomaan se, miten paljon ap täällä itsestään on kertonut. Ja joo, kunnianloukkauslaki on se mikä on, jos joku itsensä tunnistaisi ja kokisi tulleensa loukatuksi niin siitä vaan vierailu poliisilaitokselle. Siis muidenkin kuin ap:n kohdalla. MUTTA edelleen, tässä on kyse siitä että hän on tunnistettava henkilö, hänen puhelinnumeronsa, nimensä, lastensa nimet, osoite yms yms ovat yleisessä tiedossa, toisin kuin nimettömällä palstalaisella, eikö? SE pahentaa asian. Kumma että se on niin vaikea käsittää.

Toisaalta jälleen, eri asia menisikö läpi jos ap:n ex sanoisi kokeneensa halveksuntaa, lähinnä täällä on sympatiaa tuon jatkuvan haukkumisen seurauksena herännyt miestä kohtaan...

Mä ainakin mietin, että olisi varmaan melko helppo selvittää missä savanna asuu. Yli 600 neliön asunto, 120 neliön olkkarilla, nyksä ex-nyrkkeilijä 40-vuotias kahden tyttären isä, Savanna n. 30-vuotias kahden lapsen äiti, vaateliike Turun keskustassa ja verkkokauppa, esiintynyt seksimessuilla, töissä ollut stripparina. Koti varmaan Turussa tai lähellä Turkua.

Noilla tiedoilla jo pötkii pitkälle, jos haluaisi ruveta stalkkaamaan irl.

Yhteistyössä