Hei Jätkä, yks asia sulle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23245242]Ai vieras?

Mitäpä hyvää olet Savannasta esim tänään sanonut? Lopeta Savannan ketjujen lukeminen, jos on pakko tulla niihin rääpimään päätään, etkä osaa lukea niitä kommentoimatta.[/QUOTE]

No hyeenat sitten lopettaa mun alootuksien ja viestien lukemisen jos teitä noin ärsytän.

Mulle riitti tämä naurettavuus eli anna mennä Savanna niin kauan kuin vielä ehdit ennen kuin taas banni napsuu. :wave:

Sä voi kohdistaa tällaiset aloituksesi ihan meille kaikille modeille sekä myös ylläpidolle eikä ainoastaan Jätkälle. Jätkä ei todellakaan tee modeilupäätöksiään yksin ja jotain yksittäisten viestien poistoja lukuunottamatta banneista ja muusta keskustellaan modejen ja ylläpidon kesken.

Olet aivan itse kertonut, kuka olet, miltä näytät, milloin lähdet laivalle ja kenen kanssa. Jos ja kun joku sut sieltä laivalta bongaa, niin Jätkän vikako se on? Sä et tunnu itse oikein tajuavan, että kertomalla yksityiselämästäsi niin, että pian puolet Suomesta sut tunnistaa, et yksinkertaisesti enää kykene säilyttämään sen paremmin omaa kuin lastesi ja läheistesi yksityisyyttä. Mun mielestä se on äärettömän surullista, koska pahimmassa tapausessa sun lapsesi saavat tietoonsa kaiken sen, mitä täällä kirjoittelet ja kenties joutuvat kuulemaan äidistään koulukavereiltaan. Netti on netti, mutta mun - ja luultavasti monen muunkin - mielestä sä tuot perheesikin liian lähelle nettimaailmaa. Voisin sanoa, että sulta puuttuu virtuaalinen itsesuojelukyky.

Huorittelut yms on toki kiellettyä ja siksi olisikin ystävällistä, jos sellaista huomaavat laittaisivat ketjun linkin tuohon "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille" -ketjuun. Kirjoitat tarkoituksella provosoivia aloituksia ja jos kukaan ei niihin tartu, nostat aloitustasi jo viiden minuutin päästä, kunnes haluamasi rähinä alkaa. Okei, luultavasti saat siitä jotain mielihyvää ja mitäpä se meille modeille sinällään kuuluukaan. Mutta älä kuvittele, että me modet seuraisimme aloituksiasi 24/7 tai edes kovinkaan aktiivisesti. Joten myös sinä voit laittaa tuohon mainitsemaani ketjuun, jos sinua on huoriteltu tms.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No mä en näe mitään syytä miksi pitääs olla kateellinen kenellekään täällä virtuaalimaailmassa. Sekin hämmästytti mua suuresti kun on ollut näitä alootuksia, että on ihastunut palstalaaseen. Siis ihastunut virtuaalihahmoon?! :O

Oletko jotenkin jättänyt huomiomatta sen, että virtuaalisen henkilön takana on oikea ihminen? Ja että vaikka hänen sanomansa on valhe, ei se silti tapahdu virtuaalimaailmassa. Siis, Savanna kertoo hulppeasta talostaan ja varakkaasta miehestä. Se voi herättää tavallisessa naisessa kateutta, koska sehän voi olla ihan totta, vaikka se on kerrottu virtuaalimaailmassa.

Jos tajusit.

Ihan miten vain. Sä et kuitenkaan tunne mua joten pääsi kiinni.

Ei saa ketään haukkua. Ei se munkaan mielestä ole oikeen, että ap:ta huoritellaan yms. Olenko sitten muka jossakin väittänyt se on oikeen?

"Ei saa ketään haukkua" sanoo tämä, joka on kunnostautunut nimittelemällä täällä muita toinen toistaan törkeimmillä nimityksillä, mm. juurikin huoraksi :laugh: :laugh: Ei jumalauta sanon minä :laugh: :laugh:

Jätkä nyt vain on kovin pätkä henkiseltä kapasiteetiltansa. Jätkä vois yrittää ottaa oppia Keittiksen tavasta hoitaa moden työnsä, mut Jätkä on kovin pätkä jne...

Tääl oli huomatvasti rauhallisempaa ja hauskempaa kun Venakko Milanna oli bannattuna. Tuntuu et haasta omilla jutuillaan ihan tarkoituksellisesti muita tappeluun. Et sit pääsee syyttää muita.

No miksi et antaisi Savanna elää sellaista elämää kun hän haluaa?

Antaa Savanna tehdä avauksia, mikä pakko niitä on kommentoida?

Joo,ei mikään. Tässä vaan on se,että jos kukaan ei kommentoi,niin tulee uusi avaus ja taas uusi,jonka jälkeen vielä yksi avaus liittyen siihen edelliseen avaukseen..Jotenkin rasittavaa. Ihan sama vaikka yrittäis työntää mielestään koko ihmisen,mutta ne kuitenkin hyppää silmille jatkuvasti.

LISÄKSI. Mä kovasti ihmettelen,että miksi Savanna jatkaa tätä,kun tietää jo valmiiksi kuinka ihmiset reagoivat. Hän on täällä käsittääkseni pyörinyt jo toista vuotta ainakin ja saa kokoajan negatiivista palautetta noilla jutuillaan. Mun täytyy kyllä sanoa,että itse en ehkä jaksaisi ottaa haukkuja vuosi toisensa jälkeen,päivittäin monta kertaa. Mitä Savanna haluaa? Mitä hän odottaa saavansa täältä? Jotenkin ristiriitaista minusta,että ensin kerjää verta nenästään ja sit itkee jälkeenpäin,vaikka tietää itsekin miten näissä aina käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23245288:
Sä voi kohdistaa tällaiset aloituksesi ihan meille kaikille modeille sekä myös ylläpidolle eikä ainoastaan Jätkälle. Jätkä ei todellakaan tee modeilupäätöksiään yksin ja jotain yksittäisten viestien poistoja lukuunottamatta banneista ja muusta keskustellaan modejen ja ylläpidon kesken.

Olet aivan itse kertonut, kuka olet, miltä näytät, milloin lähdet laivalle ja kenen kanssa. Jos ja kun joku sut sieltä laivalta bongaa, niin Jätkän vikako se on? Sä et tunnu itse oikein tajuavan, että kertomalla yksityiselämästäsi niin, että pian puolet Suomesta sut tunnistaa, et yksinkertaisesti enää kykene säilyttämään sen paremmin omaa kuin lastesi ja läheistesi yksityisyyttä. Mun mielestä se on äärettömän surullista, koska pahimmassa tapausessa sun lapsesi saavat tietoonsa kaiken sen, mitä täällä kirjoittelet ja kenties joutuvat kuulemaan äidistään koulukavereiltaan. Netti on netti, mutta mun - ja luultavasti monen muunkin - mielestä sä tuot perheesikin liian lähelle nettimaailmaa. Voisin sanoa, että sulta puuttuu virtuaalinen itsesuojelukyky.

Huorittelut yms on toki kiellettyä ja siksi olisikin ystävällistä, jos sellaista huomaavat laittaisivat ketjun linkin tuohon "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille" -ketjuun. Kirjoitat tarkoituksella provosoivia aloituksia ja jos kukaan ei niihin tartu, nostat aloitustasi jo viiden minuutin päästä, kunnes haluamasi rähinä alkaa. Okei, luultavasti saat siitä jotain mielihyvää ja mitäpä se meille modeille sinällään kuuluukaan. Mutta älä kuvittele, että me modet seuraisimme aloituksiasi 24/7 tai edes kovinkaan aktiivisesti. Joten myös sinä voit laittaa tuohon mainitsemaani ketjuun, jos sinua on huoriteltu tms.

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23245288:

Olet aivan itse kertonut, kuka olet, miltä näytät, milloin lähdet laivalle ja kenen kanssa. Jos ja kun joku sut sieltä laivalta bongaa, niin Jätkän vikako se on? Sä et tunnu itse oikein tajuavan, että kertomalla yksityiselämästäsi niin, että pian puolet Suomesta sut tunnistaa, et yksinkertaisesti enää kykene säilyttämään sen paremmin omaa kuin lastesi ja läheistesi yksityisyyttä. Mun mielestä se on äärettömän surullista, koska pahimmassa tapausessa sun lapsesi saavat tietoonsa kaiken sen, mitä täällä kirjoittelet ja kenties joutuvat kuulemaan äidistään koulukavereiltaan. Netti on netti, mutta mun - ja luultavasti monen muunkin - mielestä sä tuote perheesikin liian lähelle nettimaailmaa. Voisin sanoa, että sulta puuttuu virtuaalinen itsesuojelukyky.

Ja kuten sanottua, jos liikaa kertominen on syy bannata, bannia toivottavasti tasapuolisuuden nimissä annetaan myös Rollolle, Scarletille, Hyytikyppyselle ja muutamalle muullekin. Ja taitaa Keittiönoidankin kuva ja asiat olla palstalla aika tuttuja?=)

Selitätkö sinä, miksi Jätkä sitten aina on Savannan kimpussa? Ja miksi noita kolmen kuukauden banneja jaellaan vain Savannalle? Eikö nämä asiat olisi hyvä selittää ihan kaikille, niin selkiytyy se linja, jota te modena noudatatte ja odotatte palstalaisten noudattavan. Ei tulisi sitten niitä yllätysbanneja ja puolueelliseksi syyttelyä niin herkästi.

Keittis osaa perustella hyvin kun Jätkä vaan vittuilee. Kun Jätkän argumentit loppuu niin veetuilu alkaa...tui tui vaan.

Ja Scarlett.... :laugh:

Savanna..älä kerro kaikkea tänne..!

[QUOTE="Fiz";23245329]Tääl oli huomatvasti rauhallisempaa ja hauskempaa kun Venakko Milanna oli bannattuna. Tuntuu et haasta omilla jutuillaan ihan tarkoituksellisesti muita tappeluun. Et sit pääsee syyttää muita.[/QUOTE]

Täällä ei ollut Savannan aloituksia, mutta hänestä kyllä puhuttiin. Ja nyt hänen kimpussaan on jälleen samat ihmiset. Mikään ei ole muuttunut, mutta vain Savannaa syytetään paluusta ja huonosta palstakäyttäytymisestä.

Oletko jotenkin jättänyt huomiomatta sen, että virtuaalisen henkilön takana on oikea ihminen? Ja että vaikka hänen sanomansa on valhe, ei se silti tapahdu virtuaalimaailmassa. Siis, Savanna kertoo hulppeasta talostaan ja varakkaasta miehestä. Se voi herättää tavallisessa naisessa kateutta, koska sehän voi olla ihan totta, vaikka se on kerrottu virtuaalimaailmassa.

Jos tajusit.

Mä en ymmärrä sitä,että aina pitää vedota tuohon kateuteen. Eikö voi muuten olla erimieltä asioista,onko siinä taustalla aina kateus? Ei mulle tee heikkoo jos jossain on kaunis,fiksu,hyvin toimeentuleva ja onnellisessa liitossa elävä upea nainen. Mulla on omat asiat niinkuin mä haluan ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni,vaikka en miljonääri olekaan. Eikö kritiikkiä osata käsitellä muuten kuin vetämällä siltä pohja pois ja kateuskortti esiin? Onko se liian vaikea asia käsitellä,jos joutuukin tajuamaan että se toinen voi olla jopa oikeassa ja hänen sanomisissaan voi piillä totuudensiemen? Näköjään jonkunlainen itsesuojelukeino tuo kateuteen vetoaminen,silloin automaattisesti korottaa itsensä sen toisen yläpuolelle ja voi jättää "alempiarvoisen" kommentit huomiotta. Eli suomeks sanottuna,ei tartte kattoa peiliin.

[QUOTE="vieras";23245389]Mä en ymmärrä sitä,että aina pitää vedota tuohon kateuteen. Eikö voi muuten olla erimieltä asioista,onko siinä taustalla aina kateus? Ei mulle tee heikkoo jos jossain on kaunis,fiksu,hyvin toimeentuleva ja onnellisessa liitossa elävä upea nainen. Mulla on omat asiat niinkuin mä haluan ja olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni,vaikka en miljonääri olekaan. Eikö kritiikkiä osata käsitellä muuten kuin vetämällä siltä pohja pois ja kateuskortti esiin? Onko se liian vaikea asia käsitellä,jos joutuukin tajuamaan että se toinen voi olla jopa oikeassa ja hänen sanomisissaan voi piillä totuudensiemen? Näköjään jonkunlainen itsesuojelukeino tuo kateuteen vetoaminen,silloin automaattisesti korottaa itsensä sen toisen yläpuolelle ja voi jättää "alempiarvoisen" kommentit huomiotta. Eli suomeks sanottuna,ei tartte kattoa peiliin.[/QUOTE]

Varmasti sitä käytetään liikaa, vaikka toisaalta taas se joskus paistaa läpi ihan sanattoman selvästi.

En muista enää, kuka tässä ketjussa otti sen ensimmäisenä esille. Ehkä se olin minä, ehkä joku muu. Mutta en keskittyisi nyt siihen kuitenkaan, vaan tähän epätasa-arvoon mikä täällä vallitsee. Kaikki on aina sen vika, joka on vähänkään erilainen tai kuvansa tänne laittanut. En käsitä miksi Savanna on vapaata riistaa täällä, miksi sanotaan että hän on tyhmä ja hänen pitäisi pysyä poissa.

Miksi häntä saa sanoa tyhmäksi? Kun kaunista, hoikkaa stripparia lykästää miesrintamalla niin ai kamalaa. Siis tämä siitä kaikesta tulee mieleen, ihminen se olen minäkin.

Ei se siitä johdu, että näyttää yksityisyyttään, rahojaan, syyliään.
Totuus on, ettemme hyväksy hänen elämäntyyliään.
Hänhän on silmissämme prostituoitu,
joku toivoisi ehkä, että jopa mukiloitu.
Jos hän olisi niinkuin äiti, niinkuin hyvä nainen,
olisi juoruilunsa hyväksyttävää vainen.

Varmasti sitä käytetään liikaa, vaikka toisaalta taas se joskus paistaa läpi ihan sanattoman selvästi.

En muista enää, kuka tässä ketjussa otti sen ensimmäisenä esille. Ehkä se olin minä, ehkä joku muu. Mutta en keskittyisi nyt siihen kuitenkaan, vaan tähän epätasa-arvoon mikä täällä vallitsee. Kaikki on aina sen vika, joka on vähänkään erilainen tai kuvansa tänne laittanut. En käsitä miksi Savanna on vapaata riistaa täällä, miksi sanotaan että hän on tyhmä ja hänen pitäisi pysyä poissa.

Miksi häntä saa sanoa tyhmäksi? Kun kaunista, hoikkaa stripparia lykästää miesrintamalla niin ai kamalaa. Siis tämä siitä kaikesta tulee mieleen, ihminen se olen minäkin.

Jos yhtään tarkemmin olet seurannut Savannan elämää,niin suurinta närää on aiheuttanut hänen perhekuvionsa,ei ulkonäkönsä. Tää on kuitenkin pääasiassa vanhempien palsta ja Savanna kertoilee parin päivän ryyppyreissuistaan vieraiden miesten luo,kun lapset ovat kotona isän kanssa. Isän,joka nyt ei enää kelpaa lapsillensa kun on liian köyhä ja asuu liian pienessä talossa. Veikkaan että tämäntyyppiset asiat on niitä,jotka ärsyttää lukijoita. Ja lisäksi,Savanna ei osaa antaa asioiden olla. Hän jatkaa jankuttamista samasta asiasta vaikka päiväkausia,nostelee omia ketjujaan,haastaa riitaa. Ja sit valittaa jälkeenpäin että hänen kimppuunsa hyökätään.

[QUOTE="mii";23245365]Keittis osaa perustella hyvin kun Jätkä vaan vittuilee. Kun Jätkän argumentit loppuu niin veetuilu alkaa...tui tui vaan.

Ja Scarlett.... :laugh:

Savanna..älä kerro kaikkea tänne..![/QUOTE]

Kyllä Jätkä on sanonut ihan samat Keittiksen sanomat asiat Savannalle väh. 10 kertaa. Aina ei jaksa toistaa itseään, kuvittelisin.

Ja peesi, Savanna, älä kerro kaikkea tänne!! PLIIS.

[QUOTE="vieras";23245350]Ja kuten sanottua, jos liikaa kertominen on syy bannata, bannia toivottavasti tasapuolisuuden nimissä annetaan myös Rollolle, Scarletille, Hyytikyppyselle ja muutamalle muullekin. Ja taitaa Keittiönoidankin kuva ja asiat olla palstalla aika tuttuja?=)

Selitätkö sinä, miksi Jätkä sitten aina on Savannan kimpussa? Ja miksi noita kolmen kuukauden banneja jaellaan vain Savannalle? Eikö nämä asiat olisi hyvä selittää ihan kaikille, niin selkiytyy se linja, jota te modena noudatatte ja odotatte palstalaisten noudattavan. Ei tulisi sitten niitä yllätysbanneja ja puolueelliseksi syyttelyä niin herkästi.[/QUOTE]
Kyllä, minäkin olen tänne kuviani laittanut, mutta saa olla mun vuosien takainen tuttuni, että mut niistä kuvista tunnistaisi, jos kadulla kävelisin vastaan. Mulla ja ap:llä on myös se ero, että lapseni ovat jo aikuisia ja vuosia sitten jo kysyin heiltä itseltään, mitä voin heistä netissä kertoa ja mitä en. Myös heidän kuvistaan olen kysynyt luvan ja kummastakaan ei taida netissä olla mun laittamanani tuoreempaa kuvaa kuin kuvat vuodelta 2004 tai 2005. He ovat muuttuneet varsin paljon ulkonäöltään sen jälkeen. Muutankin tällä palstalla olen kertonut omista tai lasteni asioista ehkä noin 0,1%. Lopuista 99,9%:sta palstalaiset eivät tiedä mitään, jos eivät tunne mua myös irl. Minä en myöskään ala vikisemään, jos mua palstalla haukutaan.

Bannien syyt on ylläpidon, modejen ja bannatun välinen asia, joten valitettavasti en voi ap:n bannin syystä sen enempää kertoa. Mutta sen verran voin sanoa, että jos lehden kustantajaa tai palstalla kirjoittelijoita aletaan uhkailemaan rikosilmoituksella, niin asiaan varmasti puututaan. Kukaan ei päätä siitä puuttumisesta yksin vaan se tehdään joko yhteistyössä modejen ja ylläpidon kesken tai annetaan päätöksenteko suoraan kustantajalle.

Hei,
olen uusi täällä ja huomasin palstan tarjoavan varsin hyvää viihdettä. Jopa parempaa kuin kaunarit, sen verran häiriintynyttä porukkaa täällä on :)

Jotta voisin nauttia enemmän tästäkin viestiketjusta, voiko joku antaa pikku tiivistelmän siitä mitä tässä taustalla on ja kuka tämä venakko Milana oikein on?
Mikäli oikein ymmärsin, hänellä on siis:
lapsia
varakas mies, joka näyttää vanhalta
iso talo, jonka tosin on tuon vanhan ja varakkaan miehen nimissä
kaksisuuntainen mielialahäiriökö?

Yhteistyössä