V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan miten vain. Sä et kuitenkaan tunne mua joten pääsi kiinni.
Ei saa ketään haukkua. Ei se munkaan mielestä ole oikeen, että ap:ta huoritellaan yms. Olenko sitten muka jossakin väittänyt se on oikeen?
No mä en näe mitään syytä miksi pitääs olla kateellinen kenellekään täällä virtuaalimaailmassa. Sekin hämmästytti mua suuresti kun on ollut näitä alootuksia, että on ihastunut palstalaaseen. Siis ihastunut virtuaalihahmoon?! :O
Ei saa ketään haukkua. Ei se munkaan mielestä ole oikeen, että ap:ta huoritellaan yms. Olenko sitten muka jossakin väittänyt se on oikeen?
No miksi et antaisi Savanna elää sellaista elämää kun hän haluaa?
Antaa Savanna tehdä avauksia, mikä pakko niitä on kommentoida?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23245288:Sä voi kohdistaa tällaiset aloituksesi ihan meille kaikille modeille sekä myös ylläpidolle eikä ainoastaan Jätkälle. Jätkä ei todellakaan tee modeilupäätöksiään yksin ja jotain yksittäisten viestien poistoja lukuunottamatta banneista ja muusta keskustellaan modejen ja ylläpidon kesken.
Olet aivan itse kertonut, kuka olet, miltä näytät, milloin lähdet laivalle ja kenen kanssa. Jos ja kun joku sut sieltä laivalta bongaa, niin Jätkän vikako se on? Sä et tunnu itse oikein tajuavan, että kertomalla yksityiselämästäsi niin, että pian puolet Suomesta sut tunnistaa, et yksinkertaisesti enää kykene säilyttämään sen paremmin omaa kuin lastesi ja läheistesi yksityisyyttä. Mun mielestä se on äärettömän surullista, koska pahimmassa tapausessa sun lapsesi saavat tietoonsa kaiken sen, mitä täällä kirjoittelet ja kenties joutuvat kuulemaan äidistään koulukavereiltaan. Netti on netti, mutta mun - ja luultavasti monen muunkin - mielestä sä tuot perheesikin liian lähelle nettimaailmaa. Voisin sanoa, että sulta puuttuu virtuaalinen itsesuojelukyky.
Huorittelut yms on toki kiellettyä ja siksi olisikin ystävällistä, jos sellaista huomaavat laittaisivat ketjun linkin tuohon "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille" -ketjuun. Kirjoitat tarkoituksella provosoivia aloituksia ja jos kukaan ei niihin tartu, nostat aloitustasi jo viiden minuutin päästä, kunnes haluamasi rähinä alkaa. Okei, luultavasti saat siitä jotain mielihyvää ja mitäpä se meille modeille sinällään kuuluukaan. Mutta älä kuvittele, että me modet seuraisimme aloituksiasi 24/7 tai edes kovinkaan aktiivisesti. Joten myös sinä voit laittaa tuohon mainitsemaani ketjuun, jos sinua on huoriteltu tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23245288:Sä voi kohdistaa tällaiset aloituksesi ihan meille kaikille modeille sekä myös ylläpidolle eikä ainoastaan Jätkälle. Jätkä ei todellakaan tee modeilupäätöksiään yksin ja jotain yksittäisten viestien poistoja lukuunottamatta banneista ja muusta keskustellaan modejen ja ylläpidon kesken.
Olet aivan itse kertonut, kuka olet, miltä näytät, milloin lähdet laivalle ja kenen kanssa. Jos ja kun joku sut sieltä laivalta bongaa, niin Jätkän vikako se on? Sä et tunnu itse oikein tajuavan, että kertomalla yksityiselämästäsi niin, että pian puolet Suomesta sut tunnistaa, et yksinkertaisesti enää kykene säilyttämään sen paremmin omaa kuin lastesi ja läheistesi yksityisyyttä. Mun mielestä se on äärettömän surullista, koska pahimmassa tapausessa sun lapsesi saavat tietoonsa kaiken sen, mitä täällä kirjoittelet ja kenties joutuvat kuulemaan äidistään koulukavereiltaan. Netti on netti, mutta mun - ja luultavasti monen muunkin - mielestä sä tuote perheesikin liian lähelle nettimaailmaa. Voisin sanoa, että sulta puuttuu virtuaalinen itsesuojelukyky.
Huorittelut yms on toki kiellettyä ja siksi olisikin ystävällistä, jos sellaista huomaavat laittaisivat ketjun linkin tuohon "Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille" -ketjuun. Kirjoitat tarkoituksella provosoivia aloituksia ja jos kukaan ei niihin tartu, nostat aloitustasi jo viiden minuutin päästä, kunnes haluamasi rähinä alkaa. Okei, luultavasti saat siitä jotain mielihyvää ja mitäpä se meille modeille sinällään kuuluukaan. Mutta älä kuvittele, että me modet seuraisimme aloituksiasi 24/7 tai edes kovinkaan aktiivisesti. Joten myös sinä voit laittaa tuohon mainitsemaani ketjuun, jos sinua on huoriteltu tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23245344:Kuka ei oppinut bannistaan yhtään mitään?
Oletko jotenkin jättänyt huomiomatta sen, että virtuaalisen henkilön takana on oikea ihminen? Ja että vaikka hänen sanomansa on valhe, ei se silti tapahdu virtuaalimaailmassa. Siis, Savanna kertoo hulppeasta talostaan ja varakkaasta miehestä. Se voi herättää tavallisessa naisessa kateutta, koska sehän voi olla ihan totta, vaikka se on kerrottu virtuaalimaailmassa.
Jos tajusit.
Varmasti sitä käytetään liikaa, vaikka toisaalta taas se joskus paistaa läpi ihan sanattoman selvästi.
En muista enää, kuka tässä ketjussa otti sen ensimmäisenä esille. Ehkä se olin minä, ehkä joku muu. Mutta en keskittyisi nyt siihen kuitenkaan, vaan tähän epätasa-arvoon mikä täällä vallitsee. Kaikki on aina sen vika, joka on vähänkään erilainen tai kuvansa tänne laittanut. En käsitä miksi Savanna on vapaata riistaa täällä, miksi sanotaan että hän on tyhmä ja hänen pitäisi pysyä poissa.
Miksi häntä saa sanoa tyhmäksi? Kun kaunista, hoikkaa stripparia lykästää miesrintamalla niin ai kamalaa. Siis tämä siitä kaikesta tulee mieleen, ihminen se olen minäkin.