Hei Jätkä, yks asia sulle!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katso hei itseä, joka mun keskusteluun tunkeet itseä, miten pahoja miehiä minulla ja miten paska mä on, vaikka itse oot, no en sano mitään.... ihminen kenellä ei ehkä oma elämää ole, hanki kulta jo

Itsehän sinä niitä miehiäsi olet haukkunut.
Itse sinä olet parin viikon ryyppyreissuasi täällä tilitellyt viime syksynä.
Itsehän sinä nämä asiat tuot julki kaikille ,jopa kolmellekymmenelletuhannelle ihmiselle päivittäin joista suurin osa ei ole edes kirjautunut palstalle vaan ties mitä hörhöjä!?
Itsesuojeluvaistoa nainen,itsesuojeluvaistoa!

Katso hei itseä, joka mun keskusteluun tunkeet itseä, miten pahoja miehiä minulla ja miten paska mä on, vaikka itse oot, no en sano mitään.... ihminen kenellä ei ehkä oma elämää ole, hanki kulta jo

Kuules rouva vainoharhaisuus, mä osallistun todella harvoon sun ketjuuhin koska mä en suoraan sanottuna kestä tuollaasta tyyppiä. Sun paluun jälkeen olen osallistunut 3 tai 4 sun ketjuun ja niitä ketjuja on kuitenkin kymmeniä jo ja niissä viestejä sivutolkulla.

Ja mikä mä sitten muka olen? Itsenäinen nainen joka haluaa oikian miehen jos edes enää ikinä parisuhdetta haluaa, niin kaikilla ei ole pakottava tarve olla koko ajan jonkun kanssa vaan yksinkin pärjää ja monesti paljon paremmin. Kyllä todellakin olen mielummin yksin kuin miehen kanssa joka on totaalinen tossukka tai sairaalloisen mustasukkaanen kontrollifriikki.

Mä tuskin olen mitenkään kummallinen kun olen sitä mieltä, että kumppanin pitää olla normaali ja parisuhteen terve. Ja sun parisuhteista ei ole saanut mitenkään tervettä kuvaa ja tuskin olen yksin tämän mielipiteeni kanssa.

Kyllä, olen mielummin ilman miestä ja elän rakkaan tyttäreni kanssa kuin kärsin.

Mä luulen Savanna että sua rauhoitellaan kertomasta yksityiskohtia sun lähipiiristä, että sä olet tunnistetettava oikeasta elämästä, etkä pelkkä nikki. Kyllähän sun kuva on ollut täällä ja muuta...

Eri asiahan se mun on täällä anoppiani parjata kun ei kukaan tiedä kuka olen tai vielä vähemmän kuka anoppini on.

Toisaalta täällä on monella kuvaketjuissa kuviaan ja siten ovat myös tunnistettavia...hmmm. Olen myös sitä mieltä että noi viha-aloitukset Savannaa kohtaan ylittää hyvän maun rajan ja ne ihan yhtä lailla bannin arvoisia. Samoin ei voi pedofiilitella kenenkään puolisia sun muuta.

Ota vähän rauhallisemmin Savanna. Musta on kivaa kun sä oot täällä. Ettei ne heivaa sua taas ulos täältä. Niin ja tämä sun aloitus on aika agressiivinen.

[QUOTE="vieras";23245093]Savanna kyllä näkee haukkumista siellä missä sitä ei ole. Kaksi palstalaista siis ilmoitti nähneensä uuden ukon, toinen sanoi että pelästyi, kun mies näytti hänen isältään. Savanna itse veti johtopäätöksen, että nyt miestä haukutaan vanhan näköiseksi, vaikka kommentin tarkoitus oli, että - no, varmaan kuka tahansa meinaisi lentää perseelleen jos luulisi nähneensä isänsä tän palstaprinsessan kanssa.[/QUOTE]

Tässä puhutaan nyt huorittelusta, ei jonkun ulkonäön kommentoimisesta.

[QUOTE="vieras";23245083]Minustakin Savannan jutut menee nyt vähän yli,mutta tuosta olen samaa mieltä,että miksi savannan haukkujia ei bannata.
Uus mies on haukuttu hyväksikäyttäjäksi,pedofiiliksi,tappajaksi,narsistiksi ja ties miksi.Savannaa huoritellaan jatkuvasti oli hän palstalla tai ei.Tekemällä tehdään aloituksia jossa yritetään saada palstalaiset haukkumaan häntä.
Sama ajojahti on Rollolaista kohtaan.
Tsemppiä Savanna.[/QUOTE]

NÄIN

Me tiedämme missä sinä asut, mikä olet koulutukseltasi, olemme nähneet kuvia kodistasi, sinusta ja lapsestasi. Lapsesi nimen tiedämme myös, se on ****. Kaiken tämän olet itse kertonut.

Saako sinua haukkua, huoritella, sinusta tehdä jatkuvaa pilaa ilman että kenenkään tarvitsee siihen puuttua? Että se on sinun oma vikasi, onko oikein?

Tottakai Rieputirallaa saa kertoa mitä vain itsestään, lapsestaan, miehestään jne. koska se on OPETTAJA ja siten automaattisesti tositosi fiksu ihminen. Savanna taas ei ole OPETTAJA, joten se ei saa puhua mitään ja lisäksi sitä on lupa kaikkien nimitellä mitä inhottavimmilla nimityksillä.

Niin ja tuo yks mode joka on aina ja joka paikassa Savannan kimpussa saa aivan varmasti seksuaalista mielihyvää Savannan kiusaamisesta. Itse asiassa luulen, että se saa orkun aina kun saa bannattua Savannan.. tui tui.

[QUOTE="vieras";23245093]Savanna kyllä näkee haukkumista siellä missä sitä ei ole. Kaksi palstalaista siis ilmoitti nähneensä uuden ukon, toinen sanoi että pelästyi, kun mies näytti hänen isältään. Savanna itse veti johtopäätöksen, että nyt miestä haukutaan vanhan näköiseksi, vaikka kommentin tarkoitus oli, että - no, varmaan kuka tahansa meinaisi lentää perseelleen jos luulisi nähneensä isänsä tän palstaprinsessan kanssa.[/QUOTE]

Juu,jos katsoo et oma 50v.isä on 26-vuotiaan kanssa ja hämmästelee sitä niin Savannan oma johtopäätös on tästä se jotta hänen mies on vanhan näköinen(ja taitaa olla savannan vaiettu oma mielipide asiasta...).

Kuules rouva vainoharhaisuus, mä osallistun todella harvoon sun ketjuuhin koska mä en suoraan sanottuna kestä tuollaasta tyyppiä. Sun paluun jälkeen olen osallistunut 3 tai 4 sun ketjuun ja niitä ketjuja on kuitenkin kymmeniä jo ja niissä viestejä sivutolkulla.

Ja mikä mä sitten muka olen? Itsenäinen nainen joka haluaa oikian miehen jos edes enää ikinä parisuhdetta haluaa, niin kaikilla ei ole pakottava tarve olla koko ajan jonkun kanssa vaan yksinkin pärjää ja monesti paljon paremmin. Kyllä todellakin olen mielummin yksin kuin miehen kanssa joka on totaalinen tossukka tai sairaalloisen mustasukkaanen kontrollifriikki.

Mä tuskin olen mitenkään kummallinen kun olen sitä mieltä, että kumppanin pitää olla normaali ja parisuhteen terve. Ja sun parisuhteista ei ole saanut mitenkään tervettä kuvaa ja tuskin olen yksin tämän mielipiteeni kanssa.

Kyllä, olen mielummin ilman miestä ja elän rakkaan tyttäreni kanssa kuin kärsin.

Miksi osallistut ollenkaan, jos kaikki sanottava on se, mitä vikaa Savannassa tai suhteissaan on? Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi olla myös hiljaa.

[QUOTE="hohhoijaa";23245105]Öh, mä kyllä väittäisin, ettei Jätkä ole Savannalle kade yhtään mistään. Ihan vaan sivuhuomautuksena.[/QUOTE]

Peesi! Mä en tajua mistä Savannalle pitääs olla kateellinen. Joo on rahaa, mutta ei se näköjään onnea tuo kun elämä on niin epätasaasta. En mä ainakaan tuollaasta elämää halua vaan mielummin olen sitten pienituloonen ja elän rauhallista, tasaasta ja mulle mielekästä elämää.

Laittakaa nyt herrantähden tuolle Savannalle tänne se oma osio mihin saa purkaa vaikka koko elämänsä,mutta ihan rehellisesti sanottuna,tää palsta on PILALLA!!! Tartteeko kaikkien muiden sietää miljoonaa aloitusta päivässä tuossa etusivulla,joissa ei ole mitään järkeä?!

Miksi niitä samoja asioita ei voi puida yhdessä ketjussa,eihän täällä saa olla miljoonaa aloitusta Satuhäille tai jollekin BigBrotherillekaan? Muuten ois joo kiva palsta,mutta ei noita Venakon tekstejä voi jättää huomioimatta,kun joka toinen aloitus on hänen,koskien tuota samaa paskanjauhantaa mikä jatkuu päivästä toiseen!

Joten,voisko ne kaikki yhdistää yhteen ketjuun tai siirtää jonnekkin hevonperseeseen,ei tää oo enää keskustelupalsta,tää on Savannan pyörittämä sairas irvikuva siitä palstasta mitä tää oli ennen ja tässä välillä,kun Venakko oli poissa. Ugh. Olen puhunut.

Ja sinusta emme ole saanet tervettä kuvaa muutenkaan, tämä neiti suuttuu ihan kaikesta ja on negatiivisen, harmaahiiri-suomalaisnaisen oikea perikuva. Mutta häntäkään ei saa haukkua, mutta Savannaa saa?

[QUOTE="vieras";23245184]Miksi osallistut ollenkaan, jos kaikki sanottava on se, mitä vikaa Savannassa tai suhteissaan on? Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, voi olla myös hiljaa.[/QUOTE]

Kaikki sanottava? Taas luettu näköjään perssilmällä mun tekstejä.

Eikö tuo tummennettu kohta pitääsi sitten muistaa jokaasen mustan ja harmaan kohdalla eikä vain yhden nikin?

Peesi! Mä en tajua mistä Savannalle pitääs olla kateellinen. Joo on rahaa, mutta ei se näköjään onnea tuo kun elämä on niin epätasaasta. En mä ainakaan tuollaasta elämää halua vaan mielummin olen sitten pienituloonen ja elän rauhallista, tasaasta ja mulle mielekästä elämää.

Kyllä minä näen miksi toiset ovat hänelle kateellisia. Jos ei elämänsisällöstä, niin puitteista ainakin. Ja minä olen mieluiten sekä onnellinen että hyvätuloinen hyvätuloisen puolisoni kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin;23245167:
Juu,jos katsoo et oma 50v.isä on 26-vuotiaan kanssa ja hämmästelee sitä niin Savannan oma johtopäätös on tästä se jotta hänen mies on vanhan näköinen(ja taitaa olla savannan vaiettu oma mielipide asiasta...).

Se isä oli nuorempi, aikuisen naisen isähän voi olla ihan vaikka 36 v.

Ja sinusta emme ole saanet tervettä kuvaa muutenkaan, tämä neiti suuttuu ihan kaikesta ja on negatiivisen, harmaahiiri-suomalaisnaisen oikea perikuva. Mutta häntäkään ei saa haukkua, mutta Savannaa saa?

Ihan miten vain. Sä et kuitenkaan tunne mua joten pääsi kiinni.

Ei saa ketään haukkua. Ei se munkaan mielestä ole oikeen, että ap:ta huoritellaan yms. Olenko sitten muka jossakin väittänyt se on oikeen?

Kaikki sanottava? Taas luettu näköjään perssilmällä mun tekstejä.

Eikö tuo tummennettu kohta pitääsi sitten muistaa jokaasen mustan ja harmaan kohdalla eikä vain yhden nikin?

Ai vieras?

Mitäpä hyvää olet Savannasta esim tänään sanonut? Lopeta Savannan ketjujen lukeminen, jos on pakko tulla niihin rääpimään päätään, etkä osaa lukea niitä kommentoimatta.

No miksi et antaisi Savanna elää sellaista elämää kun hän haluaa?

Antaa Savanna tehdä avauksia, mikä pakko niitä on kommentoida?

Kyllä minä näen miksi toiset ovat hänelle kateellisia. Jos ei elämänsisällöstä, niin puitteista ainakin. Ja minä olen mieluiten sekä onnellinen että hyvätuloinen hyvätuloisen puolisoni kanssa :D

No mä en näe mitään syytä miksi pitääs olla kateellinen kenellekään täällä virtuaalimaailmassa. Sekin hämmästytti mua suuresti kun on ollut näitä alootuksia, että on ihastunut palstalaaseen. Siis ihastunut virtuaalihahmoon?! :O

Haha et osallistu, siis harvoin osallistut, niin todellakin...

Voi voi, normaalia miestä, mikä on se normaali rajaa on sitten sun mielestä?:D Kaikki vaan paskoja sulle, ainakin mun miehiä. Juu Cinderella odottaa sitten siitä prinssia, kyllä se vielä tulee sua hakemaan?
Kuka helvetissä sulle sanoi että en ole onnellinen? Rouva vainoharhaisuus taidat itse olla:D

Ja niriset ja nariset miehenpuutettas. Älä kuule jauha paskaa, miestä se sinäkin vailla oot, mutta et saa.

Yhteistyössä