En ymmärrä mut mitä teitä vaiva?:D että aina pitää olla vain mun kimpussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on ihan sama miltä kukakin näyttää. Mitä tekee työkseen tai elääkö sossun tuilla vaiko jollain muulla.
Mutta sitä en aina ymmärrä mikä tarve on oksentaa koko elämänsä suruineen ja iloineen nettiin. Ja miksi ei voi ottaa vastaan rakentavaa kritiikkiä jos ihmiset sitä antaa.
En myöskään ymmärrä miksi täytyy haukkua kenenkään ulkonäköä
oli kyseessä ap, hänen uusi mies tai kukaan muukaan.
Enkä käsitä miksi ihmiset jotka ei ymmärrä vaikka apn juttuja leimataan kateellisiksi.
Onni on usein kiinni ihan muissa asioissa kun strippamisella tienatuissa rahoissa tai miljonäärimiehessä. Siksi toi kateuskortti ei vaan aukene mulle.

En ole haukkumisen kannalla oikeastaan missään enkä juuri jaksa ketjuihisi edes kommentoida. Mutta et kai ihan oikeasti väitä että sinua ihmetyttää se miksi saat noin paljon (negatiivista) huomioa? :D

Ehkö joku voikin kadehtia joitain osia elämästäsi, mutta en usko että loppupelissä monikaan olisi halukas toukan paikan tullen vaihtamaan osia. Ihmisille kokevat erilaiset asiat tärkeiksi ja vaikka aikas moni on sitä mieltä että rahalla on oma merkityksensä ja olisi helpottavaa jos pystyisi välttymään taloudellisilta huolilta, silti varmaan moni arvostaa jonkinlaista rauhaa ja harmoniaa elämässään. Jopa niin korkealle että miljoonien sijaan ottaa mielummin sen velkaisen tuvan jossa saa elellä rauhassa oman perheensä kanssa, osaten arvostaa niitä asioita mitä ovat omalla työllään hankkineet. Tuo elämä jatkuvine juhlimisineen, juomisineen sekä se että kaikki "ihana" tuntuu pyörivän materian ympärillä voi kuulostaa monesta turhan levottomalta. Siihen lisäksi se että lasten kasvatuksessa monet ovat varmaan aika lailla eri linjoilla voi myös saada elämäsi kuulostamaan varsin vieraalta eikä niin houkuttelevalta.

Tästäkin ketjusta näet Savanna, että todellakin SUURIN osa vastanneista on liikkeellä ihan ystävällisessä mielessä. Tuntuu, että suodatat kaikista ketjuista nämä ihan normaalit kommentit ja tartut vain niihin, joista voi hyvin provosoitua ja pahoittaa mielensä :(

Todella harvassa on ne, jotka sua tai sun miestäs tai elämäntyylisiä suoraan haukkuu, sua huorittelee tms. Ja aika monet ovat esittäneet asiansa hyvin ystävällisesti, mutta ihmetellen ja kummeksuen sitä rahankäyttöä ja minäkeskeisyyttä. Se varmaan sallittaneen nettimaailmassakin ihan niin kuin reaalielämässäkin?

Mä en käsitä miten Savanna voi luulla kaikkien kadehtivan häntä? Eikö vois ajatella niin että jokaisen elämässä on ne omat onnen aiheet,ei kaikki tuu iloisiksi tai onnellisiksi samoista asioista.

Mä olen joka päivä onnellinen siitä,että mulla on ihana mies jonka kanssa ollaan oltu kymmenen vuotta yhdessä.

Mulla on ihanat,terveet ja fiksut lapset,kaunis koti joka on MEIDÄN mittapuullamme tarpeeksi iso meidän perheelle.

On rahaa ruokaan ja vaatteisiin,on rahaa matkustella silloin tällöin. Mä en ymmärrä mitä sellaista multa puuttuu että mun pitäisi sairaalloisesti kadehtia jonkun toisen elämää? En mä vaihtais mun rakkaita miljonäärimieheen tai mukavaa duuniani shampanjakänneihin tiistai-iltana.

Mä olen joskus kokeillut isossa ihmisjoukoissa, joissa kukaan ei ole katsonut muhun päin, sellaista että erittäin kovalla äänellä kysyn MIKSI KAIKKI TUIJOTTAA MUA?!?!

Tällä ketjulla lienee täysin sama tarkoitus.

Tuskin se kenellekään on ongelma, miten ja millasta elämää vietät ja kenen kans. Mut se on kyllä ihan yleisesti paheksuttavaa ja NOLOA, että elät sitä elämääs netissä ja oot aivan törkeän huomionhakuinen, tälläkin aloituksella sen taas tuot esiin.

Turhaa tietysti sitä kenenkään on sulle yrittää takoa päähän, kun ei mee perille.

Anteeksi nyt vähän ohi aiheen kysymys, Milana, mutta saanko udella miksi päädyit eroon edellisen miehesi kanssa?

Entä miten tyttäresi ovat suhtautuneet asiaan? Tai uuteen mieheesi? :)

miksi olla kateellinen ihmiselle,jonka elämä perustuu vain ja ainoastaan materialle ja rahalle?oman elämäni tärkeimmät kriteerit ovat terveys ( itse ja kaikki läheiset on terveitä ) ,rakkaus ( rakastan miestäni,vaikkei mikään miljonääri olekaan,vaan ihan tavallinen "työläinen" ) ja työ ( vakityö,säännölliset tulot )..mitä kauneuteen tulee,niin ne kuvat mitä olen savannasta nähnyt,niin ihan normaalin näköinen tyttönen,ei mitenkään hätkähdyttävän kaunis mun mielestä,mutta kauneushan on katsojan silmissä :)

Tätä pitää peesata :)
Lisäksi erittäin tärkeitä minulle ainakin ovat lukuisat ystävät ja sukulaiset :)

juu todellain, mä en ees teijän elämästä lue, kun mua kinosta enemmän mitä mulla on

Miksi sä et halua uskoa että muutkin ihmiset voivat olla onnellisia kuin vain sinä? Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä? Ja miksi pitäisi olla kiinnostunut sinun elämästäsi kun et sinäkään ole kiinnostunut meistä?

Oletko rehellisesti sitä mieltä,että sinä olet ainoa onnellinen ihminen maan päällä ja muut ihmiset ovat onnettomia ja kadehtivat sinua?

juu todellain, mä en ees teijän elämästä lue, kun mua kinosta enemmän mitä mulla on

Ehkä tässä on osa syy tähän ongelmaan?

Jos siis vaikka jättäisit ne itseäsi ja omaa elämääsi (rahojasi ostamisiasi) koskevat ketjut vähemmälle ja alkaisit kommentoida muiden ketjuihin, osoittaisit kiinnostusta myös muiden elämää kohtaan niin sinusta voisi saada erilaisen kuvan. Ja jos palstalla toisit enemmän esille omia mielipiteitäsi näkemyksiäsi ja ylipäätään elämänkokemuksiasi noiden osteskelulistojesi sijaan sinua opittaisiin tuntemaan muutoinkin. Jos mieheesi ja lapsiisi liittyen kirjoittisit siitä miksi heistä välitlt, mitä hauskaa teette yhdessä ja mistä heihin liittyvistä asioista olet ehkä huolissasi ilman että noihin asioihin liitty raha niin sinusta saisi ihmisenä erilaisen kuvan ja saamasi palaute olisi sen mukaista.

Savanna,onko sulle mitään arvoa sillä että sulla on kaksi tervettä lasta? Oletko heistä ylpeä ja onnellinen? Tekisivätkö he sinut onnelliseksi vaikka olisit köyhä?

Onko raha ainoa asia,joka tekee sinut onnelliseksi?

Osaatko oikeasti rakastaa? Jos nyt tulisi Kimi Räikkönen ja tahtoisi sinut vaimokseen,niin jättäisitkö nykyisen miehesi?

Ulkonäkö kuulema mulla niin ruma että voi voi, tissitön venakko strippari. Tuntu kun täällä missejä palstailee
Joka toisen mielestä olen horo
Kaikki mitä teen niin teen väärin
Jos pidän hauska niin voi voi
Kaikki mun aloitukset on p.asta ja aina mun pakko bannia saada jokainen se toivo, paitsi kun saan joka päivää mua tänne takas huudetaan
Haukutte mun elämää, ettei kateeks käy, kun tuntu että elän aivan niin huonosti että pakko mulle naura
Nauratte jopa mun firmalle, mikä rättejä mä myyn
Mun x miehelle, että se kuulema oli tossukka ja vaiks mitä
Uus mies on kans joku sinnepäin ja pedofili ja vanha ja ruma ja muutakin

Saako kysyä minkälainen se täydellinen elämää teillä on?

Kun ainakin must tuntu että mulla on sellainen elämää, että ainakin monet halusivat elää noin niin kuin esim mä nyt elään, kun mulla uuden miehen kaa menee kaikki loistavasti, mulla on kaikki mitä haluan eikä rahaa ongelma ja vielä on rakkautta, sekä 2 ihanaa lasta tai anteeksi 4 jo:) kun uudella miehellä on ne 2 ja ne pitää mua niin että olen heijän bestis ja paras

Hyvä jos ap elät sellaista elämää kun haluat ja olet itse siihen tyytyväinen, se on pääasia. En tiedä miksi sinulla niin kova tarve hakea huomiota/hyväksyntää/(mitä?) kaikille tekemisillesi täältä palstalla? Oletko kuitenkin epävarma itsestäsi ja siitä mitä teet?

Itse en ole sinua rumilla nimillä koskaan haukkunut eikä tyyliini kuulun myöskään ihmisten arvosteleminen ulkonäön perusteella.

Kuten olet varmaan näistä vastauksista huomannut useimmat meistä muista eivät haluaisi elää kuten sinä elät- onko se jotenkin vaikeaa hyväksyä tai ymmärtää?

Itselleni riittää oma ja läheisteni terveys, ihana mies ja lapset, hyvä ammatti ja työ ja sen myötä toimeentulo, kiva asunto, oikeat ystävät ja harrastukset- se on minulle paras resepti hyvään ja onnelliseen elämään <3

[QUOTE="vieras";23265491]Savanna,onko sulle mitään arvoa sillä että sulla on kaksi tervettä lasta? Oletko heistä ylpeä ja onnellinen? Tekisivätkö he sinut onnelliseksi vaikka olisit köyhä?

Onko raha ainoa asia,joka tekee sinut onnelliseksi?

Osaatko oikeasti rakastaa? Jos nyt tulisi Kimi Räikkönen ja tahtoisi sinut vaimokseen,niin jättäisitkö nykyisen miehesi?[/QUOTE]

Totta kai jättäisi. Kimillä on enemmän rahaa ja lisäksi Kimi on superjulkkis, jonka rinnalla Milannakin saisi kaipaamansa julkisuutta ja huomiota.

Saako kysyä minkälainen se täydellinen elämää teillä on?

Mulle täydellinen elämä on elää tässä hetkellä missä nyt elän. Mulla on aviomies ja meillä on ihanat lapset. Kummatkin opiskelleet unelma-ammatit itselleen. Rahaa on riittävästi myös vähän ylimääräiseen. Minulla on ihania ystäviä ja tukiverkosto, aina löytyy lapsenvahti jos tarvitsee. Tällä hetkellä olen taas kotiäiti ja se on ihanaa ja sitten menen takaisin opiskelemaan ja sekin on ihanaa.
Olen onnellinen ja tasapainoinen. ELämä on tosiaankin täydellistä :)

Yhteistyössä