Sanoinko pahasti? Mulle suututtiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23410602]Eikö kukaan ymmärrä huumoria? minusta tuo oli hyvä heitto vaikkakin hieman vittuileva sävy. olisin ehkä sanonut samalla tavalla![/QUOTE]

80% olisi sanonut samalla tavalla ja olleet todella tyytyväisiä, ne on tässä nämä muutamat taas jotks kommentoivat omaa mahtavuuttaan. Nimimerkillä jos toisellakin.

Huomaanpa taas kuinka lapsellista porukkaa aikuiset ihmiset voi olla. Se, että lähtivät reissuun juuri silloin, voi olla tökeröä käytöstä. Mutta tuommoisilla kommenteilla ap itse vajoaa ihan samalle tasolle. Mun miehen veli oli reissussa juuri silloin kun meillä oli häät. Ja on vielä yksinäinen. Eikä meillä kummallakaan olisi tullut mieleenkään noin lapsellisesti suhtautua siihen. Mä olen tätä mieltä. Jos joku käyttäytyy mua kohtaan typerästi, mä en ainakaan vajoa samalle tasolle. Ja munkin mielestä se, että on sana hallussa, tarkoittaa ihan muuta kuin tuommoista vittuilua.

Kyllä tulee aika kävelymatto mieleen sellaisesta tyypistä, joka kakisematta nielee sen, että oma sisarus päättää mennä reissulle häihin osallistumisen sijasta. Jos mun sisko tekis niin, niin kyllä suuttuisin.

Eli mun mielestä ihan asiallisesti lauottu, kyllä pitää vähän huumorilla ladattua kritiikkiä omista typeristä tekemisistään kestää.

Kyllä tulee aika kävelymatto mieleen sellaisesta tyypistä, joka kakisematta nielee sen, että oma sisarus päättää mennä reissulle häihin osallistumisen sijasta. Jos mun sisko tekis niin, niin kyllä suuttuisin.

Eli mun mielestä ihan asiallisesti lauottu, kyllä pitää vähän huumorilla ladattua kritiikkiä omista typeristä tekemisistään kestää.

Siinäpä tämä lyhyesti ja ytimekkäästi!!!

[QUOTE="minna";23410681]Huomaanpa taas kuinka lapsellista porukkaa aikuiset ihmiset voi olla. Se, että lähtivät reissuun juuri silloin, voi olla tökeröä käytöstä. Mutta tuommoisilla kommenteilla ap itse vajoaa ihan samalle tasolle. Mun miehen veli oli reissussa juuri silloin kun meillä oli häät. Ja on vielä yksinäinen. Eikä meillä kummallakaan olisi tullut mieleenkään noin lapsellisesti suhtautua siihen. Mä olen tätä mieltä. Jos joku käyttäytyy mua kohtaan typerästi, mä en ainakaan vajoa samalle tasolle. Ja munkin mielestä se, että on sana hallussa, tarkoittaa ihan muuta kuin tuommoista vittuilua.[/QUOTE]

Olikos hän lupautunut johonkin tehtävään siellä teidän häissänne ennenkuin teki päätöksen lähteä reissuun?

[QUOTE="vieras";23410709]Olikos hän lupautunut johonkin tehtävään siellä teidän häissänne ennenkuin teki päätöksen lähteä reissuun?[/QUOTE]

Tavallaan. Siis auttamiseen ennen ja jälkeen juhlan, ja ehkä juhlankin aikana.

Ihan oikein sanoit. Olen vähän vastaavassa tilanteessa. Mitään en ole sanonut enkä sano, mutta saattaa tulla tärkeämpää menoa häitten aikaan. Kuten vaikka mökkireissu.

Vaikka hyö olisivat käyttäytyny kuinka paskasti, niin tyhmempi on aina se joka jatkaa... että siitä voit miettiä. Ja niille jotka laskee ton tilannekomiikan piikkiin, on just sellasia ihmisiä joiden "tilanneKOMIIKKA" mua henkilökohtasesti vituttaa niin paljon, et sellasia immeisiä mulla ei paljoo kavereissa olekkaan :) Näsäviisaus on musta ihmisen kiro.

Ajatellaanpa me ihmiset niin erilailla asioista. Minusta ap ei ollut tökerö vaan tämä tuleva morsmaikku joka ei vaivautunut ap:n häihin vaan varasi matkan silloin.
Ap:n huumori oli juurikin sellaista hurttia tilannesidonnaista herjan-heittoa mitä me ainakin lähipiirissä viljelemme (ja ei tod. ole kettuilua, rajua huumori saattaa välillä olla, mutta jokainen osaa nauraa itselleenkin). =)

Vaikka hyö olisivat käyttäytyny kuinka paskasti, niin tyhmempi on aina se joka jatkaa... että siitä voit miettiä. Ja niille jotka laskee ton tilannekomiikan piikkiin, on just sellasia ihmisiä joiden "tilanneKOMIIKKA" mua henkilökohtasesti vituttaa niin paljon, et sellasia immeisiä mulla ei paljoo kavereissa olekkaan :) Näsäviisaus on musta ihmisen kiro.

No meitä on joka lähtöön, toiset on kynnysmattoja ja toiset ei.

Ajatellaanpa me ihmiset niin erilailla asioista. Minusta ap ei ollut tökerö vaan tämä tuleva morsmaikku joka ei vaivautunut ap:n häihin vaan varasi matkan silloin.
Ap:n huumori oli juurikin sellaista hurttia tilannesidonnaista herjan-heittoa mitä me ainakin lähipiirissä viljelemme (ja ei tod. ole kettuilua, rajua huumori saattaa välillä olla, mutta jokainen osaa nauraa itselleenkin). =)

juu, olen huomannut että täällä palstalla on todella paljon ihmisiä jotka toimivat toisten kynnysmattoina. Heidän mielestään mistään ei saisi valittaa, vaikka kohtelu olisi huonoa. Jos kaupassa on tarjoustuote loppu ja ilmossa on selvästi että vielä viikon kestää tarjous, eli tuotetta pitäisi olla runsaasti, ei ole mitääään syytä vaatia hyvitystä tilalle, vaikka olisit ajanut kilometreja sen tuotteen perässä jne. jotkut vain on luotu olemaan kynnysmattoina, he vain sanovat että kiva kun vetäsit kuonoon, vetäse vielä palateski.

Mutta voiko sen yksipuolisesti päättää, että tämä mitä minä sanon, on hauskaa ja on huumoria? Vähän samallatapaa kuin kiusaamisessa, usein kuulee kiusaajan sanovan, että no se on vaan läppää, turha suuttua. (vähän huono vertaus, myönnän) Mutta kun ei ole oikeasti just sukulaisestakaan (ymmärsin, että on kyse veljen vaimosta, joka on avioliiton kautta sukua) kyse, niin voiko olettaa, että tämä uudempi perheenjäsen sitten ymmärtää samalla tapaa nämä heitot, kuin lapsuudenperheen sisarukset ja heidän vanhempansa? Tai pitää ymmärtää? Myönnän, että ketjun kuluessa olen ollut taipuvainen ajattelemaan, että no ei se nyt niin paha heitto ollut, mutten mielelläni ajattelisi, että tahallinen ilkeys (jota moni sanoo viljelevänsä, vaikkei ap sanonutkaan siitä varsinaisesti olleen kyse, enemmän lipsautuksesta) olisi hyvä juttu tai hauska juttu. Minun on tietty siinä mielessä huono sanoa, etten ikinä ole keksinyt yhtäkään nasevaa heittoa oikealla hetkellä ja jos jotain yritän, niin tulee yleensä noloja möläyksiä, joita pääsen ihan pian katumaan ja häpeämään.

hyvä heitto :) ehkäpä nyt kuitenkin kannattaa seuraavalla kerralla tavatessa kysellä niistä tulevista häistä ja onnitella.. niin ei katkeroidu se miehen sisko
se on ihan ok kuittailla tuollaisista asioista, ja sen jolle kuittaillaan tulisi se ymmärtää ja katsoa peiliin..
(niin olen minäkin tehnyt kun aiheesta morsian mulle kettuili)

[QUOTE="Lilii lisänimetön";23410831]Voi luoja. Eli sun mielestäsi ihminen on kynnysmatto, jos käyttäytyy fiksusti/aikuismaisesti ja antaa asian olla?[/QUOTE]

Kyllä! Se fiksu on aina se joka antaa asian olla. Maksat ittes kipeeksi lounaspöydästä, saat jämät raappia jos sitäkään, sinä vain käyttäydyt fiksusti ja aikuismaisesti... eräässä lounaspaikassa möivät soosia, lihasoosia, lihat oli tosin loppuneet ajat sitten. Asian huomasin ja kävin tiskillä sanomassa että tuokaas sitä lihasoosia lisää, ei oo, en minä maksa 10e perunoista ja soosista, toivat sitten meidän pöytään kaikille leikkeleet. Viereisessä pöydässä joku sun kaltainen mutisi ettei hänkään saanu ku perunoota ja soosia, mutta oli aikuinen eikä valittanut, maksoipa pernoista jasoosista kympin. Elämä on... toinen ottaa vastaan sen mitäö se antaa, toinen vaatii vähän enemmän...

[QUOTE="vieras";23410865]Kyllä! Se fiksu on aina se joka antaa asian olla. Maksat ittes kipeeksi lounaspöydästä, saat jämät raappia jos sitäkään, sinä vain käyttäydyt fiksusti ja aikuismaisesti... eräässä lounaspaikassa möivät soosia, lihasoosia, lihat oli tosin loppuneet ajat sitten. Asian huomasin ja kävin tiskillä sanomassa että tuokaas sitä lihasoosia lisää, ei oo, en minä maksa 10e perunoista ja soosista, toivat sitten meidän pöytään kaikille leikkeleet. Viereisessä pöydässä joku sun kaltainen mutisi ettei hänkään saanu ku perunoota ja soosia, mutta oli aikuinen eikä valittanut, maksoipa pernoista jasoosista kympin. Elämä on... toinen ottaa vastaan sen mitäö se antaa, toinen vaatii vähän enemmän...[/QUOTE]

:headwall: En jaksa enää. Ilmeisesti mitä tahansa saa verrata mihin tahansa. :D Nyt oli kyse toisen ihmisen loukkaamisesta ja siitä, onko fiksua loukata toista takaisin - ei jostain ravintolan lihasoossista tai asiakaspalautteesta.

Yhteistyössä