E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä et ole vielä tavannut muaopcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796637:Nettideittejä oon välillä katsellut, mutta ei ne oikein nappaa. Mua ahdistaa, kun jokaisen miehen profiilissa lukee että ne etsii sporttista ja laihaa kaunotarta, enkä mä ole sporttinen enkä laihakaan kuten jo alussa sanoin. Mulla on naiselliset muodot ja tykkään kyllä ulkoilusta ja hyötyliikunnasta jne, mutta en ole mikään jumpissa ja kuntosaleilla juoksija kuitenkaan. Joten epä mahdu niihin sporttisen kriteereihin mitenkään.
peesi! tai sitten se ongelma on ne lapset ja liikakilot.
Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796896:Miksi lapset tai liikakilot ois ongelma? Ei ne muillakaan ole, muutkin "lapselliset" on löytäneet uuden rakkauden. Ja minua lihavammatkin on löytäneet elämäänsä rakkauden. Eriasia ehkä ois, jos mulla ois vaikka kymmenen lasta tai viiskymmentä kiloa ylipainoa.
Ja ikäkään ei ole enää alle kolmenkymmenen..
Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796993:Kuka mistäkin.
Jos ei liity painoon eikä ulkonäköön (hyvä), niin mihinkä sitten..? Luonteeseen? Pitäis keksiä, mikä mussa on niin pahasti vinksahtanutta, että se estää miesten ihastumisen muhun. Jotenkin tuntuu, että jos mun luonteessa ois pahasti jotain vikaa, niin siltikin ehkä joku ihastuis ja tahtois tehdä lähempää tuttavuutta. Rakastumisenhan se luonnevika estää.. Ja silloinkin joku orpo piru rakastuis kuitenkin. (Tiedän, koska olen itse ollut se orpo piru kerran elämässäni..)
Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796993:Kuka mistäkin.
Jos ei liity painoon eikä ulkonäköön (hyvä), niin mihinkä sitten..? Luonteeseen? Pitäis keksiä, mikä mussa on niin pahasti vinksahtanutta, että se estää miesten ihastumisen muhun. Jotenkin tuntuu, että jos mun luonteessa ois pahasti jotain vikaa, niin siltikin ehkä joku ihastuis ja tahtois tehdä lähempää tuttavuutta. Rakastumisenhan se luonnevika estää.. Ja silloinkin joku orpo piru rakastuis kuitenkin. (Tiedän, koska olen itse ollut se orpo piru kerran elämässäni..)
Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23796896:Miksi lapset tai liikakilot ois ongelma? Ei ne muillakaan ole, muutkin "lapselliset" on löytäneet uuden rakkauden. Ja minua lihavammatkin on löytäneet elämäänsä rakkauden. Eriasia ehkä ois, jos mulla ois vaikka kymmenen lasta tai viiskymmentä kiloa ylipainoa.
Ja ikäkään ei ole enää alle kolmenkymmenen..
Alkuperäinen kirjoittaja Yksinäinen lyhyt mies;23797050:Eikun treeniin, etenkin peppu kannattaa saada kuosiin. Ja rima "alemmas". Provot kuteet sitten baariin, niin kyllä seuraa löytyy. Ja anna mahis muillekkin kuin pitkille tummille komistuksille. Joku hiukan rumempinaamainen tai kenties lyhempi kaveri saattais arvostaa sua enempi kuin ne jotka saa kenet vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Seitsemän vuotta sinkkuna;23797110:Oisko hyviä vinkkejä, miten toisin esille sen, että kaipaan parisuhdetta ja rakkautta olematta kuitenkaan epätoivoinen?
Tuli kokeiluluontoinen ajatus: Jospa luopuisit hetkeksi, kokeeksi tuosta jälkimmäisestä vaateesta. Ketäpä lopulta haittaa, jos maan päällä kävelee myöhemmin yksi tai kaksi miestä, jotka ajattelevat, että tuo taisi olla vähän epätoivoinen? Keskittyisit hetkeksi vain tuohon ensimmäiseen ehtoon, saisit ehkä vähän vaihtelua toteutukseen.