Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, ja naisen syy on, jos hänet raiskataan. Mitäs pukeutui lyhyeen hameeseen.

Joo, eri kokoluokan asioita, tiedän, mutta sama logiikka silti. Vika ei ole siinä, joka kuvansa laittaa näkyviin, vaan haukkujissa. Miksi palstan meininki ei voisi olla sellainen, ettei ketään haukuta?

no jos ei kuvaa laita esille tyyliin miks mä oon muka niin ruma..niin eihän sillon haukkumisiakaan tule?jos tekis vaikka joskus alotuksen; haluan uudistua,vinkkejä ( enkä siis tarkoita ap:ta tällä esimerkillä ),niin silloin ehkä moni keskittyisi antamaan niitä vinkkejä..nythän tässä kysyttiin mielipidettä..ja eihän oikeassakaan elämässä voi kaikista tykätä,mutta harvemmin livenä kukaan tuntemattomia kehtaa haukkua..mä en näe nettihaukkumisissa ja raiskauksissa mitään samaa logiikaa..kumpikaan ei ole oikein tietenkään,mutta kuten sanoin,jos ei kestä krittiikkiä,ei ehkä kannata kuvia laittaa palstoille..

[QUOTE="vieras";23903256]Voi ap, sä oot kaunis, hyväluonteinen ja oikein positiivinen ilopilleri =)[/QUOTE]

Peesi, oikein ystävällinen tilanteessa kuin tilanteessa ja säilyttää hermonsa vaikka mitä kävis :)

no jos ei kuvaa laita esille tyyliin miks mä oon muka niin ruma..niin eihän sillon haukkumisiakaan tule?jos tekis vaikka joskus alotuksen; haluan uudistua,vinkkejä ( enkä siis tarkoita ap:ta tällä esimerkillä ),niin silloin ehkä moni keskittyisi antamaan niitä vinkkejä..nythän tässä kysyttiin mielipidettä..ja eihän oikeassakaan elämässä voi kaikista tykätä,mutta harvemmin livenä kukaan tuntemattomia kehtaa haukkua..mä en näe nettihaukkumisissa ja raiskauksissa mitään samaa logiikaa..kumpikaan ei ole oikein tietenkään,mutta kuten sanoin,jos ei kestä krittiikkiä,ei ehkä kannata kuvia laittaa palstoille..

No kun noita haukkumisia tuli toisessa ketjussa joka ei edes koskenut kauneutta. Joku harmaa oli vain eri mieltä ja kävi persoonaan käsiksi.

Minusta Scarlett on ihan mukiinmenevän näköinen. Mutta mitä minä tietäisin, tälläinen putkiaivo ;)

se, että joku laittaa naamansa näkyviin tällaiseen paikkaan, ei ole mikään oikeutus sille, että saa herjata mielin määrin. Vastuu haukkumisesta on aina vain ja ainoastaan haukkujalla.

Onko olenko muka ruma, kysymykseen vastattava, et ole olet kaunis. Minun mielestäni jos joku kysyy ulkonäöstään siihen saa vastata rehellisesti. Ei tietenkää pidä haukkua ja herjata, mutta pääasiassa asiallista keskusteluahan tämäkin ketju on.

Onko olenko muka ruma, kysymykseen vastattava, et ole olet kaunis. Minun mielestäni jos joku kysyy ulkonäöstään siihen saa vastata rehellisesti. Ei tietenkää pidä haukkua ja herjata, mutta pääasiassa asiallista keskusteluahan tämäkin ketju on.

Jos olisit lukenut muutakin kuin otsikon, olisit huomannut että ap ei oikeastaan kysynyt onko hän ruma tai miksi. Kysymys oli miksi häntä haukutaan rumaksi ketjuissa jotka ei käsittele kauneutta/rumuutta.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
[QUOTE="pahvi";23903321]Siis ulkonäöstä en sano mitään mutta tämä Scarlett on jumalattoman typerä nainen.[/QUOTE]

Sinä taas olet huonotapainen, loukkaava ja tarpeettoman ilkeä. Typeryys ei ole vika, mutta nuo sinun ominaisuutesi ovat. Eikä Scarlett ole minusta typerä.

[QUOTE="vieras";23903306]Jos olisit lukenut muutakin kuin otsikon, olisit huomannut että ap ei oikeastaan kysynyt onko hän ruma tai miksi. Kysymys oli miksi häntä haukutaan rumaksi ketjuissa jotka ei käsittele kauneutta/rumuutta.[/QUOTE]

Näit sitten varmaan mun ensimmäisen vastauksenkin, joka oli suora vastaus aloitukseen. Mutta yleensähän nämä ketjut rönsyilevät ja kun kivaakin näytettiin, niin luontevasti sitä itsekin alkaa pohtia, että onko ap kaunis vai ruma vai jotain siltä väliltä.

[QUOTE="pahvi";23903321]Siis ulkonäöstä en sano mitään mutta tämä Scarlett on jumalattoman typerä nainen.[/QUOTE]

ja sä oot varmaan kuullut sanonnan, että olet itse sellainen miksi toista haukut:whistle:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä