Vähän eri asia on raiskaus kuin palstalla haukkuminen? Tai ainakin mun mielestä...
Et sitten osaa lukea? Hohhoijaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähän eri asia on raiskaus kuin palstalla haukkuminen? Tai ainakin mun mielestä...
Et sitten osaa lukea? Hohhoijaa.
Joo, ja naisen syy on, jos hänet raiskataan. Mitäs pukeutui lyhyeen hameeseen.
Joo, eri kokoluokan asioita, tiedän, mutta sama logiikka silti. Vika ei ole siinä, joka kuvansa laittaa näkyviin, vaan haukkujissa. Miksi palstan meininki ei voisi olla sellainen, ettei ketään haukuta?
Musta tuntuu, että vastaan mä mitä tahansa mihin tahansa niin mä joidenkin mielestä vain jankutan.
no jos ei kuvaa laita esille tyyliin miks mä oon muka niin ruma..niin eihän sillon haukkumisiakaan tule?jos tekis vaikka joskus alotuksen; haluan uudistua,vinkkejä ( enkä siis tarkoita ap:ta tällä esimerkillä ),niin silloin ehkä moni keskittyisi antamaan niitä vinkkejä..nythän tässä kysyttiin mielipidettä..ja eihän oikeassakaan elämässä voi kaikista tykätä,mutta harvemmin livenä kukaan tuntemattomia kehtaa haukkua..mä en näe nettihaukkumisissa ja raiskauksissa mitään samaa logiikaa..kumpikaan ei ole oikein tietenkään,mutta kuten sanoin,jos ei kestä krittiikkiä,ei ehkä kannata kuvia laittaa palstoille..
se, että joku laittaa naamansa näkyviin tällaiseen paikkaan, ei ole mikään oikeutus sille, että saa herjata mielin määrin. Vastuu haukkumisesta on aina vain ja ainoastaan haukkujalla.
Jos ketjun otsikko on:
# Miksi mä muka olen niin kamalan ruma?
Niin kyllä siinä kaivaa verta nenästään. Joka sivumennen sanoen ei mikään kaunistus ole. Edes tuossa naamassa.
Onko olenko muka ruma, kysymykseen vastattava, et ole olet kaunis. Minun mielestäni jos joku kysyy ulkonäöstään siihen saa vastata rehellisesti. Ei tietenkää pidä haukkua ja herjata, mutta pääasiassa asiallista keskusteluahan tämäkin ketju on.
Ei kait se nyt ihan noinkaan mene?
Et kertonut ikääsi?
Palstalogiikan mukaan mä en voi miestä saada ulkonäköni takia. Just. Pyhästä hengestähän mä olen kaks kertaa tullut raskaaksi.
No kyllä se vain noin menee. Suurin virhe multa on se, että puolustan itteäni kun haukutaan. Palstan suurimpia virheitä on ittensä puolustaminen.
Mä täytän kesäkuun 26. päivä 32.
toki itseänsä saa puolustaa mutta on myös osattava lopettaa itsekkin ajoissa eikä jäädä keittämään lisää soppaa.