Hei ap, itselläni on täysin samanlainen kokemus, ihankuin olisin itse kirjoittanut tämän. Nätti vaalea nainen ja facebook, olen raskaana ja löysin ylistysviestin hänelle. Taannoin oli myös toinen, jossa hän pyysi tyttöä tähän kaupunkiin että voisi tarjota tälle drinkit baarissa.
Tällasta sitä haluaa viimesenä lukea raskausaikanaan......
Otin asian puheeks heti ja ollaan käyty näitä läpi monta monta kertaa. Välillä tulee huonoja hetkiä jolloin muistan taas noi jutut ja meen ihan lukkoon. Ollaan koitettu sopia ettei menneitä muistella, mies lupasi myös meilläkin ettei enää koskaan tee tuollaista.
Vaikka onkin yht. 3 kertaa jäänyt kiinni..niin mitenköhän voisin luottaa tuollaseen sanaan? ja miten voisin unohtaa?
Eikö miehesi sanonut mitään syytä sinulle siihen kirjotteluun?
Täällä syy oli että on kaverina kirjotellut, eikä hakenut takaa yhtään mitään muuta. Sanoi tästä jonka pyysi tänne meille päin, että kirjoitti hänelle riitamme jälkeen. Päivämäärän mukaan emme todellakaan riidelleet vaan olin itse tuolloin reissussa

tuntuu vielä pahemmalta että ei ole ollut näköjään yhtään ikävä minua.
Loppujenlopuksi hän ei osannut selkeää syytä kertoa, kuten ei ilmeisesti teilläkään mies sanonut. Mutta kovasti katui ja lupasi ettei tollasta enää tee.
Mut ollaanko me tyhmiä?
Kummankin miehet luvanneet vaan että noin ei käy enää. Mutta miksi helvetissä niin on käynyt alunperinkään?? Mistä me voidaan tietää että lupaus pitää...