T
toisen lapsen haluava äiti
Vieras
Ja mies on ehdoton että hän ei halua. Ei auta taivuttelut ei mitkään. Löytääkö 38v vielä miehen joka haluisi lapsen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko ajatellut yhtään ensimmäistä lastasi, miltä hänestä tuntuu, jos rikkoisit hänen perheensä saadaksesi toisen lapsen jonkun toisen miehen kanssa?
Onko itsekkyydellä nykyään enää mitään rajaa?
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;24131643:Ennen kuin ehdit löytää lapsia haluavan miehen, voipi olla ettei iän puolesta enää tärppää!
Ymmärrän sua.Aikoinaan tämä oli mulle niin suuri asia,että olisin ollut vlmis eroamaan. No,saimme toisen lapsen "vahingossa",josta mies on sittemmin ollut tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja toisen lapsen haluava äiti;24131693:Haluisin lapselleni sisaruksen ja mulla viimiset vuodet menossa tehdä lisää lapsia. Mieshän voi myöhemminkin tehdä lapsen jos ero tulisi minun on ajateltava ikääni.
Koita vielä puhua miehellesi että se on sulle tosi tärkeää,että lapsi sais sisaruksen. Toivotan sulle onnea!
Alkuperäinen kirjoittaja toisen lapsen haluava äiti;24131761:Puhuminen ei auta, mies on ehdoton tässä asiassa olen jo 2v yrittänyt asiasta puhua.
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär;24131643:Ennen kuin ehdit löytää lapsia haluavan miehen, voipi olla ettei iän puolesta enää tärppää!
Alkuperäinen kirjoittaja toisen lapsen haluava äiti;24131745:En todellakaan ole pinnallinen ihminen. Aikanaan kun mieheni kanssa naimisiin menimme niin molemmilla meillä oli haaveena kaksi lasta, mies vaan muutti mielensä.