Miksi mun pitäisi
teille kertoa että olenko eroamassa? En kiusallanikaan sano kyllä tai ei tuohon asiaan, koska sanoin miten päin tahansa niin vastaus ei jollekin kelpaa. Olen naimisissa, eikö se tieto riitä?
Juu, olen aina sanonut että eroan jos huvittaa, ts. jos naimisissa olo ei enää huvita; sitä olen hokenut jo vuosikausia, meillähän on vain yksi elämä eikä sitä pidä käyttää sellaiseen mikä ei huvita. Entisestä avomiehestäni tein eroa vuosikausia ja jösses se oli hukkaan heitettyä aikaa. Silloin lupasin itselleni etten koskaan enää pysy parisuhteessa velvollisuudentunteesta, säälistä tai muusta vääränlaisesta syystä.
Mitä uusperhejuttuihin tulee niin siitä olen mielestäni sanonut vaan että ei ole mun juttu MUTTA tässä elämässä ei koskaan kannata sanoa ei koskaan, ja mulle on ennenkin käynyt niin että kun kovaan ääneen julistan että "mä en ainakaan aio ikinä..." niin käykin ihan päinvastoin. Eihän mun pitänyt ikinä naimisiinkaan mennä, mutta toisin kävi. Mutta joo, en todellakaan ole perustamassa uusperhettä nyt jos asian niin tulkitsit

. Enkä
usko sen olevan mun juttu tulevaisuudessakaan.
Ja mulla
on ihana aviomies. Jos tässä erotaan niin vika löytyy ihan jostain toisaalta kuin aviomiehestä.