[QUOTE="vieras";26558069]Mun mielestä voi hyvin vielä laittaa jonkun suht neutraalin viestin, jos miehestä ei enää kuulu mitään. Vaikka että taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä (silmänisku, ettei mene turhan vakavaksi). En vaivaa enää, hyvää jatkoa. Omaa mieltään rauhoittaakseen saa ilmaistua kiinnostuksensa, mutta jos ja kun vastausta ei tule, tietää ainakin yrittäneensä ja sitten vaan hyväsyy tosiasiat.[/QUOTE]
Minä liputan tämän viestin puolesta!
Paras ehdotus tähän mennessä!
Minulla on samankaltaisesta tapahtumasta kokemus vuosia vuosia sitten. Olin silloin 17-vuotias. Minä olin se paljon kiinnostuneempi ja piiritin itseasiassa aika pitkään tekstiviesteillä ennen kuin mies lämpeni. Lopulta kävi niin, että seurustelimme useamman vuoden, muttei se tilanne koskaan muuttunut.
Minä olin aina se kiinnostuneempi. Minä aina joustin. Minä annoin periksi. Minun asioilla, toiveilla, haluilla, kiinnostuksenkohteilla ei ollut väliä.
Eli ehkä saisit tahtosi läpi, kun jatkaisit painostusta. Omalta kannaltasi on silti parempi, että pistät rauhallisesti pisteen jutulle.
Minusta sinun kannattaa kertoa ihastuneesi ja toivoneesi jatkoa tarinalle. Mutta sen lisäksi, oman mielenterveytesi kannalta sinun kannattaa kertoa jatkavasi matkaa.
Laita loppuun vaikka kiitos vielä yhteisestä ajasta ja toivota hyvää kesää. Sen jälkeen hävitä numero ja suuntaa ajatukset muualle.
Minä olen toiminut mönkään menneiden ihastusten kanssa niin, että tavatessa vuosia myöhemmin olen saanut kerrottua syvästä ihastuksestani ja siitä, kuinka paljon toivoin, että olisimme yrittäneet.
Tässä vaiheessa jokainen ihastuksistani olisi valmis ottamaan minut, sillä poissa on se epätoivo...
Mikään ei aja miestä tehokkaammin pois, kuin epätoivoinen käytös ja ihastus...