yhden yön juttu, menikö mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakavampaa kaipaisin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä voi hyvin vielä laittaa jonkun suht neutraalin viestin, jos miehestä ei enää kuulu mitään. Vaikka että taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä (silmänisku, ettei mene turhan vakavaksi). En vaivaa enää, hyvää jatkoa. Omaa mieltään rauhoittaakseen saa ilmaistua kiinnostuksensa, mutta jos ja kun vastausta ei tule, tietää ainakin yrittäneensä ja sitten vaan hyväsyy tosiasiat.

[QUOTE="vieras";26558069]Mun mielestä voi hyvin vielä laittaa jonkun suht neutraalin viestin, jos miehestä ei enää kuulu mitään. Vaikka että taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä (silmänisku, ettei mene turhan vakavaksi). En vaivaa enää, hyvää jatkoa. Omaa mieltään rauhoittaakseen saa ilmaistua kiinnostuksensa, mutta jos ja kun vastausta ei tule, tietää ainakin yrittäneensä ja sitten vaan hyväsyy tosiasiat.[/QUOTE]

Tuo on kyllä paras ehdotus tähän mennessä mielestäni!

No ehkä kaveri ei ole kiinnostunut, koska olet noin neuroottinen. Ehkä mies ei ajattele, että on elämän ja kuoleman kysymys vastaako hän viestiisi tunnin kuluessa tai ehkä hänellä on muutakin elämää. Vaikka mies olisikin kiinnostunut, niin fiksu mies ei laita muuta elämäänsä jäihin ja jää odottelemaan laittaako joku nainen viestiä vai ei. Jos toisesta ei kuulu mitään niin kannattaa unohtaa ja ens kerralla aloittaa tutustuminen siitä kahvista ja sitten vasta edetä sänkyyn, kun toinen ON jo kiinnostunut. Tsemppiä!

Onpa täällä osalla ilkeitä kommentteja. Mun mielestä ap ei oo missään vaiheessa ollut neuroottinen tms. Kyllähän ihastuneena odottaa jännityksellä milloin mies vastaisi. Sitä paitsi aikaisempi miehen viesti antoi ymmärtää, että kiinnostusta on myös hänellä. Harmi, että miehellä ei ollut selkärankaa kertoa mitä mieltä on. Munkin mielestä ap voi halutessaan laittaa jonkun ehdottoman neutraalin viestin. Joka tapauksessa ap:lle tsemppiä:)

[QUOTE="Minä";26560081]Jepjep, munkin kaveri oli suhtees jossa mentiin tolla omalla painolla. Ja miehellä oli monta muutakin suhdetta ohessa ja yhden niistä teki raskaaksikin. Kyl mun mielest vaatii kuitenkin vähän jutustelua, et mtä ihmettä...[/QUOTE]

Ja siihen olisi auttanut miehen myönteinen vastaus naisen kysymykseen, ettei sivusuhteita olisi ollut. Shelvä!

[QUOTE="vieras";26558069]Mun mielestä voi hyvin vielä laittaa jonkun suht neutraalin viestin, jos miehestä ei enää kuulu mitään. Vaikka että taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä (silmänisku, ettei mene turhan vakavaksi). En vaivaa enää, hyvää jatkoa. Omaa mieltään rauhoittaakseen saa ilmaistua kiinnostuksensa, mutta jos ja kun vastausta ei tule, tietää ainakin yrittäneensä ja sitten vaan hyväsyy tosiasiat.[/QUOTE]

Minä liputan tämän viestin puolesta!
Paras ehdotus tähän mennessä!

Minulla on samankaltaisesta tapahtumasta kokemus vuosia vuosia sitten. Olin silloin 17-vuotias. Minä olin se paljon kiinnostuneempi ja piiritin itseasiassa aika pitkään tekstiviesteillä ennen kuin mies lämpeni. Lopulta kävi niin, että seurustelimme useamman vuoden, muttei se tilanne koskaan muuttunut.
Minä olin aina se kiinnostuneempi. Minä aina joustin. Minä annoin periksi. Minun asioilla, toiveilla, haluilla, kiinnostuksenkohteilla ei ollut väliä.

Eli ehkä saisit tahtosi läpi, kun jatkaisit painostusta. Omalta kannaltasi on silti parempi, että pistät rauhallisesti pisteen jutulle.

Minusta sinun kannattaa kertoa ihastuneesi ja toivoneesi jatkoa tarinalle. Mutta sen lisäksi, oman mielenterveytesi kannalta sinun kannattaa kertoa jatkavasi matkaa.
Laita loppuun vaikka kiitos vielä yhteisestä ajasta ja toivota hyvää kesää. Sen jälkeen hävitä numero ja suuntaa ajatukset muualle.

Minä olen toiminut mönkään menneiden ihastusten kanssa niin, että tavatessa vuosia myöhemmin olen saanut kerrottua syvästä ihastuksestani ja siitä, kuinka paljon toivoin, että olisimme yrittäneet.
Tässä vaiheessa jokainen ihastuksistani olisi valmis ottamaan minut, sillä poissa on se epätoivo...
Mikään ei aja miestä tehokkaammin pois, kuin epätoivoinen käytös ja ihastus...

Minustakin sun pitäisi nyt vaan antaa olla. Unohda koko juttu. Mies laittaa sit seuraavan viestin jos sitä kiinnostaa.

Meillä meni juttu alussa toisin päin. Baari-illan jälkeen (aamulla siis) mies pyysi numeroa ja annoin kun en kehdannut olla antamatta. Mies laittoi pari viestiä, ja yritti pari kertaa soittaa seuraavana iltana, mutta olin silloin toisissa pippaloissa ja laitoin takasin jotain : en nyt ehdi jne.

Mies oli kuitenkin sinnikäs ja nyt ollaan oltu naimisissakin jo 10 vuotta ja se, että kohdattiin oli elämäni ihanin sattuma.

Heippa Ap, onko puhelinlangat olleet edelleen mykkinä? Jaksan edelleen pitää sinulle peukkuja, että mies olisi sinuun yhteydessä ja voisitte tavata. Joi näin ei kuitenkaan käy, niin lähetä täällä jo aiemmin mainiuttu neutraali viesti ja toivota hyvää kesää.

No ei toki kaikkien tarvitse olla valmiita suhteeseen samalla hetkellä kuin ap on. Tässä nyt kuitenkin on miehelläkin on tiedossa, että ap odottaa häneltä viestiä ja ap on lähdössä loppuviikosta toiselle paikkakunnalle. Jos ap laittaisi loppuviikosta miehelle viestin (mikäli mies ei siihen mennessä anna kuulua itsestään) hän saisi asian omalta osaltaan käsitellyksi, eikä asia jäisi toivottavasti häntä enää vaivaamaana. Olisihan se mukavaa, ettei kummallekaan jää tunnetta, että sillat on poltettu tms. Siksi minusta on viisaampaa laittaa viesti kuin mykistyä kokonaan.

Tänään nyt iltasella mies laittoi viestiä "sori, en millään ehdi nähdä tänäänkään..." -vetosi kiireisiin jotka ei tunnu helpottavan.

Ei tosiaan ole ajatukseni ollut et "pakottaisin" miehen suhteeseen tai että hänen pitäisi heti haluta/tai haluta ollenkaan kanssani suhteeseen kun napsautan sormia, niinkuin ilmeisesti jokunen asian on ymmärtänyt. Olen ihastunut, ja sen vuoksi olisin halunnut nähdä miehen toistamiseen ja jutella (ottaa miehen mahdollisista tunteista selvää). Siilloin yöllä yritin jotain kysellä et mitä se oikeen haluaa, niin se heitti "sut", mut se juttelu ei siitä paljoa edennyt..

Mutta en kadu että laitoin miehelle viestiä yhteisen yömme jälkeen, se selkeytti nyt aikas lailla tilannetta vaikka en nyt mitään suoraa vastausta saanutkaan, mutta riittävän vastauksen kuitenkin.

Ja kiitos kaikille ketjuun osallistuneille ja että olette eläneet mukana hengessä. :) Elämä jatkuu. :)

Tsemppiä ap, mulla oli vuosi sitten samanlainen tilanne. Mies oli kiinnostunut kyllä mutta oli deittaillut samaan aikaan toista. Me tapasimme vain muutaman kerran. Viikko viimeisimmän tapaamisen jälkeen kuulin että hän oli alkanut seurustelmaan. Otti kyllä koville, mutta opin siitä paljon. Enää en ole vauhkona vahtaamassa deittikaverilta tulevia viestejä ym. Helpommalla pääsee kun antaa asioiden rullata omalla painollaan, on itsevarma ja toimii itse eikä nöyristele. Kyllä joku kala varmasti nappaa vielä.

Typerää, mut kysyn kuitenkin kannattaako laittaa nyt se neutraali viesti "taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä ;) . Hyvää kesän jatkoa!" vai laitanko vain "ok" viestin miehelle vastaukseksi siihen tämän illan viestiin ??

[QUOTE="Aloittaja";26563641]Typerää, mut kysyn kuitenkin kannattaako laittaa nyt se neutraali viesti "taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä ;) . Hyvää kesän jatkoa!" vai laitanko vain "ok" viestin miehelle vastaukseksi siihen tämän illan viestiin ??[/QUOTE]

Laittaisin tuon ekan.

mä varmaan laittaisin vaan, että "taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä.." enkä mitää muuta. Jättäisin sen hyvää kesän jatkoa pois viestistä. Jotkut miehet on niin uunoja ilmasemaan tunteitaan ja luovuttavat helposti. Jos tämä mies onkin kiinnostunut sinusta ja noin lopuksi kirjotat, niin voi käydä niin, että mieskin "Luovuttaa"...

[QUOTE="aloittaja";26534911]onko aivan toivotonta et vois syntyä jotain pitempiaikaista eli onko kellään kokemusta siitä et syöksytään sänkyyn ja sen jälkeen syntyis suhde?[/QUOTE]

On kokemusta. Se ensimmäisen yhteisen aamun "vaivaantunut aamukahvi", jossa usein luvataan soitella, on kestänyt pian kolme vuotta. Ollaan naimisissa ja meillä on yksi lapsi :)

mutta entäs JOS oiskin niin et mies oiskin kiinnostunut (tarvitsee vain aikaa tai sit on oikeesti niin kiirus ettei ehdi nähdä) ja mä laittaisin ton viestin et "taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä ;)", niin onko peli menetetty siinä?

[QUOTE="aloittaja";26563709]mutta entäs JOS oiskin niin et mies oiskin kiinnostunut (tarvitsee vain aikaa tai sit on oikeesti niin kiirus ettei ehdi nähdä) ja mä laittaisin ton viestin et "taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä ;)", niin onko peli menetetty siinä?[/QUOTE]

On. Yhtä hyvin voit toivottaa mukavaa loppuelämää.

[QUOTE="aloittaja";26563709]mutta entäs JOS oiskin niin et mies oiskin kiinnostunut (tarvitsee vain aikaa tai sit on oikeesti niin kiirus ettei ehdi nähdä) ja mä laittaisin ton viestin et "taisin olla kiinnostuneempi kuin sinä ;)", niin onko peli menetetty siinä?[/QUOTE]

Ei mielestäni. Miehellä on siinä aivan päivänselvä mahdollisuus korjata saamasi väärinkäsitys (jos se miehen mielestä on sellainen), ja vastata viestiisi kertomalla, että oikeasti on kiire ja haluaisi silti nähdä.

Yhteistyössä