Tein syntiä. Luin miehen tekstarit. Jäi kiinni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty ja sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eee";26794308]Jos epäilee, ettei saisi kuitenkaan rehellistä vastausta? Harva mies varmaan tuossa tilanteessa suoraan myöntää, että joo, oon mää pettäny ja vaik kuinka kauan![/QUOTE]

Joo eipä oo ainakaan mun mies myöntänyt kun olen sitä kysynyt.

Ei ole lapsia. 10v yhdessä :(

Ok. Se, ettei lapsia ole, helpottaa tilannetta. Toisaalta taas 10 vuotta parisuhteessa saman ihmisen kanssa on pitkä aika ja siitä irtaantuminen voi olla todella hankalaa, vaikka erota haluaisikin.

Mä olen itse ollut mieheni kanssa yli 15 vuotta ja meillä on kolme lasta. Meille uskollisuus on aina ollut yksi parisuhteemme kulmakivistä. Mä voisin ehkä antaa miehelle anteeksi jonkun ajattelemattomuuksissa tehdyn kännipanon, mutta suhdetta toiseen en. Suhde vaatii mun mielestäni jo sellaista suunnitelmallisuutta (jo pelkästään se salassapito), että siinä kohtaa ei enää voi sanoa, ettei oikeasti tiennyt, mitä teki. Tai ettei tarkoittanut. Kyllä siinä kohtaa on mun mielestäni jo tehty hyvin selkeä valinta.

Kyllä mäkin sinun kengissäsi varmasti miehen kanssa haluaisin keskustella asiasta, mutta oma luonteeni on sellainen, että luottamusta ei enää takaisin saisi. Olen siitä ihan varma. Anteeksikin pystyisin varmasti jossain kohtaa antamaan, mutta parisuhteesta kyseisenlaisen henkilön kanssa ei kyllä tulisi enää mitään. Minua on aikanaan petetty lyhyemmän suhteen aikana, kyseinen mies tunnusti itse, katui kovasti ja yritimme asiaa selvittää. Ei se vaan koskaan jättänyt mua rauhaan se menetetty luottamus ja erohan siinä sitten lopulta vuoden kuluttua tuli. Mulla oli vaan koko ajan ollut sellainen tunne, että yhdessäolo oli pelkkää suurta teatteria ja näytelmää. En mä luottanut kyseiseen mieheen enää ollenkaan.

Mieti tarkkaan, millainen ihminen olet ja sen pohjalta sitten voit pohtia jo ennen suusi avaamista miehelle sitä, haluatko vielä yrittää pelastaa suhdettanne vai haluatko vain puhua "asiat selviksi" ja ottaa uuden suunnan elämässäsi. Tsemppiä! :hug:

niin..emmä tiiä oisko tossa enää keskusteltavaa. miestä tuskin edes haittaa kun ilmoitat että tiiät että sillä toinen ja haluat erota. "oot ihana ja en halua nukkua yksin..blaa blaa". kyllä se mulle ainakin olisi selvä juttu. harmi sun kannalta että näin kävi. :(

On mielestäni erikoista tuo, että jos monta vuotta on ollut yhdessä, niin ei saa toisen kännykkään koskea. Ja se on vieläpä suurempi rikos kuin toisen pettäminen. Herää ap! Mies juoksee naisissa ja sinä podet huonoa omaatuntoa kännykkään kajoamisesta.

Otat asian puheeksi ja sanot että naisen vaistolla olet ounastellut jo pitkään että joku on pielessä kun et ole siinä vaikka olet siinä tms. Mieti mistä lähtien asiat on muuttuneet teidän suhteessa. Voit myös sanoa että joku sun kaveri on nähnyt jossain jotain tms. Itse käytin tuota vastaavassa tilanteessa ja tunnustushan sieltä tuli. Olin epäillyt jo jonkin aikaa ja luin viestit ja mies oli sopinut ravintolaillallisesta eksän kanssa tekstarein, väitin vain pokkana että yks kaveri / tuttu näki. Surkeita tuommoset kutjakkeet! Paremmaksi se olo sulla siitä muuttuu kun teet asialle jotain, eläkä ala ovimatoksi. Oon aivan samanlainen kuin sinä että sekoilen sanoissa ja on vaikea kohdata vaikeat asiat. Mutta usko mua eläkä anna sen satuttaa itteäs enämpää. Laitat sen selkä seinää vasten ja katot jatkatteko vai mitä. Pidä itsestäs huoli kun se miehes ei sitä näköjään tehe! Voimia hurjasti!!

[QUOTE="eee";26794308]Jos epäilee, ettei saisi kuitenkaan rehellistä vastausta? Harva mies varmaan tuossa tilanteessa suoraan myöntää, että joo, oon mää pettäny ja vaik kuinka kauan![/QUOTE]

Kyllä se totuus olisi sieltä tullut esiin tavalla tai toisella. Kieltelyä, syyllistämistä, marttyyrin viittaa, loukkaatumisia, mykkäkoulua, ovet paukkuen lähtemisiä... Ainakin mies jo tietäisi, että pelit on pelattu ja kortit täytys katsoo.

En puolusta pettävää kumppania. En hyväksy pettämistä, tapahtui se sitten salassa tai päivällä keittiön pöydällä.

Ok. Se, ettei lapsia ole, helpottaa tilannetta. Toisaalta taas 10 vuotta parisuhteessa saman ihmisen kanssa on pitkä aika ja siitä irtaantuminen voi olla todella hankalaa, vaikka erota haluaisikin.

Mä olen itse ollut mieheni kanssa yli 15 vuotta ja meillä on kolme lasta. Meille uskollisuus on aina ollut yksi parisuhteemme kulmakivistä. Mä voisin ehkä antaa miehelle anteeksi jonkun ajattelemattomuuksissa tehdyn kännipanon, mutta suhdetta toiseen en. Suhde vaatii mun mielestäni jo sellaista suunnitelmallisuutta (jo pelkästään se salassapito), että siinä kohtaa ei enää voi sanoa, ettei oikeasti tiennyt, mitä teki. Tai ettei tarkoittanut. Kyllä siinä kohtaa on mun mielestäni jo tehty hyvin selkeä valinta.

Kyllä mäkin sinun kengissäsi varmasti miehen kanssa haluaisin keskustella asiasta, mutta oma luonteeni on sellainen, että luottamusta ei enää takaisin saisi. Olen siitä ihan varma. Anteeksikin pystyisin varmasti jossain kohtaa antamaan, mutta parisuhteesta kyseisenlaisen henkilön kanssa ei kyllä tulisi enää mitään. Minua on aikanaan petetty lyhyemmän suhteen aikana, kyseinen mies tunnusti itse, katui kovasti ja yritimme asiaa selvittää. Ei se vaan koskaan jättänyt mua rauhaan se menetetty luottamus ja erohan siinä sitten lopulta vuoden kuluttua tuli. Mulla oli vaan koko ajan ollut sellainen tunne, että yhdessäolo oli pelkkää suurta teatteria ja näytelmää. En mä luottanut kyseiseen mieheen enää ollenkaan.

Mieti tarkkaan, millainen ihminen olet ja sen pohjalta sitten voit pohtia jo ennen suusi avaamista miehelle sitä, haluatko vielä yrittää pelastaa suhdettanne vai haluatko vain puhua "asiat selviksi" ja ottaa uuden suunnan elämässäsi. Tsemppiä! :hug:

En tiedä minäkään varmasti saisinko luottamusta enää takaisin, mutta olisin valmis kyllä yrittämään jos mies niin tahtoo. Ajatus erosta näin pitkän suhteen jälkeen pelottaa.. mutta toisaalta minulla olisi vielä hyvä mahdollisuus löytää todellinen onni jostain muualta. Olen kuitenkin vielä nuori.. 26v.

[QUOTE="Mie";26794374]Otat asian puheeksi ja sanot että naisen vaistolla olet ounastellut jo pitkään että joku on pielessä kun et ole siinä vaikka olet siinä tms. Mieti mistä lähtien asiat on muuttuneet teidän suhteessa. Voit myös sanoa että joku sun kaveri on nähnyt jossain jotain tms. Itse käytin tuota vastaavassa tilanteessa ja tunnustushan sieltä tuli. Olin epäillyt jo jonkin aikaa ja luin viestit ja mies oli sopinut ravintolaillallisesta eksän kanssa tekstarein, väitin vain pokkana että yks kaveri / tuttu näki. Surkeita tuommoset kutjakkeet! Paremmaksi se olo sulla siitä muuttuu kun teet asialle jotain, eläkä ala ovimatoksi. Oon aivan samanlainen kuin sinä että sekoilen sanoissa ja on vaikea kohdata vaikeat asiat. Mutta usko mua eläkä anna sen satuttaa itteäs enämpää. Laitat sen selkä seinää vasten ja katot jatkatteko vai mitä. Pidä itsestäs huoli kun se miehes ei sitä näköjään tehe! Voimia hurjasti!![/QUOTE]

Jep, voipi ollakin etten kerro koko viestijutusta mitään. Toivottavasti saan muuten kaivettua tunnustuksen.

Sain myös mieheni kiinni tekstareitten lukemisen jälkeen. Väitti ihan naama jokerilla, että mitään ei olisi tapahtunut.
Itse olin niin sokea rakkaudelle, että uskoin kaiken mitä hän minulle syötti.
Pettäminen jatkui, tällä kertaa niin selvin todistein, ettei muuta vaihtoehtoa yksinkertaisesti ollut.
Omalla kohdallani oli ensirakkaus ja kyllä se sattui niin p*rkeleesti. Tuntui, että sydän halkeaa siitä surun määrästä. Mutta nyt kun olen toipunut tästä erosta, olen onnellinen. Ketään ei tulisi kohdella, kuin pientä roskaa, jota voi polkea ja kusettaa mielinmäärin.

Tiedän, se sattuu ja paljon. Mutta, kun yli pääsee, huomaat miten helpottunut olo onkaan sen jälkeen! Hirmuisen paljon voimia sinulle!

Veikkaan, että ap:n mies potkaisee ap:n pihalle ennen pitkää. Miksi jatkaa suhteessa, jossa toinen ei kiinnosta millään tavalla, petetään ja ei ole edes lapsia, joiden vuoksi suhdetta kannattaisi jatkaa.

Sain myös mieheni kiinni tekstareitten lukemisen jälkeen. Väitti ihan naama jokerilla, että mitään ei olisi tapahtunut.
Itse olin niin sokea rakkaudelle, että uskoin kaiken mitä hän minulle syötti.
Pettäminen jatkui, tällä kertaa niin selvin todistein, ettei muuta vaihtoehtoa yksinkertaisesti ollut.
Omalla kohdallani oli ensirakkaus ja kyllä se sattui niin p*rkeleesti. Tuntui, että sydän halkeaa siitä surun määrästä. Mutta nyt kun olen toipunut tästä erosta, olen onnellinen. Ketään ei tulisi kohdella, kuin pientä roskaa, jota voi polkea ja kusettaa mielinmäärin.

Tiedän, se sattuu ja paljon. Mutta, kun yli pääsee, huomaat miten helpottunut olo onkaan sen jälkeen! Hirmuisen paljon voimia sinulle!

Sattuu. Sattuu jo nyt niin paljon.. minullekin mies on ensimmäinen suuri rakkaus ja en olisi tätä kyllä ikimaailmassa uskonut. Niin monet kerrat on sanonut ettei ikinä voisi pettää.

Tässä kai täytyy pikkuhiljaa järjestellä sitten elämää uusiksi. V*tuttaa. On jotenkin aivan tyhjä olo.. Ei osaa edes itkeä vaikka itkukin tuntuisi tulevan. En ole saanut tänään syötyäkään mitään.

Kun yksi ovi sulkeutuu, avautuu ikkuna. Hyppää siitä! Ota tämä mahdollisuutena. Kuten sanoit oot vielä nuori ja todellakin löydät vielä oikean onnen. Selvitä asia miehen kanssa ja katso mihin suuntaan elämä sen jälkeen vie. Tee itsellesi 'Plan of My Life' johon listaat mitä haluat elämässäsi olevan vaikka vuoden, kahden ja viiden vuoden päästä. Sitten pikkuhiljaa menet tavoitettasi kohti. Listalla on varmasti onnellinen parisuhde, ja jos sitä ei löydy nykyisen miehesi kanssa joka on jostain syystä lähtenyt pettämisen tielle, ota rohkeasti irtiotto suhteesta ja elä itsellesi!

En tiedä minäkään varmasti saisinko luottamusta enää takaisin, mutta olisin valmis kyllä yrittämään jos mies niin tahtoo. Ajatus erosta näin pitkän suhteen jälkeen pelottaa.. mutta toisaalta minulla olisi vielä hyvä mahdollisuus löytää todellinen onni jostain muualta. Olen kuitenkin vielä nuori.. 26v.

Ahaa, eli olet ollut tämän miehen kanssa 16 vuotiaasta lähtien... sitten ymmärrän sydänsurusi. Mutta lähde nyt hyvä nainen, sinullahan on koko elämä edessäsi ja oma kultasi odottaa tuolla jossain..! Lähde maailmalle ja koe rakastuminen ja kaikki se mukava mikä sinua vielä odottaa. Turha tuollaiseen on tuhlata aikaa, hän on ilmeisesti myös ollut nuori kun alkanut seurustella kanssasi eli hän ei vielä osaa ymmärtää miten suhdetta kannattaisi hoitaa ja pitää sinua itsestäänselvyytenä, hänelle kuuluvana. Hänelle tulee ansaittu ja kova kolaus, luultavasti kaipailee tyhmyykksissään menetettyä ensirakkauttaan takaraivossaan lopun elämäänsä!

[QUOTE="vieras";26794475]Veikkaan, että ap:n mies potkaisee ap:n pihalle ennen pitkää. Miksi jatkaa suhteessa, jossa toinen ei kiinnosta millään tavalla, petetään ja ei ole edes lapsia, joiden vuoksi suhdetta kannattaisi jatkaa.[/QUOTE]

Eiköhän se tapahtune toisinpäin, niinkuin yleensäkkin näissä tapauksissa.

Mulla on ollut sivusuhde jo 3 vuotta. En itekää enää tajuu että mitä ihmettä. Voi olla et mun mies tietää mut ei välitä/halua tietää. Tää toinen tietenkin tietää et olen naimisissa jne. Arkipäiväistyneet molemmat suhteet, tosin aika kieroiksi tavallaan.. Toivon että molemmat jättäis mut, mä en "raaski" jättää kumpaakaa. Voiku joku urkkis mun puhelinta, ei mut ainii, eihän siitä toisesta puhelimesta tiedetä. Joku päivä lähen ja oon vapaa.

Kiitoksia kaikille aivan ihanista ja tsemppaavista kommenteista! <3
Oikeassa olette (olen kyllä itsekin asialle ajatuksen suonut) että voin löytää onneni vielä jostain muualta ja ehkä ihmisenkin joka minua oikeasti arvostaa. Itsestäänselvyytenä mies taitaa minua pitää ja ilmeisesti myös yksinkertaisena kun ei ymmärrä että huomaan tuon kummallisen salailun.

En vain ymmärrä.. eilenkin mies puhui vielä asunnonostosta ja muusta.. miten se kehtaa esittää..?

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Kiitoksia kaikille aivan ihanista ja tsemppaavista kommenteista! <3
Oikeassa olette (olen kyllä itsekin asialle ajatuksen suonut) että voin löytää onneni vielä jostain muualta ja ehkä ihmisenkin joka minua oikeasti arvostaa. Itsestäänselvyytenä mies taitaa minua pitää ja ilmeisesti myös yksinkertaisena kun ei ymmärrä että huomaan tuon kummallisen salailun.

En vain ymmärrä.. eilenkin mies puhui vielä asunnonostosta ja muusta.. miten se kehtaa esittää..?

Ei se ole ajatellu sua jättää. Toinen nainen on piriste, egon pönkittäjä, lisäpimppa ja tuore. Miehes tajuu kuitenkin että rakastaa sua ja haluu olla sun kanssa, eikä pidä sivusuhdetta vakavana. Harrastuksena lähinnä.

Hää meinaa niinkö sekä säästää & syödä kakun.

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
[QUOTE="jäämies";26794677] Pelaa kaksilla korteilla, ettei jäisi vain yksin.[/QUOTE]

Juurikin näin. Ryhdikäs ihminen osaisi lopettaa epätyydyttävän suhteen yhtä kunnioittavasti kun on sen alkanutkin ja kykenisi tulemaan toimeen myös itsensä kanssa.

Hienoo. Nyt siulla on päivä aikaa pähkätä mitä sanot - anna tulla sydämestä niin menee oikein. Tsemppiä mitä ikinä päätättekin ja kaikki kyllä loppujen lopuksi jörjestyy - tavalla tai toisella.

Mitä haluat itse tehdä suhteelle? Onko mies tavallaan tehnyt jonkinlaisen valinnan kun lähtenyt riskeeraamaan tuolla lailla? Mut miehet ei kyllä useimmiten ajattele nokkaansa pidemmälle kuten naiset. Voimia!