Olin itsekkin hyvin peloissani, kun mietin miten kerron miehelle siitä, että jäi kiinni tekstareitten takia.
Kädet tärisi ja ääni vapisi, tottakai se pelotti. Mutta sanoin suoraan, että luin tekstarit ja tiedän nyt mitä on puuhaillut selkäni takana. Hän suuttui, kun kuuli. Mutta sain hänelle luun kurkkuun näillä lauseilla.
Jos jollakulla on oikeus olla vihainen ja loukkaantunut, se olen minä. Sinä se tässä olet väärin tehnyt minua kohtaan ja minä olen se, jota on petetty ja satutettu niin mielettömän pahasti.
Nämä sanat sai miehen sitten itkemään ja tajuamaan, että hänet on nyt ahdistettu nurkkaan ja totuus on ainoa keino päästä tilanteesta, jos haluaa ja mielee suhdetta minun kanssa jatkaa.
Mutta koko homma pilasi luottamuksen ja suhde oli meidän kohdalta tuhoon tuomittu. Myös minä, 16- kesäisenä 24-kesäiseen asti ensirakkauteni kanssa. Ja minä tiedän, että on vaikeaa päästää irti ja en valehtele, että toipuu nopeasti, vaan vie aikaa.
Nyt minäkin tällä hetkellä onnellisesti kihloissa ja esikoinen masussa paljon paremmassa ja rakastavammassa suhteessa kuin aikoihin.
Rutistus halaus vielä kerran!