V
Venakko Milanna
Vieras
Menee tosissaan jo hermot. Koska en tiedä mitä nykyihmisiä vaiva. Kaverikin soiti, sanoi varo, ihmiset niin kateellisia että sinusta puhutan ja keskitään vain pahaa.
Kuulema:
-Itken joka päivää, koska haluan nuorta miestä, mun parisuhde on tosi huono
-Mies väkivaltainen
-Olen vakavasti sairaas
-Ei oo yhtään rahaa
-Mun ideoista ja bisneksistä, ihan jotain muuta on kans keksitty
-Pettän miestä. Kävin yhden miehen luo kuulema noin 3vkoa sitten ja pettin ja jopa joku halua siitä keksintöä kertoa mun miehelle että se on varovainen mun kanssa.
-myyn kaikki autot pois halvalla...
-annan lapsia pois...
-ja vielä kamalampi yks jo teki taas pahan tempun meille...
Mikä auttaa oikeasti, rikosilmoitus vai mitä? Miks mä? Miks mun elämää pitää vaivata ihmisiä noin paljon ja pakko tehdä pahaa jatkuvasti. Mä en ikinä kelle tehnyt mitään, hymyilen vaan jokaiselle ja yritän olla kiltti ja oma itseä. Ja meillä menee hyvin, must tuntu muutkin huoma, paitsi päinvastoin ihmiset keksi pahaa vaan
Kuulema:
-Itken joka päivää, koska haluan nuorta miestä, mun parisuhde on tosi huono
-Mies väkivaltainen
-Olen vakavasti sairaas
-Ei oo yhtään rahaa
-Mun ideoista ja bisneksistä, ihan jotain muuta on kans keksitty
-Pettän miestä. Kävin yhden miehen luo kuulema noin 3vkoa sitten ja pettin ja jopa joku halua siitä keksintöä kertoa mun miehelle että se on varovainen mun kanssa.
-myyn kaikki autot pois halvalla...
-annan lapsia pois...
-ja vielä kamalampi yks jo teki taas pahan tempun meille...
Mikä auttaa oikeasti, rikosilmoitus vai mitä? Miks mä? Miks mun elämää pitää vaivata ihmisiä noin paljon ja pakko tehdä pahaa jatkuvasti. Mä en ikinä kelle tehnyt mitään, hymyilen vaan jokaiselle ja yritän olla kiltti ja oma itseä. Ja meillä menee hyvin, must tuntu muutkin huoma, paitsi päinvastoin ihmiset keksi pahaa vaan