Pitääkö mennä oikeasti ravistelemaan sellaisia ihmisiä, jotka ei anna elää muille??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27008797:
Ei kyse ole vain nykyihmisistä. Ei meillä turhaa ole sanontaa "Kell' onni on, se onnen kätkeköön". Meillä suomalaisilla on yleensä tapana pitää oma elämämme omana tietonamme, varsinkin jos se elämä on onnellista.

Ärh, tuo on totta, mutta niin tyhmää! Ikään kuin pitäisi hävetä sitä, jos on onnellinen ja tyytyväinen, ja jotta muutkin olis tyytyväisiä, pitää ennemmin valehdella, että "no ei tässä nyt mitään kurjuutta kummempaa".

Ihan niinkuin se olis toisilta pois, yhden onni? Tai miksei voi olla onnellinen kaikkien onnellisten puolesta? Miks meillä on se asenne, että parasta kun kaikki vaan ollaan hiljaa hyvistä asioista ja yhdessä voivotellaan kaikesta mikä (muka) on huonosti?
 
Ärh, tuo on totta, mutta niin tyhmää! Ikään kuin pitäisi hävetä sitä, jos on onnellinen ja tyytyväinen, ja jotta muutkin olis tyytyväisiä, pitää ennemmin valehdella, että "no ei tässä nyt mitään kurjuutta kummempaa".

Ihan niinkuin se olis toisilta pois, yhden onni? Tai miksei voi olla onnellinen kaikkien onnellisten puolesta? Miks meillä on se asenne, että parasta kun kaikki vaan ollaan hiljaa hyvistä asioista ja yhdessä voivotellaan kaikesta mikä (muka) on huonosti?

Haomattu sama
 
[QUOTE="mii";27010559]Mitä täällä huutelet? Mee sille maailman parhaalle asianajajallesi valittamaan niinku meitä uhkailet aina![/QUOTE]

mä en ikinä tulee ymmärtämään, mistä ilkeä porukka tulee. Niin kuin täälläkin huoma tai miks ollenkaan pakko ilkeillä=)
 
Jos sinä samanlain kertoilet asioita ympäriinsä kuin täälläkin, niin väkisinkin ne muuttuu. Olet sen verran provosoiva kirjoittaja täällä, että on käynyt mielessä oletko samanlainen myös IRL, koska sinulla tuntuu tuota kökköä satavan niskaan myös sielläkin vähän väliä.

Jos joutuu juorujen kohteeksi, onko syytä katsoa peiliin? Voiko lähteä ajattelemaan, että mistä ne juorut ovat saaneet alkunsa?

Ja tässäkään en halvenna/hauku sinua, vaan kysyn asiallisesti. Havainnointi puhtaasti sinun kirjoittelustasi palstalla.
 
Menee tosissaan jo hermot. Koska en tiedä mitä nykyihmisiä vaiva. Kaverikin soiti, sanoi varo, ihmiset niin kateellisia että sinusta puhutan ja keskitään vain pahaa.

Kuulema:

-Itken joka päivää, koska haluan nuorta miestä, mun parisuhde on tosi huono
-Mies väkivaltainen
-Olen vakavasti sairaas
-Ei oo yhtään rahaa
-Mun ideoista ja bisneksistä, ihan jotain muuta on kans keksitty
-Pettän miestä. Kävin yhden miehen luo kuulema noin 3vkoa sitten ja pettin ja jopa joku halua siitä keksintöä kertoa mun miehelle että se on varovainen mun kanssa.
-myyn kaikki autot pois halvalla...
-annan lapsia pois...
-ja vielä kamalampi yks jo teki taas pahan tempun meille...

Mikä auttaa oikeasti, rikosilmoitus vai mitä? Miks mä? Miks mun elämää pitää vaivata ihmisiä noin paljon ja pakko tehdä pahaa jatkuvasti. Mä en ikinä kelle tehnyt mitään, hymyilen vaan jokaiselle ja yritän olla kiltti ja oma itseä. Ja meillä menee hyvin, must tuntu muutkin huoma, paitsi päinvastoin ihmiset keksi pahaa vaan

Ei mikään noista ole kunnianloukkaus. Et voi noiden perusteella tehdä rikosilmoitusta tai vähintään teet itsesi naurettavaksi.
 
[QUOTE="vieras";27011649]Ei mikään noista ole kunnianloukkaus. Et voi noiden perusteella tehdä rikosilmoitusta tai vähintään teet itsesi naurettavaksi.[/QUOTE]

Kaikki, jotka ovat väärää tietoa ja voidaan todistaa vääräksi tiedoksi ja haitalliseksi itselleen, voidaan kunnianloukkauksesta yrittää viedä asiaa eteenpäin.
 
Kyllä mä lähtisin ensin pohtimaan omaa käytöstäni, miksi juuri minulle kertyy niin paljon vihamiehiä jotka puhuvat paskaa minusta.

Näiden valheita puhuvien ainoa yhteinen nimittäjä kun olet sinä.
Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Tai sitten valitset ystäviä väärin perustein?

Itse tein yhdessä vaiheessa ihan tietoisen päätöksen että yritän kohdella jokaista ihmistä niin kuin toivon itseäni kohdeltavan.
Ilkeille ihmisille vain sanon heipat, elän välittämättä heistä.

Eikä mulla vihamiehiä tai selän takana valehtelijoita ole, en ainakaan ole sellaisista ikinä kuullut.
 
sulla ei varmaan IKINÄ oo sanottu että ÄLÄ LEVITTELE ASIOITANNE TÄÄLLÄ PALSTALLA!??!

katos kun sä et ihan oikeesti koskaan tiedä kuka niitä lukee, onko sun joku 'hyvän päivän tuttu' vai entinen psykopaatti asiakas vai vaan joku sun miehen vaikka ex tyttöystävä tms.

en yhtään ihmettele että paskaa tulee joka tuutista.

sitä saa mitä tilaa......
 
Miksi modet antavat aloittajan häiriköidä palstaa vuodesta toiseen. Ei voi olla pelkästään klikkausten takia. Jos palsta olisi vapaa häiriköstä varmasti kävijämäärä kasvaisi ja samalla klikkaukset.

Milannan jutut on palstan viihdyttävintä antia. Minusta ei ole häiriköintiä, varsinkin kun on aika helppoa ohittaa Milannan ketjut jos ei kiinnosta tai ärsyttää :)
 
[QUOTE="vieras";27011855]Milannan jutut on palstan viihdyttävintä antia. Minusta ei ole häiriköintiä, varsinkin kun on aika helppoa ohittaa Milannan ketjut jos ei kiinnosta tai ärsyttää :)[/QUOTE]

viihdearvo on samaa luokkaa jos lukis tuksun blogia päivät pitkät....
 
[QUOTE="jooooo";27012152]viihdearvo on samaa luokkaa jos lukis tuksun blogia päivät pitkät....[/QUOTE]

Ne ovat ne Milannan ketjuihin vastailevat tosikot, jotka sitä viihdettä tarjoavat. Milanna, pidä pintasi :)
 
Ne on varmaan vaan kateellisia sulle älä välitä. Meillä ainakin auttoi saman tapaiseen asiaan se kun mies kävi "vähän" riehumassa rautaputken kanssa kyseiselle naiselle. Eipä ole enää kuulunut mitään sen jälkeen. Pieni vinkki, suomalaiset vellihousut saa yleensä uskomaan kun uhkailee väkivallalla, pelolla saa aika hyvin ihmiset uskomaan. Ei sulla sattuisi olemaan jtn"kivaa" kaveria venäjältä joka pientä korvausta vastaan kävisi keskustelemassa kyseiselle ihmiselle?
 
[QUOTE="joku";27012272]Ne on varmaan vaan kateellisia sulle älä välitä. Meillä ainakin auttoi saman tapaiseen asiaan se kun mies kävi "vähän" riehumassa rautaputken kanssa kyseiselle naiselle. Eipä ole enää kuulunut mitään sen jälkeen. Pieni vinkki, suomalaiset vellihousut saa yleensä uskomaan kun uhkailee väkivallalla, pelolla saa aika hyvin ihmiset uskomaan. Ei sulla sattuisi olemaan jtn"kivaa" kaveria venäjältä joka pientä korvausta vastaan kävisi keskustelemassa kyseiselle ihmiselle?[/QUOTE]

Kai tiedät, että rikolliseen tekoon yllyttäminen on rangaistavaa tai ainakin tämän palstan säännöissä kielletty...
 
[QUOTE="vieras";27008763]Jotka ei anna elää muille? Elät siis muiden vuoksi, et itsesi? Vai voisitko kertoa hieman selkeämmin?[/QUOTE]

tarkoitti, että eivät jätä rauhaan, vaan keksivät noita juttujaan ja keksivät ilkeyksiä ja pahoja tekoja aloittajaa vastaan.
 
[QUOTE="vieras";27008843]Taustalla on kateus ja pahantahtoisuus. Sä annat juoruakoille materiaalia esim. kertomalla seikkaperäisesti elämästänne tällä palstalla ja he vääntävät siitä omia versioitaan jakeluun. Jos tiedät kuka puhuu ja mitä, niin ota suoraan yhteyttä ja käske lopettamaan. Voi kuvitella että olet helppo kohde juoruakoille ja niitä pahuksia riittää.[/QUOTE]

peesi.
 
[QUOTE="hopsan";27011780]sulla ei varmaan IKINÄ oo sanottu että ÄLÄ LEVITTELE ASIOITANNE TÄÄLLÄ PALSTALLA!??!

katos kun sä et ihan oikeesti koskaan tiedä kuka niitä lukee, onko sun joku 'hyvän päivän tuttu' vai entinen psykopaatti asiakas vai vaan joku sun miehen vaikka ex tyttöystävä tms.

en yhtään ihmettele että paskaa tulee joka tuutista.

sitä saa mitä tilaa......[/QUOTE]

jaa, no esim eilen joku jonsered nykyinen mikä lie morgena (tai joku M:llä alkava) kirjoitti että on löytänyt uuden miehen, miten sen on löytänyt, muutenkin on tarkkaan kuvaillut elämäänsä.

niin ei kukaan käy kimppuun.

johtuuko sitten siitä että hän on valinnut kertoa asioistaan negatiiviset puolet. sairaudet, jne.

mutta jättää pois isot talot, autot, mammonat, toisin kuin milanna.
 
Mitä ihmisiä saa siitä tekemään, eli puhumaan toisinpäin ja keksimään sellaista mitä ei paikansa pitää? Miks ei voi vaan elää oma elämää

KATEUS.
Kateutta aiheuttaa se, että (olen ennenkin selvittänyt tämän)

-sinä olet tyytyväinen elämäääsi,
-sinä uskallat elää eri tavalla kuin kaikki muut, muut katsovat silmä kovana miten kaikki muut elävät, mitä ostavat, mitä pukevat, miten käyttäyvät (ei saa vaan heittäytyä hetkeen, näyttää onnelliselta, kunhan on kärttyinen vittumainen ilme niin hyvin potkii)
-olet nätti ja kiva ihminen, se vituttaa valitettavasti ihmisiä, että joku on nätti ja kiva.

Noiden syiden vuoksi he ovat kiukkuisia ja haluavat että sulla ei olisi niin kivaa.

Onhan se tosi säälittävää jos ei elämässä ole muuta kuin yrittää ängetä itseään toisen elämään puhumalla hänestä paskaa kun hän ei ole paikalla. Mutta arvaa mitä, moni perheen äiti on ihan vittuuntunut elämäänsä, ja ainoa ilonaihe siinä on juuri tuo että yrittää tehdä kiusaa jollekin toiselle.
 
kiitos kaikille vastaneille luin äsken:). Tulin vähän tee tauolle:)... Hui että töitä on paljon, Pakko 2kk putkeen nukkumatta istua että saa ees jotain aikaiseks:D valitettavasti
 
[QUOTE="vieras";27012301]Kai tiedät, että rikolliseen tekoon yllyttäminen on rangaistavaa tai ainakin tämän palstan säännöissä kielletty...[/QUOTE]

Ihan sama, tässä maassa on niin lepsut tuomiot että ei hirveesti kiinnosta, ilmoita ihmeessä poliisille.
 

Yhteistyössä