Pitääkö mennä oikeasti ravistelemaan sellaisia ihmisiä, jotka ei anna elää muille??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Menee tosissaan jo hermot. Koska en tiedä mitä nykyihmisiä vaiva. Kaverikin soiti, sanoi varo, ihmiset niin kateellisia että sinusta puhutan ja keskitään vain pahaa.

Kuulema:

-Itken joka päivää, koska haluan nuorta miestä, mun parisuhde on tosi huono
-Mies väkivaltainen
-Olen vakavasti sairaas
-Ei oo yhtään rahaa
-Mun ideoista ja bisneksistä, ihan jotain muuta on kans keksitty
-Pettän miestä. Kävin yhden miehen luo kuulema noin 3vkoa sitten ja pettin ja jopa joku halua siitä keksintöä kertoa mun miehelle että se on varovainen mun kanssa.
-myyn kaikki autot pois halvalla...
-annan lapsia pois...
-ja vielä kamalampi yks jo teki taas pahan tempun meille...

Mikä auttaa oikeasti, rikosilmoitus vai mitä? Miks mä? Miks mun elämää pitää vaivata ihmisiä noin paljon ja pakko tehdä pahaa jatkuvasti. Mä en ikinä kelle tehnyt mitään, hymyilen vaan jokaiselle ja yritän olla kiltti ja oma itseä. Ja meillä menee hyvin, must tuntu muutkin huoma, paitsi päinvastoin ihmiset keksi pahaa vaan
 
[QUOTE="vieras";27008769]Rikosilmoitus, häh? Siitä että tuttavasi juoruaa? Hanki parempia kavereita, ei siihen rikosilmoitus auta. Vai netissäkö nimellänne ne noita kirjoittaa?[/QUOTE]

No jos mun miehelle keksitään juttuja, miten pitää reagoida? Mitä sä olisit tehnyt?
 
Tosi sekava aloitus, mutta kateuteen en usko. Ehkä kyse on siitä että joitain harmittaa kun elät toisen vain rahoilla ja hylkäät lapsesi usein kun laitat omat menosi heidän edelle. Eikä moni kunnioita strippareita noin muutenkaan.
 
[QUOTE="Marianne";27008770]Ne on niin kateellisia katsos, eiks siinä ole niille rangaistusta ihan tarpeeksi kun niitä vituttaa kuin pientä apinaa?[/QUOTE]

mutta jos joku tunkee itseä meijän elämään
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27008797:
Ei kyse ole vain nykyihmisistä. Ei meillä turhaa ole sanontaa "Kell' onni on, se onnen kätkeköön". Meillä suomalaisilla on yleensä tapana pitää oma elämämme omana tietonamme, varsinkin jos se elämä on onnellista.

Heidän ei edes pitää tietä minusta mitään. Mutta joko ne mun kaverit kertoo tai en tiedä. Mutta en jaksa luota kellekään
 
Älä reagoi mitenkään. Kai sun mieskin osaa sulkea korvansa tollaselta ja sanoa että "ei kiitos, en halua kuulla".

Se kuitenkin varmaan paremmin tietää millasta teidän elämä on ja millainen sä olet...

Näin kuvittelisin..


Mun mies vastasi aika pahasti:) ja sanoi jos joku tulee lähelle,ei käy hyvin. Mua silti ärsyttää niin paljon kyseistä touhua. Kun ei kukaan voi noin tehdä
 
Taustalla on kateus ja pahantahtoisuus. Sä annat juoruakoille materiaalia esim. kertomalla seikkaperäisesti elämästänne tällä palstalla ja he vääntävät siitä omia versioitaan jakeluun. Jos tiedät kuka puhuu ja mitä, niin ota suoraan yhteyttä ja käske lopettamaan. Voi kuvitella että olet helppo kohde juoruakoille ja niitä pahuksia riittää.
 
[QUOTE="vieras";27008843]Taustalla on kateus ja pahantahtoisuus. Sä annat juoruakoille materiaalia esim. kertomalla seikkaperäisesti elämästänne tällä palstalla ja he vääntävät siitä omia versioitaan jakeluun. Jos tiedät kuka puhuu ja mitä, niin ota suoraan yhteyttä ja käske lopettamaan. Voi kuvitella että olet helppo kohde juoruakoille ja niitä pahuksia riittää.[/QUOTE]


Mitä ihmisiä saa siitä tekemään, eli puhumaan toisinpäin ja keksimään sellaista mitä ei paikansa pitää? Miks ei voi vaan elää oma elämää
 
Hakeudut ilmeisesti huonnon seuraan ja toiset venäläis/virolaiset on varmaan kaikista pahimpia selkään puukottajia. Sinuna miettisin myös omaa käytöstä kun toistuvasti näyttää käyvän noin- ehkä sitten elvistelet omaisuudellanne ttavalla joka ärsyttää muita...? Jos . käytöksesi on samanlaista IRL kuin palstalla niin esim. itse en henk. Koht haluaisi sinua lainkaan tuntea.
 
Juoruämmillä ei joko ole omaa elämää tai sitten niiden elämä on niin paskaa että helpottaa kun juoruu muistakin paskaa, monesti ne on vaan mielenterveyongelmista kärsiviä kusipäitä.
 
[QUOTE="Vieras";27008914]Hakeudut ilmeisesti huonnon seuraan ja toiset venäläis/virolaiset on varmaan kaikista pahimpia selkään puukottajia. Sinuna miettisin myös omaa käytöstä kun toistuvasti näyttää käyvän noin- ehkä sitten elvistelet omaisuudellanne ttavalla joka ärsyttää muita...? Jos . käytöksesi on samanlaista IRL kuin palstalla niin esim. itse en henk. Koht haluaisi sinua lainkaan tuntea.[/QUOTE]

En ole heidän seurassa ja on siellä suomalaisetkin jopa suurin osa
 

Yhteistyössä