Pitääkö mennä oikeasti ravistelemaan sellaisia ihmisiä, jotka ei anna elää muille??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikävää käytöstä takanapäin juorujen levittely, kuin myös se, että kaverisi edelleen kertoo sinulle.
Muiden käytöstä ei voi ravistelemallakaan hallita. Yritä olla kuuntelematta ja välittämättä ilkeistä puheista.
 
[QUOTE="vieras";27008971]Ikävää käytöstä takanapäin juorujen levittely, kuin myös se, että kaverisi edelleen kertoo sinulle.
Muiden käytöstä ei voi ravistelemallakaan hallita. Yritä olla kuuntelematta ja välittämättä ilkeistä puheista.[/QUOTE]
en välittää enkä kuuntelee. Mutta en voi olla rauhassa, jos joku parisuhte halua pilata
 
Heidän ei edes pitää tietä minusta mitään. Mutta joko ne mun kaverit kertoo tai en tiedä. Mutta en jaksa luota kellekään
No yleensä kannattaa olla tarkkana, mitä kertoo, missä kertoo, milloin kertoo ja kenelle kertoo. Mulla on yksi ihan hyvä ystävä, joka kertoo ihan kaiken kuulemansa kaikille, jotka vaan vähänkin vaivautuvat kuuntelemaan. Mukava ihminen, mutta jos ei halua omia asioitaan levitellä ympäri kyliä, on järkevintä olla kertomatta niitä tälle ystävälle. Joillain vaan on tapana juoruta.
 
Otsikko suomeksi. Kiitos.

Menee tosissaan jo hermot. Koska en tiedä mitä nykyihmisiä vaiva. Kaverikin soiti, sanoi varo, ihmiset niin kateellisia että sinusta puhutan ja keskitään vain pahaa.

Kuulema:

-Itken joka päivää, koska haluan nuorta miestä, mun parisuhde on tosi huono
-Mies väkivaltainen
-Olen vakavasti sairaas
-Ei oo yhtään rahaa
-Mun ideoista ja bisneksistä, ihan jotain muuta on kans keksitty
-Pettän miestä. Kävin yhden miehen luo kuulema noin 3vkoa sitten ja pettin ja jopa joku halua siitä keksintöä kertoa mun miehelle että se on varovainen mun kanssa.
-myyn kaikki autot pois halvalla...
-annan lapsia pois...
-ja vielä kamalampi yks jo teki taas pahan tempun meille...

Mikä auttaa oikeasti, rikosilmoitus vai mitä? Miks mä? Miks mun elämää pitää vaivata ihmisiä noin paljon ja pakko tehdä pahaa jatkuvasti. Mä en ikinä kelle tehnyt mitään, hymyilen vaan jokaiselle ja yritän olla kiltti ja oma itseä. Ja meillä menee hyvin, must tuntu muutkin huoma, paitsi päinvastoin ihmiset keksi pahaa vaan
 
näköjään nin, silti pakkohan joku keino olla

Kerro sitten kun löydät sen keinon.

Mä olen tässä kohta kolme vuotta kestänyt, yrittänyt olla välittämättä, pitämättä tollasiin ihmisiin yhteyttä.. Eikä ne ole vieläkään lopettaneet..

Lisään että meillä kyllä liittyy asiaan paljon muutakin kuin pelkkää valheiden levittelyä..
 
Viimeksi muokattu:
Ei juoruaminen ole mikään rikos.... Ja miten levitteletkään tietojasi "ystäväpiirissä" kun täälläkin retostelet joka asialla. Mikään asia perheessänne ei tunnu olevan vain oman perheen asioita. Älä levittele tietojasi täälläkään niin saat olla rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27008994:
No yleensä kannattaa olla tarkkana, mitä kertoo, missä kertoo, milloin kertoo ja kenelle kertoo. Mulla on yksi ihan hyvä ystävä, joka kertoo ihan kaiken kuulemansa kaikille, jotka vaan vähänkin vaivautuvat kuuntelemaan. Mukava ihminen, mutta jos ei halua omia asioitaan levitellä ympäri kyliä, on järkevintä olla kertomatta niitä tälle ystävälle. Joillain vaan on tapana juoruta.


Mutta kun minusta puhutaan nämä jutut jotka ei ole olemassa, eli keksitään vaikka mitä ja mun asiat on aivan toisen päin
 
[QUOTE="vieras";27009019]Mä ymmärsin, että Milannasta kerrotaan juttuja, jotka eivät pidä paikkaansa, siis sellaista, mitä hän itse ei ole levitellyt.[/QUOTE]
Juorut muuttuvat matkan varrella, kun jokainen lisää vähän omiaan.
 
Se on kumma ettei sellasista ihmisistä keksitä tarinoita ja juoruja, jotka elävät elämäänsä tekemättä siitä numeroa. Vaatimattomuus kaunistaa, eikä aiheuta juorukellojen kilkatusta.

Katsopa siis peiliin, ja mieti mitä elämästäsi jaat ilmoille ja miksi. Oi miksi.
 
Mitä ihmisiä saa siitä tekemään, eli puhumaan toisinpäin ja keksimään sellaista mitä ei paikansa pitää? Miks ei voi vaan elää oma elämää

Niinpä. Kaikilla ei ole sitä elämää ja jos toiselle sattuu ja tapahtuu, niin se aiheuttaa ärtymystä. Kuvitellaan ehkä että se pieni negatiivinen ja valheellinen rikka siellä rokassa aiheuttaisi jotain haittaa ja epäuskottavuutta. Se on sitä mustamaalaamista.

Ajatus siitä että saadaan näkyvä henkilö jalustaltaan (jonne ovat hänet asettaneet) alas on monille miellyttävä mielikuva.
 
Jos käyttäydyt irl samalla lailla kun täällä en YHTÄÄN ihmettele miksi. Tarpeeton liioitteleva itsekehu ja leventely on perisynti Suomessa, live with it or move =)
 
"Ei savua ilman tulta!"
Uskon, että ihan tyhjästä noita juttuja ei keksitä ja venakon "tuntien" pidän niitä hyvinkin mahdollisina. Toki juorut aina värittyy matkalla, mutta varmasti totta toinen puoli.
 
[QUOTE="vieras";27010178]"Ei savua ilman tulta!"
Uskon, että ihan tyhjästä noita juttuja ei keksitä ja venakon "tuntien" pidän niitä hyvinkin mahdollisina. Toki juorut aina värittyy matkalla, mutta varmasti totta toinen puoli.[/QUOTE]

Kappas, sie kirjoitit just minun ajatuksen. Hassua :D
 
Miksi modet antavat aloittajan häiriköidä palstaa vuodesta toiseen. Ei voi olla pelkästään klikkausten takia. Jos palsta olisi vapaa häiriköstä varmasti kävijämäärä kasvaisi ja samalla klikkaukset.
 
Älä kerro asioitasi, etenkin tälläsillä palstoilla. Just tuli tv.ssä että netissä ei kannata kertoo perheestään, missä asuu ym..se vaan lisää rosvoja, kiristämistä. Mistäs tiet vaikka se tulee viä teillekkin eteen kun SÄÄ KERROT KAIKEN NIIN AVOIMESTI. Emmää jaksa uskoo että monet on kateellisia sun elämälle. Sun elämä on pelkkää menoo menoo joka puolella, lapset on hoidossa, välillä hoidat niitä ym..kyllä ihmisillä paremminkin on asiat kun sulla :), on muillakin perheillä rahaa, mutta ei ne siitä mainosta ympäri kyliä ja nettejä.
 
kunnianloukkaus syytteen meet tekee jos on faktaa esittää näistä susta paskaa levitelleistä. vaikutat tyypiltä joka ei oikeesti muille pahaa halua, joten ymmärrän että tuntuu pahalta kun tollasta jauhetaan. mut muista et kandee pitää pienempää meteliä yksityisasioista niin ei pääse korville mille ei kuulu.
 
Ei savua ilman tulta. En usko, että nämä puheet on vain keksittyjä, jostain se alkuperä eli tuli on tullut....

ei savua ilman tulta? Hmm...

Itseasiassa mä elään onnellisessa parisuhteessa

Enkä oo lapsiakaan antamassa pois

enkä myy yhtään autoa

olen myös aivan terve

ei rahallista ongelma

en oo ikinä miestä pettänyt

enkä halua nuorempaa, ei ollut edes ajatuksessa että, ai just sillä tavalla mun miestä pidetään...

Mulla aika paljon asioita aika hyvin vain jotain pikku ongelmia, eli joskus kiire, en saa kaikki aikaiseks kun haluan... siis normaalit ongelmat. Muuten onnellisia ollaan ja sen varma kaikki näkee
 

Yhteistyössä