Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
voisithan sä simuloida kesää ja liehua kesämekossa kotosalla
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27956777:Älä muuta viserrä! Kuopus lupasi äsken, että lähtee mun kaveriksi elokuussa New YorkiinSais mennä talvi ja kevät nopeasti!!!
Tuu vaanihanaa...mä voisin tulla mukaan...
Eieiei, ei vielä piiitkään aikaan! Hiihtokilometrejäkin on vasta niin vähän takana, ettei tässä mitää kesää kaivata! :attn:
Kesä ja kärpäset, pyh. :$
mä en kestä talvea yhtään...voisin hyvin nukkua sen yli...
Sun pitää alkaa karhuksi.
Mä voisin jättää kevään ja kesän väliin, tai ainakin ne vois kestää yhteensä kuukauden...
mä en kestä talvea yhtään...voisin hyvin nukkua sen yli...
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27956885:Kesä ja syksy, siinä mun lempivuodenaikani. Puutarhassa kitkeminenkin voi olla terapiaa. Puhumattakaan sieni- ja marjareissuista.
Saattaapi olla jotain reissuakin suunnitteilla hääpäivän tienoille syksylle.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;27956900:Mä rrrrrrakastan kevättä ja luonnon heräämistä. Kyllä kesäkin kelpaa ja puutarhahommat. Ihanaa! =)
Meikkäkin käyttää kaikki talven pakkaset, lumisateet sun muut hyödyksi ja kömpii peiton alleMuumeista taas en ole ikinä tykännyt...
Minnes päin suunnitelmat vie? Syksystä tykkään kyllä, siitä tuoksusta ja väreistä. Muutoin se kalsea sade ei oikein kyllä innosta..
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27956969:Ei olla päästy vielä yksimielisyyteen asiasta. Lontoo taitaa nyt olla vahvimmilla tai sitten Skye. Mietitään kiivaasti.
On ihana katsella miten lapsikin innostuu kun löytää ensimmäisen kukkasen maassa ja pörriäiset alkaa surista..