Tulisipa jo kesä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27956849]Sama täällä. Kaikki sanoo että sun pitäis ulkoilla, mutta kun mä en voi!
Muumeissa tykkäsin aina katsoa sitä kohtaa kun menevät talviunille.[/QUOTE]

Meikkäkin käyttää kaikki talven pakkaset, lumisateet sun muut hyödyksi ja kömpii peiton alle :D Muumeista taas en ole ikinä tykännyt...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27956885:
Kesä ja syksy, siinä mun lempivuodenaikani. Puutarhassa kitkeminenkin voi olla terapiaa. Puhumattakaan sieni- ja marjareissuista.

Saattaapi olla jotain reissuakin suunnitteilla hääpäivän tienoille syksylle. :)

Minnes päin suunnitelmat vie? Syksystä tykkään kyllä, siitä tuoksusta ja väreistä. Muutoin se kalsea sade ei oikein kyllä innosta..
 
On ihana katsella miten lapsikin innostuu kun löytää ensimmäisen kukkasen maassa ja pörriäiset alkaa surista..

Viime syksynä oli ihana käydä sienessä, kun taapero näytti kantarellit. En olisi saanut jättää pienintäkään kantarellia maahan, niin tarkkaan tyttö katsoi.

Kunpa sitä osaisikin katsoa luontoa lapsen silmin - istua kivelle ja alkaa syömään metsämansikoita ja ihmettelemään ohi lentävää lintua. Siinä sitä nollaisi stressin täydellisesti.
 

Yhteistyössä