Onko teidän mielestä 25-vuotiaalle liikaa seksikumppaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja oha se nyt iha eri asia olla kokematon 17 vuotiaanan kuin esim 25 vuotiaana,jos sitä eroa ei tajua niin on aika ihme juttu.kyllä seksuaaliset kokemukset KUULUU nuoruuteen ja kertoo ihmisestä jotain jos ei osaa seksiä ottaa seksinä vaan jonain ihmeellisenä asiana joka vaa kuuluu siihen SUUREE rakkauteen :D

Blaablaablaa, joidenkin mielestä ei ilmeisesti ole olemassa kuin pitkässä parisuhteessa tapahtuvaa syvällistä rakastelua ja irtosuhteissa suoritettavaa karskia eläimellistä paneskelua?

On toki, ei yhden illan jutun tai pidemmän panosuhteen tarvitse aina olla huono laadultaan toimituksena. "Et pety!" lienee muuten yleisin seksiseuraa etsivien fraasikin.

Mutta sen sisältö jää kyllä jälkeen niistä laajemmista sfääreistä, joita löytyy pitkästä parisuhteesta. Lisäksi osa ihmisistä ei vain pysty kohtelemaan muita ihmisiä ensi sijassa omien tarpeidensa tyydyttäjinä eli kyse on myös siitä, miten korkea moraali ihmisellä on. Irtosuhteissa on aina kyse voimakkaammin itsekkyydestä. Ihminen ei voi olla silloin (toiminnan) päämäärä vaan väline, koska lähtökohta vuorovaikuttamiseen on itsen tarpeissa.

Onhan yhden ystävän kanssa varmasti henkevämpää kuin kymmenen kaverin (niin kuin "miehen" vertauksessa), mutta silti useimmilla ihmisistä on paljon mukavia kavereita ja hienoja kohtaamisia jopa tuntemattomienkin kanssa.

Et ole tosissasi? Mihin perustat tuon väitteen? "Mukava kaveri" ja "hieno kohtaaminen" jää aika pintapuoliseksi, jos kyseessä on tuntematon ihminen. Vasta silloin ihminen voi olla mukava ja kohtaamisesta nauttia, kun uskaltaa avata itseään toiselle. Ja tätä itsen avaamista ei tapahdu tuntemattomalle vaan se edellyttää läheisyyttä, toisesta välittämistä, jne. Ja mitä enemmän itseään avaa, sen läheisempi toinen on. Seksisuhteissa itsensä avaaminen jää enemmän fyysiselle tasolle, henkisesti ei päästä kovin kauas, saati episodisesti. Ihmiselle psyykkisesti ja henkisesti antoisinta on kuitenkin just ne läheiset ihmiset ja ystävät. Uskoakseni kukaan ihminen ei voi hyvin, jos vuorovaikutus maailmassa perustuu tuntemattomien kanssa olemiseen eli ei ole ketään, jolle avata itsensä lähes täydellisesti.

En mä ainakaan arvosta vain ystävyydessä tapahtuvia "syvällisiä" kokemuksia, vaan monesti saa hienoja oivalluksia ja voimaannuttavia kokemuksia aivan tuntemattomiltakin ihmisiltä.
Sama voi päteä seksiinkin.

Puhut kahdesta eri asiasta. Voihan vaikka tv-sarjasta tai luennolta saada hienon oivalluksen tuntemattomalta. Mutta kokemustasolla sellainen jää väistämättä ohuemmaksi kuin jos sama kohde olisi tuttu ja oikeasti läsnä. Voimaannuttava kokemus voi olla esim. nettiteksti, joka on kannustava. Mutta eihän sillä voi mitenkään korvata aitoa ihmistä ja läsnäoloa tai nostaa sitä samantasoiseksi. Nää tavallaan pysyy ihmisen ykköstarpeina. Ero on laadullisesti aivan olennainen.

Siksi et voi johtaa tätä analogiaa seksiin. Seksi chatissa tai tuntemattoman kanssa on aina egoistisempaa ja välinesuuntautuneempaa juuri siksi koska kyseessä on tuntematon.

Jokseenkin huvittavaa, että joillain on kova tarve lokeroida muita ihmisiä "rikkonaisiin" ja "ehjiin" seksuaalikäyttäytymisen perusteella.

Seksuaalisuus on niin intiimi ja haavoittuvainen osa-alue ihmistä, että sanoisin ainakin olevan hyviä perusteita arvottaa ihmisiä sen perusteella, miten hän suhtautuu seksuaalisuuteen.

Ehkä taustalla on oma riittämättömyyden tunne ja huono itseluottamus?

Kerrassaan absurdia kyökkipsykologiaa :) Riittämättömyyden tunne ja itsetunto-ongelmat vaivaavat enemmänkin näitä kokemusten suurkuluttajia. He ovat nähdäkseni paljon huolestuneempia siitä, mitä muut ajattelevat heistä ja että heidän elämänsä olisi hyväksyttävää yleisten trendien mukaisesti. Eli heidän oma voimansa ja omat jalkansa eivät kanna, he eivät tiedä, keitä he ovat yksilöinä - joka olisi inhimillisesti se kaikkein tärkein asia. He myös pelkäävät usein lähelle päästämistä henkisesti, sellainen saa heidät ahdistuneiksi.

Nämä äärimmäisen omistushaluiset ja muiden seksielämää paheksuvat ovat usein niitä, joilla on itsellään huono itseluottamus tai ei vain ns. käy flaksi, tai molempia.

Hehe, aika ala-arvoista :) Keksipä parempi argumentteja ensi kerralla.

No huhhuh, kun lukee noita tämän ketjun viestejä. Naisista on ihan ok olla harrastanut seksiä useiden kymmenien miesten kanssa ikävuoteen 25 mennessä. Tietenkin on ihan ok jos on nymfo.

Minulle nousee karvat pystyyn jo aloitusviestissä olleesta luvusta 10.

Aina lölytyy (onneksi) vähemmänkin käytettyjä naisia. Itselläni tosin on jo sellainen ja olenkin (siitäkin asiasta) onnellinen.

Kyllä minua vaivaisi suunnattomasti se, että jos tietäisin naiseni harrastaneen seksiä vaikkapa sadan miehen kanssa ennen minua.

Mutta joo, jokainen tekee kuten haluaa. Ihmiset löytää kaltaistaan seuraa. Joku nainen voi olla onnessaan kun on saanut sata täyteen, samalla voi olla hyvinkin sille juuri bongatulle miehelle numero 200.

Kehoittaisin kuitenkin harkitsemaan vähän, että kuinka monen kanssa vehtaa. Vanhemmalla iällä sellaista suurta lukujoukkoa voidaan karsastaa.

10 seksikumppania 25v naiselle on mielestäni paljon! En sano liian paljon, koska mikä minä olen arvioimaan mikä on kenellekin pahaksi/hyväksi, mutta paljon se on! Ns. normaali olisi mielestäni jotain 3.

[QUOTE="hhh";28063375]no minusta on sairasta jos ei osaa nauttia seksistä ilman tunteita,se on osa ihmisyyttä että on himoja ja haluaa naida.hanki nyt ekaksi ees se eka kokemus ja puhu sitten,miksi sitä pillua tai kullia pitää pihdata?seksi on iloinen ja kiva asia.tollanen että nain sitä vaan mitä rakastan on epäluonnollista..ja kertoo ihmisestä sen että on seksuaalisuudessa jotain traumoja,vanha sanonta ettei se järvi soutamalla kulu pitää paikkansa.[/QUOTE]

Ei ole sairasta vaan hyvin ihmismäistä. :D Mä olen ainakin vähän monipuolisempi tunne-elämältäni kuin sellainen, jolla olisi vain yksi "taso" (ne mainitsemasi himot, jotka ohjaa). Ihmiset eroavat monessa muussakin asiassa muista eläimistä. Jos eivät eroaisi niin niitä seksuaalisia halujakin voisi toteuttaa ihan miten huvittaa, vailla mitään moraalia. Pettää silloin kun sattuu huvittamaan, lisääntyä ristiin rastiin joka puolelle jne. Irtosuhdekäyttäytyminen on usein hyvin itsekästä toimintaa, jossa toinen on ikään kuin väline omaan tyydytykseen. Onhan se nähty monissa ketjuissa, että moni hehkuttaa, miten yhden illan jutuissa ei tarvitse ottaa toista huomioon. Varmasti sinullakin on asioita, joita et mielelläsi tee tuntemattomien kanssa.

Viimeksi muokattu:
Blaablaablaa, joidenkin mielestä ei ilmeisesti ole olemassa kuin pitkässä parisuhteessa tapahtuvaa syvällistä rakastelua ja irtosuhteissa suoritettavaa karskia eläimellistä paneskelua?

Onhan yhden ystävän kanssa varmasti henkevämpää kuin kymmenen kaverin (niin kuin "miehen" vertauksessa), mutta silti useimmilla ihmisistä on paljon mukavia kavereita ja hienoja kohtaamisia jopa tuntemattomienkin kanssa.
En mä ainakaan arvosta vain ystävyydessä tapahtuvia "syvällisiä" kokemuksia, vaan monesti saa hienoja oivalluksia ja voimaannuttavia kokemuksia aivan tuntemattomiltakin ihmisiltä.
Sama voi päteä seksiinkin.

Jokseenkin huvittavaa, että joillain on kova tarve lokeroida muita ihmisiä "rikkonaisiin" ja "ehjiin" seksuaalikäyttäytymisen perusteella.
Ehkä taustalla on oma riittämättömyyden tunne ja huono itseluottamus?
Nämä äärimmäisen omistushaluiset ja muiden seksielämää paheksuvat ovat usein niitä, joilla on itsellään huono itseluottamus tai ei vain ns. käy flaksi, tai molempia.

Suuri osa puhui seksistä ilman tunteita.

Seksikäyttäytyminen kertoo joitain asioita ihmisistä ja etenkin _voi_ kertoa vaikkei sitä pysty yleistämään kaikkiin ihmisiin. Ihan naiivia ja tietämätöntä kuvitella, että jos esim. alle 20-vuotiaalla on kymmeniä seksikumppaneita, se ei koskaan liity mihinkään ongelmiin, hyväksynnän hakuun tms.

Suuri osa puhui seksistä ilman tunteita.

Seksikäyttäytyminen kertoo joitain asioita ihmisistä ja etenkin _voi_ kertoa vaikkei sitä pysty yleistämään kaikkiin ihmisiin. Ihan naiivia ja tietämätöntä kuvitella, että jos esim. alle 20-vuotiaalla on kymmeniä seksikumppaneita, se ei koskaan liity mihinkään ongelmiin, hyväksynnän hakuun tms.

Voi liittyä. VOI. Kuten myös voi liittyä ongelmiin se että on neitsyt 24 vuotiaana. Voi kertoa aika paljonkin huonoista asioista. VOI. ;)

Ei ole sairasta vaan hyvin ihmismäistä. :D Mä olen ainakin vähän monipuolisempi tunne-elämältäni kuin sellainen, jolla olisi vain yksi "taso" (ne mainitsemasi himot, jotka ohjaa). Ihmiset eroavat monessa muussakin asiassa muista eläimistä. Jos eivät eroaisi niin niitä seksuaalisia halujakin voisi toteuttaa ihan miten huvittaa, vailla mitään moraalia. Pettää silloin kun sattuu huvittamaan, lisääntyä ristiin rastiin joka puolelle jne. Varmasti sinullakin on asioita, joita et mielelläsi tee tuntemattomien kanssa.

Jos masturboinnista saa tyydytystä niin onko itserakas?

Voi liittyä. VOI. Kuten myös voi liittyä ongelmiin se että on neitsyt 24 vuotiaana. Voi kertoa aika paljonkin huonoista asioista. VOI. ;)

Niin, entä sitten? En ole kieltänyt etteikö koskaan voisi. Tutkimusten valossa sen sijaan on erittäin yleistä, että holtiton seksikäyttäytyminen (lukuisat irtosuhteet, ehkäisyn/suojauksen laiminlyönti, riskien ottaminen) liittyy muihinkin ongelmiin elämässä (huono itsetunto, huonoja kokemuksia, lyhytjännitteisyyttä jne.). Hyvin harvoin kukaan käy läpi kymmeniä seksikumppaneita ilman, että satuttaa toiminnallaan itseään ja/tai muita tai toimisi vastuullisesti. Sitä nyt vaan tulee yleistäneeksi, kun on nähnyt tarpeeksi monta tapausta.

Viimeksi muokattu:
Ajattelin vaan, kun joku oli sitä mieltä, ettei seksistä voi nauttia ilman rakkauden tunteita.

Eiköhän terve ihminen rakasta itseään. ;) Itsetyydytyksessä ei "käytä" ketään muuta koskaan omaksi hyväkseen, eli siinä ei voi satuttaa ketään (joo joo, onhan näitä, jotka loukkaantuvat kumppanin itsetyydytyksestäkin). Itsensä hemmottelua siinä missä muutkin asiat.

Ihme ettei mulla ole mitään rikkonaista itsessäni ja olen harrastanut seksiä 18 miehen kanssa. :) Olen nauttinut tunteettomasta seksistä ihan vain hauskaa pitäen. Kahden aikuisen sopimus jossa todella se juttu on ORGASMI ja hyvä fiilis tasan siellä alapäässäni ja miehen munassa. Tätähän voisi verrata vaikka hierontaankin, miten rikkinäinen ihminen on jos käy hierojalla nauttimassa MAKSULLISESTI vielä toisen kosketuksesta? Kertooko hierojalla käymätömyys pidättäytyvyydestä ja sitoutumishaluisesta ihmisestä? Arvot kohdillaan ja silleen.:laugh:

Minä joka olen siis niin sitoutumiskammoinen rikkinäinen ihminen vailla oikeita arvoja, olen kuitenkin avioitunut ja ollut saman miehen kanssa 7 vuotta vailla mitään tarvetta harrastaa sitä tunteetonta seksiä tuntemattomien miesten kanssa. Harrastamme tunteellista seksiä ja välillä irrottelemme kunnolla, vaikka seksileikeillä. Ihan laidasta laitaan. Rakkautta ja hyvää seksiä eikä sinkkuuteen ole tullut koskaan kaivattua.

Minä en ole mitenkään takertuva ja omistushaluinen ihminen, vaan pystymme mieheni kanssa terveeseen suhteeseen ilman mustasukkaisuutta ja typerää roikkumista toisen hihassa. Tuntuvat olevan tämän ketjun kokematomat paasaajat tällaisia omistuhaluisia ja vähän kipeitä yksilöitä, jos nyt ihan menneitä palstajuttuja erään ihmisen kertomanakin mietitään. En ihmettele jos tuollaisten kanssa ei koskaan onnistuisi parisuhde, liian korkeat odotukset siitä oih niin ihmeellisestä tunteellisesta seksistä läpi elämän, toisiaan silmiin katsellen, rakkaudenosoituksia kuiskien ja kuu kimmeltää blaa blaa... Tungetaan oma perse niin lähelle että toista alkaa ahdistamaan ja lopulta juoksee vain karkuun toisen juostessa perään.

Mitäköhän rikkonaista minussa on kun pystyn helpostikin erottamaan seksin pelkäksi hauskanpidoksi? :D En näe peniksen työntymistä minään niin ihmeellisenä asiana että siitä tarvitisis sen suurempaa numeroa tehdä. Penis työntyy sisääni, ulos, sisään ja se tuntuu mukavalta. Kivahan se on kun saa sitä omalta rakkaaltaan, mutta samalla tavalla se toisenkin miehen kikkeli hinkuttaa g-pisteeseen. Nyt sitä saa kivasti omalta rakkaalta eikä tarvitse käydä hinkuttamassa muita.

Ihme ettei mulla ole mitään rikkonaista itsessäni ja olen harrastanut seksiä 18 miehen kanssa. :) Olen nauttinut tunteettomasta seksistä ihan vain hauskaa pitäen. Kahden aikuisen sopimus jossa todella se juttu on ORGASMI ja hyvä fiilis tasan siellä alapäässäni ja miehen munassa. Tätähän voisi verrata vaikka hierontaankin, miten rikkinäinen ihminen on jos käy hierojalla nauttimassa MAKSULLISESTI vielä toisen kosketuksesta? Kertooko hierojalla käymätömyys pidättäytyvyydestä ja sitoutumishaluisesta ihmisestä? Arvot kohdillaan ja silleen.:laugh:

Minä joka olen siis niin sitoutumiskammoinen rikkinäinen ihminen vailla oikeita arvoja, olen kuitenkin avioitunut ja ollut saman miehen kanssa 7 vuotta vailla mitään tarvetta harrastaa sitä tunteetonta seksiä tuntemattomien miesten kanssa. Harrastamme tunteellista seksiä ja välillä irrottelemme kunnolla, vaikka seksileikeillä. Ihan laidasta laitaan. Rakkautta ja hyvää seksiä eikä sinkkuuteen ole tullut koskaan kaivattua.

Minä en ole mitenkään takertuva ja omistushaluinen ihminen, vaan pystymme mieheni kanssa terveeseen suhteeseen ilman mustasukkaisuutta ja typerää roikkumista toisen hihassa. Tuntuvat olevan tämän ketjun kokematomat paasaajat tällaisia omistuhaluisia ja vähän kipeitä yksilöitä, jos nyt ihan menneitä palstajuttuja erään ihmisen kertomanakin mietitään. En ihmettele jos tuollaisten kanssa ei koskaan onnistuisi parisuhde, liian korkeat odotukset siitä oih niin ihmeellisestä tunteellisesta seksistä läpi elämän, toisiaan silmiin katsellen, rakkaudenosoituksia kuiskien ja kuu kimmeltää blaa blaa... Tungetaan oma perse niin lähelle että toista alkaa ahdistamaan ja lopulta juoksee vain karkuun toisen juostessa perään.

Mitäköhän rikkonaista minussa on kun pystyn helpostikin erottamaan seksin pelkäksi hauskanpidoksi? :D En näe peniksen työntymistä minään niin ihmeellisenä asiana että siitä tarvitisis sen suurempaa numeroa tehdä. Penis työntyy sisääni, ulos, sisään ja se tuntuu mukavalta. Kivahan se on kun saa sitä omalta rakkaaltaan, mutta samalla tavalla se toisenkin miehen kikkeli hinkuttaa g-pisteeseen. Nyt sitä saa kivasti omalta rakkaalta eikä tarvitse käydä hinkuttamassa muita.

Jos muuten seksi on niin helposti irrotettavissa tunteista niin miksei sitten parisuhteissa ole monellekaan ok, että kumppani harrastaa "vain" seksiä muidenkin kanssa? Katselisitko mielelläsi kun miehesi hinkkaa alapäätään muiden naisten kanssa? Kun et kerran ole mustasukkainen tai omistushaluinen. Jos et niin se ei silloin olekaan sinulle vain sisään ulos-toimintaa.

Jos muuten seksi on niin helposti irrotettavissa tunteista niin miksei sitten parisuhteissa ole monellekaan ok, että kumppani harrastaa "vain" seksiä muidenkin kanssa? Katselisitko mielelläsi kun miehesi hinkkaa alapäätään muiden naisten kanssa? Kun et kerran ole mustasukkainen tai omistushaluinen. Jos et niin se ei silloin olekaan sinulle vain sisään ulos-toimintaa.

Ymmärsit tahallasi väärin. :)

"Mitäköhän rikkonaista minussa on kun pystyn helpostikin erottamaan seksin pelkäksi hauskanpidoksi?"

Mieti tätä lausetta uudestaan. Missä kohtaa väitin että seksi ei olisi mieheni kanssa koskaan ja ollenkaan tunteellista?
:)

Ymmärsit tahallasi väärin. :)

Minusta ihmiset ovat tässä erittäin ristiriitaisia. Jos se on vaan tunteetonta sisään ulos-hinkkaamista niin miksei hyvin voisi parisuhteessakin harrastaa tätä tunteetonta seksiä? Mikä estää harrastamasta tunteellista seksiä kumppanin kanssa ja siinä sivussa hinkata tuntemattomia? Ei ne tuntemattomien hinkkaamiset sinunkaan muistoissasi kovin syvällisiä ja hienoja kokemuksia taida olla, jos et niitä parisuhteesi aikana ole kaivannut. En siis ymmärrä, mitä niin hienoa on seksissä tuntemattomien kanssa, että niiden kokeminen olisi peräti hieno asia.

[QUOTE="mies";28065818]Kyllä sinä itse viittasit siihen, ettei seksi merkitse kuin hauskaa nautintoa, sisään-ulos-liikkeitä. Onnittelut muuten miehellesi ;)[/QUOTE]

Tai sitten seksi ei ole minulla tasapaksua yhdenlaista joka ikisen kanssa. Nostin yhden lauseen tuohon mietittäväksi.
Osaan itseasiassa omankin miehen kanssa harrastaa ihan kunnon irrotteluseksiäkin, sillon ei ole mitään ihmeellisiä rakkausjuttuja mielessä vaan tuntuu vaan pirun hyvältä se muna. Ihan näin suoraan sanottuna. Joskus harvoin on kiva harrastaa sitä oikein tunteellista rakasteluakin. Vaihtelu virkistää, eipä tähän muita edes tarvita, koska omankin kanssa voi harrastella ihan laidasta laitaan. Ei ole tullut tylsää. Tunteita miestäni kohtaan on hyvin paljon, mutta en todellakaan jaksa tunteilla sängyssä jos haluan harrastaa oikein kunnon panemista. :D

"Mitäköhän rikkonaista minussa on kun pystyn helpostikin erottamaan seksin pelkäksi hauskanpidoksi?"

Mieti tätä lausetta uudestaan. Missä kohtaa väitin että seksi ei olisi mieheni kanssa koskaan ja ollenkaan tunteellista?

Se on jossain määrin aina, mikäli rakastat miestäsi. Tarkoitin, että ihminen on silloinkin omistushaluinen, mustasukkainen eikä osaa täysin erottaa seksiä ja tunteita toisistaan, mikäli ei kestä kumppaninsa harrastavan muidenkin kanssa seksiä. Silloin ei osaa erottaa omaa ja kumppanin rakastelua muiden kanssa tapahtuvasta tunteettomasta seksistä. Jos seksi on vain seksiä sinkkuna, en ymmärrä, miksei osaisi erottaa seksiä ja tunteita toisistaan myös parisuhteessa.

Minusta ihmiset ovat tässä erittäin ristiriitaisia. Jos se on vaan tunteetonta sisään ulos-hinkkaamista niin miksei hyvin voisi parisuhteessakin harrastaa tätä tunteetonta seksiä? Mikä estää harrastamasta tunteellista seksiä kumppanin kanssa ja siinä sivussa hinkata tuntemattomia? Ei ne tuntemattomien hinkkaamiset sinunkaan muistoissasi kovin syvällisiä ja hienoja kokemuksia taida olla, jos et niitä parisuhteesi aikana ole kaivannut. En siis ymmärrä, mitä niin hienoa on seksissä tuntemattomien kanssa, että niiden kokeminen olisi peräti hieno asia.

Ei ne tuntemattomien kanssa hinkkailut olekaan mielestäni syviä ja hienoja kokemuksia, ei todellakaan! Sehän se pointti olikin.
Ne ovat sellaisia kahden ihmisen tarpeiden tyydyttämisiä. Kaipasin panemista näin yksinkertaisesti. Enkä koe niissä mitään erityisen hienoa, ihan normaaleja hauskanpitoja vain. Tuntuu fyysisesti hemmetin hyvältä.

Miehenkin kanssa seksi on seksiä, upeampaa siitä tekee sen että petipuolella synkkaa niin hyvin. On myös harjaantunut tietyn tyypin kanssa ja kiva tehdä kaikenlaista kun kumpikin tietää toisten mieltymyksistä ja kaiken. Niiden tuntemattomien kanssa sinkkuillessa kaipasin sitä panemista, mikä siinä on vaikea käsittää.

Tietääkseni olen melko sitoutuvaa sorttia jos nytkin 7 vuotta nuoresta iästäni olen ollut tämän kanssa ja edelleen hyvin onnellinen.

Enkä hakenut mitään hyväksyntää, vaan edelleen sitä panemista, ihan fyysisesti.

Turhaa ruveta jankkaamaan noiden kahden kaikkitietävän kanssa, juttunsa kiertävät vain kehää, eivätkä vain yksinkertaisesti ymmärrä tätä asiaa.
Miehen teksteistä etenkin paistaa sellainen mustavalkoisuus ja päätös vain olla eri mieltä, että näkisin vaivan täysin turhaksi.

Se tosin täytyy vielä miehelle sanoa, etten ole tavannut viriiliä miestä, jolla olisi vientiä ja silti kokisi tarpeelliseksi moisen paasauksen tai edes miettisi tuntemattomien seksikäyttäytymistä noin paljon.
Tekstisi kertovat jo omaa tarinaansa ja se valitettavasti syö uskottavuutta. ;)
Ihmiset, joilla sitä vientiä on ja ihmiset, joilla sitä ei todellakaan ole, näkevät nämä asiat usein niin erillä tavalla -luonnollisesti, kun kokemus on niiiin eri- joten keskustelu näiden kahden ryhmän välillä on vähän turhaa.
Ja vieläpä kun siihen liittyy usein kateellisia patoumia, ehkä jo varhaisteini-iästä alkaen.
Mikä tietysti on surullista. Minä ainakin soisin ihan jokaiselle mieleisensä kumppanin jos sellaisen haluaa, ja mieleistä seksiä ja muuta hauskanpitoseuraa.

• Tykkää
Reactions: Millenia

Et ymmärräkkään, koska et ole koskaan kokeillut. Me jotka olemme, voimme sanoa sitä perustellusti hienoksi asiaksi, eikä sulla ole sitä oikeutta arvostella noilla aina aiheen viereen menevillä vertailuilla ja argumenteilla. Onkohan sun kohdalla tää "siitä puhe mistä puute" tilanne, koska olet aina näissä ketjuissa vänkäämässä?

Ei ne tuntemattomien kanssa hinkkailut olekaan mielestäni syviä ja hienoja kokemuksia, ei todellakaan! Sehän se pointti olikin.
Ne ovat sellaisia kahden ihmisen tarpeiden tyydyttämisiä. Kaipasin panemista näin yksinkertaisesti. Enkä koe niissä mitään erityisen hienoa, ihan normaaleja hauskanpitoja vain. Tuntuu fyysisesti hemmetin hyvältä.

Miehenkin kanssa seksi on seksiä, upeampaa siitä tekee sen että petipuolella synkkaa niin hyvin. On myös harjaantunut tietyn tyypin kanssa ja kiva tehdä kaikenlaista kun kumpikin tietää toisten mieltymyksistä ja kaiken. Niiden tuntemattomien kanssa sinkkuillessa kaipasin sitä panemista, mikä siinä on vaikea käsittää.

Tietääkseni olen melko sitoutuvaa sorttia jos nytkin 7 vuotta nuoresta iästäni olen ollut tämän kanssa ja edelleen hyvin onnellinen.

Enkä hakenut mitään hyväksyntää, vaan edelleen sitä panemista, ihan fyysisesti.

Useimpien mielestä taitaa olla, kun tässäkin ketjussa nähdään lähes sairaana ja epänormaalina, jos niitä ei ole hakenut/kaivannut. :D Joitain jopa häiritsee, jos kumppanilla ei ole ollut irtosuhteita.

Yhteistyössä