Ihme ettei mulla ole mitään rikkonaista itsessäni ja olen harrastanut seksiä 18 miehen kanssa.

Olen nauttinut tunteettomasta seksistä ihan vain hauskaa pitäen. Kahden aikuisen sopimus jossa todella se juttu on ORGASMI ja hyvä fiilis tasan siellä alapäässäni ja miehen munassa. Tätähän voisi verrata vaikka hierontaankin, miten rikkinäinen ihminen on jos käy hierojalla nauttimassa MAKSULLISESTI vielä toisen kosketuksesta? Kertooko hierojalla käymätömyys pidättäytyvyydestä ja sitoutumishaluisesta ihmisestä? Arvot kohdillaan ja silleen.
Minä joka olen siis niin sitoutumiskammoinen rikkinäinen ihminen vailla oikeita arvoja, olen kuitenkin avioitunut ja ollut saman miehen kanssa 7 vuotta vailla mitään tarvetta harrastaa sitä tunteetonta seksiä tuntemattomien miesten kanssa. Harrastamme tunteellista seksiä ja välillä irrottelemme kunnolla, vaikka seksileikeillä. Ihan laidasta laitaan. Rakkautta ja hyvää seksiä eikä sinkkuuteen ole tullut koskaan kaivattua.
Minä en ole mitenkään takertuva ja omistushaluinen ihminen, vaan pystymme mieheni kanssa terveeseen suhteeseen ilman mustasukkaisuutta ja typerää roikkumista toisen hihassa. Tuntuvat olevan tämän ketjun kokematomat paasaajat tällaisia omistuhaluisia ja vähän kipeitä yksilöitä, jos nyt ihan menneitä palstajuttuja erään ihmisen kertomanakin mietitään. En ihmettele jos tuollaisten kanssa ei koskaan onnistuisi parisuhde, liian korkeat odotukset siitä oih niin ihmeellisestä tunteellisesta seksistä läpi elämän, toisiaan silmiin katsellen, rakkaudenosoituksia kuiskien ja kuu kimmeltää blaa blaa... Tungetaan oma perse niin lähelle että toista alkaa ahdistamaan ja lopulta juoksee vain karkuun toisen juostessa perään.
Mitäköhän rikkonaista minussa on kun pystyn helpostikin erottamaan seksin pelkäksi hauskanpidoksi?

En näe peniksen työntymistä minään niin ihmeellisenä asiana että siitä tarvitisis sen suurempaa numeroa tehdä. Penis työntyy sisääni, ulos, sisään ja se tuntuu mukavalta. Kivahan se on kun saa sitä omalta rakkaaltaan, mutta samalla tavalla se toisenkin miehen kikkeli hinkuttaa g-pisteeseen. Nyt sitä saa kivasti omalta rakkaalta eikä tarvitse käydä hinkuttamassa muita.