Harmittaa kun muut ovat niin kateellisia mun miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady_Wheel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lady_Wheel

Vieras
Oltiin tossa Pääsiäisenä pippaloissa ja siellä taas huomas, että tän pikku junttilan miehet on tosi kateellisia mun miehelle. Mun miehellä on hyväpalkkanen duuni, se on tosi komee ja tosi hyvä seuramies. Muut ukot kihisee kiukusta kun mun ukko saa muiden naisten päät sekasin. Voin vaan kuvitella, että muut naiset huokailee, että olispa oma mies tommonen, mutta kun joutuu tyytyy semmoseen junttiköntykseen. Toisaalta ne miehet aattelee, että toi mies on napannut mut... ei niillä itellä olis ollu ees mahiksia.

Jotenkin vaan huomaa, että noi muut miehet yrittää jotenkin vähätellä mun miestä. Mut se ei oikein onnistu kun mun mies on kaikessa edellä. On hienompi auto, parempi palkka, isompi talo jne. jne. Lisäksi jutut fiksuja ja luonne mahtava. En tiä ehkä pitäis muuttaa tästä junttilasta pois.

Onks muita keillä sama ongelma? Miten tuutte toimeen "tavisten" kanssa?

Joo, saunassa ei voi käydä ollenkaan muitten miesten kanssa. Ovat niin kateellisia, tiedät varmaan mistä. Menee aina koko loppuilta sitten muitten kiukuttelua sietäessä.

Joo, ymmärrän sua. Paitsi että kaikki muutkin naapurimme ovat meidän lisäksi ihan törkeän rikkaita. Meidän rouvien pääasiallinen homma on emännöidä hyväntekeväisyyskekkereitä. Joskus niihin kekkereihin annetaan säälistä lippuja nousukkaille, ns.taviksille. Luoja kun musta on noloa kätellä niitä, tulee jotenkin likainen olo ja pitää mennä heti pesemään kädet sen jälkeen. Toisaalta mahtaa niille tulla magee fiilis kun ne pääsee kättelelmään tällasta parempaa porukkaa..sen verran pitää siis meidän parempiosaistenkin uhrautua yhteisen hyvän eteen.

Oltiin tossa Pääsiäisenä pippaloissa ja siellä taas huomas, että tän pikku junttilan miehet on tosi kateellisia mun miehelle. Mun miehellä on hyväpalkkanen duuni, se on tosi komee ja tosi hyvä seuramies. Muut ukot kihisee kiukusta kun mun ukko saa muiden naisten päät sekasin. Voin vaan kuvitella, että muut naiset huokailee, että olispa oma mies tommonen, mutta kun joutuu tyytyy semmoseen junttiköntykseen. Toisaalta ne miehet aattelee, että toi mies on napannut mut... ei niillä itellä olis ollu ees mahiksia.

Jotenkin vaan huomaa, että noi muut miehet yrittää jotenkin vähätellä mun miestä. Mut se ei oikein onnistu kun mun mies on kaikessa edellä. On hienompi auto, parempi palkka, isompi talo jne. jne. Lisäksi jutut fiksuja ja luonne mahtava. En tiä ehkä pitäis muuttaa tästä junttilasta pois.

Onks muita keillä sama ongelma? Miten tuutte toimeen "tavisten" kanssa?

Sitten sä heräsit ja heitit kissan pihalle.

Ihan hyvä lista, sopii itseeni, tosin rahaa ei ole niin että ranteita pakottaa ja jatkuvasti en flirttaile.

Mutta onko miehesi kuinka treenattu fyysisesti ja entä varustus? Ja miten lukenut hän on? Ehkä nuo on asioita joissa voin kompensoida... ;)

Kyllä rakkaasta ihmisestä saa tuntea ylpeyttä, se on kiintymyksen merkki. Suomessa sitä ei toki yleensä saa näyttää.

Mulla on menestyvä ja komea aviomies. Ison firman toimari, pidetty niin alaisten kuin ystävienkin keskuudessa. Ainoa, miten eroaa sun miehestäsi, on se, ettei mun miestä kadehdita tai että muut miehet kihisisivät kiukusta. Mun mies on kaikkien mielestä ollut aina se number one ja koska etumatka muihin on niin iso, eivät toiset miehet näe vaivaa turhaan kadehtia mun miestä.

Toisaalta mun mies ei kiinnitä paljoakaan huomiota toisiin naisiin, koska hänellä on mut. Olen yliopisto-opiskellut, hyvässä työssä, kaunis, fiksu ja loistava seuraihminen. Mieheni on aina sanonut, ettei voisi ajatellakaan ketään muuta edustusvaimokseen. Toki kohtelias hän on ja seurustelee avoimesti seurueessa olevien naisten kanssa, mutta that´s it.

Mulla on menestyvä ja komea aviomies. Ison firman toimari, pidetty niin alaisten kuin ystävienkin keskuudessa. Ainoa, miten eroaa sun miehestäsi, on se, ettei mun miestä kadehdita tai että muut miehet kihisisivät kiukusta. Mun mies on kaikkien mielestä ollut aina se number one ja koska etumatka muihin on niin iso, eivät toiset miehet näe vaivaa turhaan kadehtia mun miestä.

Toisaalta mun mies ei kiinnitä paljoakaan huomiota toisiin naisiin, koska hänellä on mut. Olen yliopisto-opiskellut, hyvässä työssä, kaunis, fiksu ja loistava seuraihminen. Mieheni on aina sanonut, ettei voisi ajatellakaan ketään muuta edustusvaimokseen. Toki kohtelias hän on ja seurustelee avoimesti seurueessa olevien naisten kanssa, mutta that´s it.

Ihanaa, että olet päässyt edustuvaimojen arvostettuun klubiin. Onnea.

Minunkin mieheni on 200 m edellä muita komeudessa ja niin olen minäkin, niin ei enää edes kuulla, mitä rumistavikset meistä juttelee. Sivistyneitä ja fiksujakin ollaan, meillä on yhteensä kolme korkeakoulututkintoa.

[QUOTE="Barbarella";28277026]Minunkin mieheni on 200 m edellä muita komeudessa ja niin olen minäkin, niin ei enää edes kuulla, mitä rumistavikset meistä juttelee. Sivistyneitä ja fiksujakin ollaan, meillä on yhteensä kolme korkeakoulututkintoa.[/QUOTE]

Jos joutuisi kuitenkin lähemmäs taviksia, voihan sitä laittaa korvatulpat.

[QUOTE="vieras";28277001]Tämäkö on toivottu omainaisuus omalla puolisolla?

"... mun ukko saa muiden naisten päät sekasin" :D[/QUOTE]

No ei oo, mut se tulee nyt mukana jos mies on komee, fiksu jne. Ja toisaalta ihan kivaahan se on kun luottamus sat pros.

Täyttä paskaa. Sen huomaa kaikesta.

[QUOTE="Barbarella";28277026]Minunkin mieheni on 200 m edellä muita komeudessa ja niin olen minäkin, niin ei enää edes kuulla, mitä rumistavikset meistä juttelee. Sivistyneitä ja fiksujakin ollaan, meillä on yhteensä kolme korkeakoulututkintoa.[/QUOTE]

Eli sulla luuserilla on vaan yks. HJah hah.

[QUOTE="vieras";28277001]Tämäkö on toivottu omainaisuus omalla puolisolla?

"... mun ukko saa muiden naisten päät sekasin" :D[/QUOTE]

Sunko mielestä kannattaa seurustella vain rumien ja vastenmielisten miesten kanssa, muuten pettävät? :laugh:

Munkin mies on hyvän näköinen ja lisäksi hauska, kohtelias ja fiksu. Varmaankin kelpais siis muillekin naisille. Ja mun mielestä on ihan kivat ominaisuudet :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vaadin lisää!;28277161:
:D Tää on päivän paras piristys! Lisää näitä, huomenna kans samanlainen piristys!

Hienoa että jotkut osaavat ottaa näin tämän. Suurin osa kateellisistahan vain kihisee. Mutta Suomessa pitäis enemmän vaan arvostaa ja yrittää sitten omassa elämässä tehdä se mitä voi. Ihan turha olla kateellinen siitä, että jollakin naisella on kauneutta, älyä ja täydellinen mies. Itsellä on sitten semmoinen pullea persjalkainen possu, joka tienaa alta 2000 ja jutut on tasoa "Öö jaa mää vai." Turha siinä on olla kateellinen. Pitää yrittää parempaa tai sitten nöyrästi tyytyä osaansa. Ihailla saa, mutta katkeroitua ei.

Hello lady-wheel. Mulla on suhde sun mieheen. On se kyllä aika herkku lelu, pakko myöntää <3 Muista olla hellä tänään sille, sillä voi olla paikat vähän herkkänä viime sessiosta....

Hienoa että jotkut osaavat ottaa näin tämän. Suurin osa kateellisistahan vain kihisee. Mutta Suomessa pitäis enemmän vaan arvostaa ja yrittää sitten omassa elämässä tehdä se mitä voi. Ihan turha olla kateellinen siitä, että jollakin naisella on kauneutta, älyä ja täydellinen mies. Itsellä on sitten semmoinen pullea persjalkainen possu, joka tienaa alta 2000 ja jutut on tasoa "Öö jaa mää vai." Turha siinä on olla kateellinen. Pitää yrittää parempaa tai sitten nöyrästi tyytyä osaansa. Ihailla saa, mutta katkeroitua ei.

Tällä, itsetunnolla osaa kyllä ottaa asian just näin. :)

Hello lady-wheel. Mulla on suhde sun mieheen. On se kyllä aika herkku lelu, pakko myöntää <3 Muista olla hellä tänään sille, sillä voi olla paikat vähän herkkänä viime sessiosta....

Tosi väsynyttä. Mutta vaikka tää onkin varmaan jonkun katkeran hapannaaman huono vitsi, niin oikeestikkin jokku katkerat ämmät saattaa keksiä vaikka mitä juoruja. Sitä ei vaan uskois miten katkeria ja kateellisia osa porukasta on. Se on ikävää, mutta minkäs teet. Kateuden pitäis olla rikos. Onhan se sanontankin että kateus vie kalatkin veneestä.

Yhteistyössä