Harmittaa kun muut ovat niin kateellisia mun miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady_Wheel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ap";28277180]Tosi väsynyttä. Mutta vaikka tää onkin varmaan jonkun katkeran hapannaaman huono vitsi, niin oikeestikkin jokku katkerat ämmät saattaa keksiä vaikka mitä juoruja. Sitä ei vaan uskois miten katkeria ja kateellisia osa porukasta on. Se on ikävää, mutta minkäs teet. Kateuden pitäis olla rikos. Onhan se sanontankin että kateus vie kalatkin veneestä.[/QUOTE]

En tiennytkään että olet NOIN itsekäs. Mutta niin se vaan menee, maailman parhaasta miehestä riittää meille muillekkin.. slurps. Toki aina jotkut koittaa omia...

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs+;28277227:
Noihan sitä juu sanotaan mutta silti ollaan kateellisia. Kyllä se vaan niin on että melkein kuka vaan vaihtais elämäänsä semmoseen jolla menee tosi hyvin kaikin puolin. Mut ei kehtaa myöntää. Se vasta noloa onkin.

Kateus vie ihan turhaa energiaa. Itse ainakin voin sanoa, että en ole kateellinen yhtään kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja Eräs+;28277227:
Noihan sitä juu sanotaan mutta silti ollaan kateellisia. Kyllä se vaan niin on että melkein kuka vaan vaihtais elämäänsä semmoseen jolla menee tosi hyvin kaikin puolin. Mut ei kehtaa myöntää. Se vasta noloa onkin.

Luuletko että kaikki on aina sitä miltä näyttää? Ei suinkaan, ei myöskään tässä tapauksessa. Hyvät ammatit, rikkaudet, ulkoiset avut sun muut eivät aina paina vaakakupissa kuitenkaan tarpeeksi jos elämästä puuttuu kaikkein tärkeimmät asiat. Ja ne jotka puuttuu, niistä tuskin kukaan voi olla kateellinen.

[QUOTE="nainen";28277459]Musta kuullostaa siltä, että sulla on asenneongelma: munuaiset ovat kääntyneet ja pumppaavat nesteen ylospäin.

Ketä te sitten olette, ellette taviksia?[/QUOTE]

No siis ei mitään keskivertatallaajia jokka ajaa Nissanilla, syö ABC:llä, neliöitä on se sata ja vaatteet HM, Lindex, Dressmann. Eli ollaan monessa asiassa tavisten yläpuolella. Ei se oo mitään leuhkimista vaan ihan selkee fakta.

[QUOTE="ap";28277477]No siis ei mitään keskivertatallaajia jokka ajaa Nissanilla, syö ABC:llä, neliöitä on se sata ja vaatteet HM, Lindex, Dressmann. Eli ollaan monessa asiassa tavisten yläpuolella. Ei se oo mitään leuhkimista vaan ihan selkee fakta.[/QUOTE]

Aika monella ihmisella on paljon rahaa. Kuitenkaan he eivät nosta itseään toisten ihmisten yläpuolelle. Se, jos on erilaiset kulutustottumukset kuin toisella, ei korreloi suoraan varallisuuden kanssa.

Mulle on tärkeintä ihmisessä sivistys, empaattisuus ja filantropia. On noukukasmaista junttiutta pitää itseään parempana ihmisenä, jos on rahaa.

No ihmiset löytää aina kateuden aiheita.. Ei toisella oikeasti tarvitse olla edes asiat paremmin ja silti ollaan jostain kateellisia..

Ihan sama onko tää provo vai ei, kateus on sellanen paska piirre ihmisissä että oikein hävettää sellasten puolesta jotka jaksaa kadehtia toisia tajuamatta että omat asiat on sittenkin oikeasti paremmin kuin monen muun..

[QUOTE="NataS";28277523]Miksi naurat? Eikö se ole jonkinlainen vastareaktio jolla peitellään kateutta?[/QUOTE]no, kateus ei ole ikinä kuulunut paheisiini. joten luulen että kohdallani nauru on vain merkki siitä, että minua huvittaa suunattomasti apn kaltaiset ihmiset.
aikoinaan saatoin itsekin alentua kuvittelemaan että joku saattoi olla kateellinen, nyttemmin olen oppinut että elämässä on paljon muutakin kuin miettiä onko joku kateellinen, olenko parempi ihminen kuin muut vai kenties huonompi. elämä on liian lyhyt tuollaiseen turhaan. elämä on tarkoitettu nautittavaksi ja elettäväksi niin kuin itse sen parhaimmaksi itselleen kokee, ei muiden tyylillä, eikä muiden mielen mukaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huhhuh. Ei voi muuta sanoa.

Miten voi ihminen olla noin täynnä itteään. On tainnu ap:lla kusi nousta hattuun. Kehuskella nyt sillä
että "mun miehellä on parempi auto, isompi talo, paksumpi lompakko, komeampi naama, isompi muna, parempi laatuinen siemenneste, kalliimpi partakone, ja onnellisempi elämä ku kenelläkään naapureista.."

Joko tää alotus on tosi huono provo, tai sitten ap on juuri sellainen nirppanokka, kuin millaisen kuvan aloituksessaan jo itsestään antaa. Kulkee nokkapystyssä, ja luulee olevansa täydellisyys. Onneksi kukaan ei ole täydellinen, ja ap on täydellinen esimerkki siitä.

• Tykkää
Reactions: Joxu

Yhteistyössä