Harmittaa kun muut ovat niin kateellisia mun miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lady_Wheel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on huippuhyvännäköinen mies. En ole huomannut, että muut miehet olisivat kateellisia miehelleni. Sen sijaan naiset ovat olleet minulle kateellisia, kun olen saanut napattua sellaisen saaliin. Eniten heitä kirpaisee se, ettei mieheni edes huomaa muita naisia kuin minut.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;28282079:
Mulla on huippuhyvännäköinen mies. En ole huomannut, että muut miehet olisivat kateellisia miehelleni. Sen sijaan naiset ovat olleet minulle kateellisia, kun olen saanut napattua sellaisen saaliin. Eniten heitä kirpaisee se, ettei mieheni edes huomaa muita naisia kuin minut.

Niin koska kaikki naisethan unelmoi varatuista miehistä kieli pitkällä..

[QUOTE="huoh";28282115]Niin koska kaikki naisethan unelmoi varatuista miehistä kieli pitkällä..[/QUOTE]

Ei naiset rumien varattujen perään kuolaa, vain hyvännäköisten.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;28282135:
Ei naiset rumien varattujen perään kuolaa, vain hyvännäköisten.
ihan vain mielenkiinnosta, että millainen kuolakippo sulla on leuassa kiinni vai pyyhitkö vai miten hoidat tuon kuolaongelmasi? haittaako se työntekkoa tai sosiaalista elämää yleensä?

Ja nyt tulit levittämään kateutta tänne palstalle!! :kieh: Just ku mä aattelin et mun possumiehellä on ihan kiva kärsä ni nyt on sekin pilalla ku mietin vaan miten ihan SUN miehes on.. :'(

Yhteistyössä